raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 14.11.07 15:07
|
|
|
Kütus ei tule peale
Täna hommikul käiasin masina käima (2,5 turbo anno 93)
Viisin plika lasteaeda ja lõuna paiku kimasin töökotta et vahetan filtri ära. Tulemus: nii kaua kui filtris kütet nii kaua ka töötab. Küsimus kas on
disladel on baagis pump mis annaks ettepoole kütet, või on siis tõesti trass umbes?
Millest järeldun; ennemalt viskas aegajalt küünalde tule vilkuma ja kui hakkasin settet välja laskma siis imas õhku süsteemi 
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 14.11.07 15:45
|
|
|
sellel ei tohiks pumpa paagis olla ette ande pump on kõrgsurve pumba sees kohe kui süüte sisse keerad siis peaks seal sirin pihta hakkama
|
|
|
pandiit
huviline
Registreerunud 16.12.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.11.07 07:38
|
|
|
minu 100 2,5 tdil oli kunagi sama mure, viga oli kütuse imipoolses torustikus nimelt tõmbas lisaõhku ühenduskohast. sinu kirjelduse järgi arvan, et
sul sama mure
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 15.11.07 11:06
|
|
|
Sellel ei ole paagis pumpa, võib olla paagi sisene plastikust sõel on umbes ja süsteemi rõhk hakkab kusagilt viletsamast vooliku kinnitus kohast õhku
vahele imema. Paagisisese olukorraga on lihtne tutvuda.
|
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 15.11.07 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Sellel ei ole paagis pumpa, paagi sisene plastikust sõel on umbes Paagisisese olukorraga on lihtne tutvuda. |
Oligi nii et tuli see sõel Puhtaks kraapida ja puhuda ja pesta. Lõpptulemuseks käsi kaltsuga sisse ja seinad ja põhi LEBRAST puhtaks. Muidugi
eelnevalt tuli kütus välja pumbata ja imeda.
Kardan et kodus õues ei oleks sellega hakkama saanud.
|
|
|
kuno666
huviline
Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.
|
postitati 15.11.07 14:06
|
|
|
mina tegin sellist tööd talvel kui väljas oli -15 kraadi külma ja ega see põnev töö nagu eriti ei olnud
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 15.11.07 16:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
mina tegin sellist tööd talvel kui väljas oli -15 kraadi külma ja ega see põnev töö nagu eriti ei olnud |
Palju sul sooja rohtu kulus või naine küttis sauna
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 15.11.07 18:56
|
|
|
Alla -20 külma besiini sisse käppapidi ronida on veel parem- kohalik tuimestus nii et hambad kukuvad ka suust ära 
|
|
|
|
raika61
huviline
Registreerunud 21.01.07
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 100 avant 1993 c4 AAT
|
postitati 03.12.07 20:10
|
|
|
Seoses selle kõigi eelnevaga tekkis küsimus. Kas pumbas on mingi klapp mis võis kah sadestuda et laseb kuskilt maalt tagasi või on siis tõesti tagasi
voolu torud nigald.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.07 16:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
sellel ei tohiks pumpa paagis olla ette ande pump on kõrgsurve pumba sees kohe kui süüte sisse keerad siis peaks seal sirin pihta hakkama
|
See ei ole etteande pump mis siriseb.Pump on mehaaniline ja hakkab tööle kui pump ringi käib.
|
|
|
Inferno
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 23.09.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.07 17:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: raika61
Täna hommikul käiasin masina käima (2,5 turbo anno 93)
Viisin plika lasteaeda ja lõuna paiku kimasin töökotta et vahetan filtri ära. Tulemus: nii kaua kui filtris kütet nii kaua ka töötab. Küsimus kas on
disladel on baagis pump mis annaks ettepoole kütet, või on siis tõesti trass umbes?
Millest järeldun; ennemalt viskas aegajalt küünalde tule vilkuma ja kui hakkasin settet välja laskma siis imas õhku süsteemi |
Mul jäi auto ükspäev samuti seisma ja vilgutas küünalde tuld, mul oli see esimene kord. Igastahes - põhjuseks osutus peaaegu tühi paak (kuigi
eeldavasti pidi seal olema way üle 10l ja seda ka anduri järgi... aga ilmselt oli liiga vähe ja 3 päeva auto seisis õues ) ja tõmbas kuidagi äkki
midagi paagis kinni.. igastahes, peale kütte juurdevalamist sain asja korda , tükk õhutamist ja asja oli ka eelnevalt...
btw, 10l juurdevalamisesti ei muutunud sittagi kummalisel kombel...
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.07 09:16
|
|
|
Tsitaat: | Mul jäi auto ükspäev samuti seisma ja vilgutas küünalde tuld, mul oli see esimene kord. Igastahes - põhjuseks osutus peaaegu
tühi paak (kuigi eeldavasti pidi seal olema way üle 10l ja seda ka anduri järgi... aga ilmselt oli liiga vähe ja 3 päeva auto seisis õues ) ja tõmbas
kuidagi äkki midagi paagis kinni.. igastahes, peale kütte juurdevalamist sain asja korda , tükk õhutamist ja asja oli ka eelnevalt...
btw, 10l juurdevalamisesti ei muutunud sittagi kummalisel kombel... |
Kui paagis oleva pumbaga tegemist on siis ei saagi lihtviisil õhutada peab vähemalt 40 liitrit kütust olema.Selle kohta leidsin ühe lingi (vene
keeles) kui huvilisi on võib üles otsida uuesti.
|
|
|
arvi
huviline
Registreerunud 13.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: D2 s8 97a. manual
|
postitati 06.12.07 10:56
|
|
|
a kuidas sa avandil(c4) paaki sisenesid,kas pagassist või taga sadula alt ? vaja endal ka vist teha .
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 06.12.07 13:24
|
|
|
Avandile saab paaki siseneda pagassist. Lase tagumised istme seljatoed alla, pagassi põhi välja ja võtad polsterduse lahti(luuk on kohe seal kus
tagumise istme seljatoed lõppevad) ja siis juba näed luuki.
|
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.12.07 19:21
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: equilibrium
Mul jäi auto ükspäev samuti seisma ja vilgutas küünalde tuld, mul oli see esimene kord. Igastahes - põhjuseks osutus peaaegu tühi paak (kuigi
eeldavasti pidi seal olema way üle 10l ja seda ka anduri järgi... aga ilmselt oli liiga vähe ja 3 päeva auto seisis õues ) ja tõmbas kuidagi äkki
midagi paagis kinni.. igastahes, peale kütte juurdevalamist sain asja korda , tükk õhutamist ja asja oli ka eelnevalt...
btw, 10l juurdevalamisesti ei muutunud sittagi kummalisel kombel... |
Kui paagis oleva pumbaga tegemist on siis ei saagi lihtviisil õhutada peab vähemalt 40 liitrit kütust olema.Selle kohta leidsin ühe lingi (vene
keeles) kui huvilisi on võib üles otsida uuesti. |
The inner section of the baffle housing must be kept full of fuel (capacity approx. 0.5 litre) while bleeding the fuel system.When the engine is not
running (electric fuel pump off), the inner section of the baffle housing will only stay full if there are more than 40 litres of fuel in the tank.
For this reason, put in enough fuel to bring up the contents of the tank to more than 40 litres before bleeding the fuel system.
http://diesel.irkutsk.ru/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=1479
|
|
|