MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.07 10:32
|
|
|
2.5 V6 TDI suitseb tühikäigul
mootoriks 110kw 2.5 V6 TDi. Kui sõita töötab ilusti ja õli ei võta ja suitsu ei ole, kui aga tühikäigul seisma jätta hakkab suitsema. Ajab sellist
sinist suitsu ja tundub, et õli põleb, mis võib probleemi põhjus olla?
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.07 07:55
|
|
|
oskab keegi aidata ?
|
|
|
sileem11
huviline
Registreerunud 17.09.03
Asukoht: Hrku
Kasutaja on eemal
Auto: G30LCI, B6,C3
|
postitati 07.11.07 08:50
|
|
|
kuuma mootori puhul ka suitseb, õli kaob? Muidu kahtlustaks klapisääretihendeid.
suitsev diisel viitab ka kulunud mootirle/pumbale.
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.11.07 11:42
|
|
|
olen nõus aga, kui sõita autoga siis ei ole õlikulu. Jõudu on, musta suitsu ei tule, käivitub ideaalselt, aga kui seisma jätta tühikäigul siis hakkab
sinist suitsu kergelt ajama ja väike õlikulu on ka !
Kui oleks klapisääretihendid oleks koguaeg suitsa taga ja õli kuluks ka, kui on mootor kulunud, oleks käivitumine halb ja mootor jõuetu, seda minul
aga ei ole. Lihtsalt tühikäigul seistes ajab aeg-ajalt sinist.
|
|
|
ylbik
huviline
Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 2,5 TD I
|
postitati 07.11.07 18:12
|
|
|
Turbo!
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.07 13:08
|
|
|
vabandage mu rumalust aga kuidas turbo põhjustab tühikäigul suitsemist?
|
|
|
ylbik
huviline
Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 2,5 TD I
|
postitati 10.11.07 11:09
|
|
|
kes veel ei tea:turbo toimib ka tühikäigul ja kui turbo lekib õli siis on loogiline, et see lekkinud õli sattudes kuumale pinnale
hakkab suitsema.
|
|
|
MarttiH
huviline
Registreerunud 01.12.05
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.11.07 11:36
|
|
|
tean aga turbo töötab pöörete peal kordi kiiremini, mis eeldaks et autoga sõites oleks õlikulu veel suurem kui tühikäigul?
Eksin?
|
|
|
ylbik
huviline
Registreerunud 18.03.07
Kasutaja on eemal
Auto: Passat 2,5 TD I
|
postitati 10.11.07 18:23
|
|
|
võib aga ei pruugi
|
|
|
Heigosan
huviline
Registreerunud 03.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant Quattro & 200 Turbo Quattro
|
postitati 12.11.07 16:48
|
|
|
Mure selline et kui auto külm on siis üle 3000 rpm ei läe....kas see mingi kaitsefunktsioon või miskit korrast ära?
Ja kui auto pikalt seisnud siis sõites suits taga.....väheaega on ja siis korras kõik....õlikulu ka olemas.
|
|
|
aigar
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 14.04.05
Asukoht: Valga
Kasutaja on eemal
Auto: Jaguar XF SV8 ja Audi 90q B2 20v turbo
|
postitati 04.12.07 19:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heigosan
Mure selline et kui auto külm on siis üle 3000 rpm ei läe....kas see mingi kaitsefunktsioon või miskit korrast ära?
Ja kui auto pikalt seisnud siis sõites suits taga.....väheaega on ja siis korras kõik....õlikulu ka olemas. |
mul oli kunagi sama jama, puhastasin õhulugeja ära ja nüüd kõik korras.
|
|
|
|
dimka70
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 17.12.07 12:45
|
|
|
Ei tea kas antud juhul on seost ,aga kas su autol on karteri tuulutuse filter puhas?Kui on umbes,siis külma ilmaga võib juhtuda päris hullu
asju.Proovi töötava mootoriga väga ettevaatlikult avada õli sissevalamise kork ja kui sealt hakkab susisema,siis on karteris rõhk sees (peab aga olema
hõrendus),mis viitab kas kulunud kolvigrupile või selle samuse filtri ummistusele.
|
|
|
riio
huviline
Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.12.07 14:36
|
|
|
No kui te külmast peast hakkate laskma üle 3000 rmp siis võite juba uue "kaalika" ära tellida. Diislitel hakkab turbo sellest 3k palju madalamalt
võtma ja kui hakkate teda külmalt ruunama siis ei saa ta õlitust, sest õli külmalt ei liigu eiriti hästi. Kunagi "Jaapanis naised saunas rääkisid, et
tubot ei tohi ruunata ennem kui õli vähemalt mootoris 80 kraadi" ...selline jutt siis meestelt kes teevad turbo masinatel õli vahetusi juba 6000 km
tagant, et asja värskena hoida
|
|
|
|
dimka70
huviline
Registreerunud 12.01.06
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal
Auto: A6
|
postitati 18.12.07 21:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: riio
No kui te külmast peast hakkate laskma üle 3000 rmp siis võite juba uue "kaalika" ära tellida. Diislitel hakkab turbo sellest 3k palju madalamalt
võtma ja kui hakkate teda külmalt ruunama siis ei saa ta õlitust, sest õli külmalt ei liigu eiriti hästi. Kunagi "Jaapanis naised saunas rääkisid, et
tubot ei tohi ruunata ennem kui õli vähemalt mootoris 80 kraadi" ...selline jutt siis meestelt kes teevad turbo masinatel õli vahetusi juba 6000 km
tagant, et asja värskena hoida |
Arvan et ikka ei tohi külma mootorit ,mitte turbot liialt koormata,turbomootoril vaja oodata ca.30sek-1minut kuni turbo ilusti pöörlema saab ja õli
ühtlaselt tsirkuleerib ja sama seisma jättes,kuid peale piitsutamist tuleks mootoril lasta tühikäigul 1-3 min (olenevalt kuidas piitsa sai)
töötada,siis langevad turbo pöörded normaalseseni ja jahtub iseenesest turbo kah.Kohe seisma jättes on oht et turbo satub nn "õlinälga" ja korpus ja
tiivikud on ka ülekuumenenud ja tagajärg oleks päris kurb.Diisel tühikäigul eriti ei soojene,targem on teda soojendada juba liikuma hakates,kuid mitte
koormates mootorit (kuni jahutusvedeliku seier " töösektorisse" jõuab).
|
|
|
Vader
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.
|
postitati 28.12.07 06:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: MarttiH
tean aga turbo töötab pöörete peal kordi kiiremini, mis eeldaks et autoga sõites oleks õlikulu veel suurem kui tühikäigul?
Eksin? |
lase süüde üle kontrollida
|
|
|
|