Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2,5 TDi, 85kw R5 nukkvõlli õige asend (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1746)
sneezy
huviline



Registreerunud 14.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.11.07 13:42 Tsiteeri
2,5 TDi, 85kw R5 nukkvõlli õige asend



Kuidas kindlaks teha, et nukkvõlli asend on õige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 08.11.07 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sneezy
Kuidas kindlaks teha, et nukkvõlli asend on õige.
Pumbapoolses nuka otsas on soon, see peab olema paraleelselt kaane äärega.Nuka fikseerimiseks kasutatakse abinõud. Rohkem ei oska aidata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 08.11.07 15:38 Tsiteeri


Abinõuna võid kasutada kasvõi soonde sobivat lapikviili vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sneezy
huviline



Registreerunud 14.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.11.07 16:30 Tsiteeri


Tänud vastajatele. Polegi nii keeruline kui diisli remondi kohad seletavad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 10.11.07 11:43 Tsiteeri


Eks see töö keerukuse selgitamine annab ju võimaluse hinda küsida ja paraku paljud seda ära kasutavad. Ei taha nüüd küll kedagi solvata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 10.11.07 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Eks see töö keerukuse selgitamine annab ju võimaluse hinda küsida ja paraku paljud seda ära kasutavad. Ei taha nüüd küll kedagi solvata!
Kui aega on , mine kadaka turule ja osta omale raamat auto kohta , seal on seletatud kuidas neid asju teha.Soovitus : enne , kui käivitama hakkad proovi mootorit tühjalt ringi ajada , et klapid pähe ei jookseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 10.11.07 17:06 Tsiteeri


Mida sa sellega nüüd öelda tahtsid? Kas astusin kellegi varbale?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sults
huviline



Registreerunud 17.02.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5TDI 103 kw AEL Quattro

postitati 10.11.07 17:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vreps
Mida sa sellega nüüd öelda tahtsid? Kas astusin kellegi varbale?
Ei tahtnud kedagi küll solvata . Millega ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 10.11.07 17:32 Tsiteeri


Vabanda sain mõttest valesti aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sneezy
huviline



Registreerunud 14.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.07 18:11 Tsiteeri


Mootor sai kolm nädalat tagasi kokku pandud ja töötas normaalselt. Mõttlesin lasta siis süüte ka täpselt paikka panna aga aja kinni panemisel tehti mulle selgeks, et oled loll ja panid kindlasti valesti kokku. Sellepärast ka see küsimus. Nüüd kontrollitud ja kõik oli nii nagu peab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.5% - SQL: 71.5%]