Tsitaat: | Algselt postitas: heihei
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Julge mees kes julgeb proovidagi.
Heal juhul (kui on uued juhtmed) ei saagi särtsu aga nii saab küll kontrollida, kas küünal funkab või mitte-hääl muutub ikka kõvasti.
Parem lahendus on vast see, kui võtad küünla ja paned lihtsalt piibu otsa ja lased teisel starterit keerutada korraks, säde möllab ikka.
(tuleb kohe meelde juhus 15 aastat tagasi, kui sai mopeediga mäest alla sõidetud ja piip tuli küünlalt maha ja sõidu pealt üritasin tagasi panna- näpp
sattus piipu ja oli seal oma 5 sekundit- EI SOOVITA ) |
heh ikka vist minu jutt läks körvust mööda. ma mötlesin,et kui piibu vötad otsast ja uuesti paned mootori töö ajal tagasi.et kui segu saab särtsu,et
kas mootorit ei löhu? ei ole aega olnud veel kontrollida,aga piibu ära vötta ja tagasi panna,seda viitsiks kasvoi kohe proovida,peaasi ,et teaks ,kas
keegi nii on teinud! selge see kui sädet pole,ei juhtu miskit aga kui on,mis juhtub siis kui seal pütis hulka segu sees on? voi kolb ikka on välja
surunud sealt enamuse ja plahvatab samasuguselt nagu iga teine silinder oma töö ajal?pikk tekst aga voibolla tuleks veel asjalikum vastus |
Ja, vot see on nüüd hull tegu... kolb läheb pooleks ja keps kõveraks ning ka küünal võib raketina küünlapesast jooksu panna.
IRW
Mitte midagi ei juhtu, mõtle loogiliselt - gaasiavehtus toimub koguaeg põlemiskabris/silindris, olenemata sädeme tekkimisest, mootori ju pöörleb.
Väljalaskekollektoris võivad tekkida süttimised, puruneda võivad summutipütid, sõelad välja
Edit:
Konkreetsele mootorile, konkeetne süüteküünal, mida pakub esindus, ehksiis originaalküünal ja pole mõtet edaspidi pead vaevata lolluste üle. mott.
kisub läbuks ära vaikselt.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|