Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: audi 80 B4 2,6 V6 ei käivitu (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2078)
rudek
huviline



Registreerunud 07.10.02
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 20v, A6 2,5 TDI quattro

postitati 28.01.04 20:09 Tsiteeri
audi 80 B4 2,6 V6 ei käivitu



audi 80 B4 2,6 V6 peale tagant otsasõitu enam ei käivitu. Peale avariid jäi küll veel käima , kuna mahlad jooksid , siis jätsin seisma ja pärast enam ei käivitunud. Lõhkus ka mootorikatted eest ja rihma, mis veab generaatorit ja roolivõimu ringi. Hammasrihm jäi terveks, kuid kas võis hamba üle lüüa ja sellepärast ei käivitu?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
madjs
huviline

Avatar


Registreerunud 28.10.02
Asukoht: Läänemaa, Lihula
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 b4 1,9tdi, Suzuki VX 800, Golf 2 GTI, Megan Coupe 108kw

postitati 28.01.04 20:16 Tsiteeri


Löögi andur või kuidas teda nimetataksegi, äkki see sul käivitamise ära keelanud? Asi siis selline mis avarii puhul peaks bensiini etteande katkestama. Tuttava naisterahva fordiga igatahes selline probleem oli, peale seda kui kitse otsa ajas, sai veel avariikohalt ära sõita aga hiljem jäi tummaks, sai siis avarii kaitse uuesti sisse lükata ja käima ta läks, fordil asus ees pedaalide kõrval polstri taga, seda muidugi escorti puhul, sierral oli vist kuskil pagassis. Kus sinu autol asuda võib ei oska pakkuda ja ega 100% kinde polegi, et sul ta üldse olemas om.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.01.04 21:02 Tsiteeri


Audi mootoriltel on eest rihmaratas suht nõrk.Asi kinnitub väntvõlli külge sellise pisikese kiiluga mis suht kergelt murdub.Korra tuleks rihmaseib maha keerata ja see asi üle kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rudek
huviline



Registreerunud 07.10.02
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 20v, A6 2,5 TDI quattro

postitati 28.01.04 21:28 Tsiteeri


Seda on muidu küll kuulda,et pensupump lööb rõhu sisse, kui süüte sisse keerad. Aga kui ta mõnest teisest kohast ta ära katkestab, siis võiksite anda selle kaitse asukoha, kus ma ta leida võiks. Kes teab. Ette tänades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 28.01.04 21:32 Tsiteeri


Audil ei ole seda nuppu.
Fordidel lükkabki pumbal toite tagant ära .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
rudek
huviline



Registreerunud 07.10.02
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 20v, A6 2,5 TDI quattro

postitati 28.01.04 22:47 Tsiteeri


mootor sa löögi just ülemisse ossa.Ja need mis katted ära lõhkusid olid kaks ventilaatori mootorit. Ma ei usu, et ta sealt alt poolt midagi ära lõhkus. Ennem lõhkus ta nukkvõlli otsas oleva rihmaratta ära, aga seal paistab kõik terve olema. Ja pärast kõksu ju mootor töötas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 29.01.04 06:10 Tsiteeri


Siis vaata lihtsalt kaitsme plokkis kõik kaitsmed üle, äkki on kuskilt mõni juhe lühisesse läinud või mõni pistik lahti tulnud.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rudek
huviline



Registreerunud 07.10.02
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 20v, A6 2,5 TDI quattro

postitati 29.01.04 18:47 Tsiteeri


Kas äkki on mõni andur, mis jahutusvedeliku puudumisel ei lase mootorit käivitada. Uus vedelik on küll sees, aga õhku on vist ka, kuna vedelikku läks ainult 5L sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uss
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s

postitati 29.01.04 19:42 Tsiteeri


ega mingi immo ega alarm mingit kala ei pane?


Quattro.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rudek
huviline



Registreerunud 07.10.02
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 20v, A6 2,5 TDI quattro

postitati 01.02.04 14:01 Tsiteeri


Kas on võimalik kuidagi kontrollida, et hammasrihm õigesti peal on. Mingid punased märgid on küll sinna tehtud (mõlemal nukkvõllil kaks tükki) , aga nende järgi küll kokku ei lähe.
Muidu kõik kaitsmed olid korras ja pistikud olen ka üle kontrollinud, kuhu ligi pääsesin. Immo viga ka ei paista olevat, sest pena haisu viskab ülesse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 01.02.04 14:50 Tsiteeri


V6 mootoril ei olegi nukkadel üldse märke.Märk on ainult väntvõllil.Nukkvõllide paika panemiseks on spetsiaalne rakis.
Võimalik et sul on äkki hoopis nukkvõlli rihmaratas koonuselt ära liikunud,kuna need ei ole kiiluga fikseeritud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 01.02.04 15:03 Tsiteeri


Aga kas küünaltes sädemepoiss ikka on?
Kui ei ,siis võib signa ikkagist midagi nöökida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
80quattro
klubiliige



Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3

postitati 01.02.04 15:47 Tsiteeri


Meil linnas mõningaid töökodasid, äkki neis abi, neti teel kahjuks autot ei remondi:olgugi,et uusi autosid lubataksegi ainult rem. neti teel;)(tehase liinil?=), nii et kohalik esindus abiks


Toomas
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
samru
klubiliige



Registreerunud 01.02.04
Asukoht: Pirita, Mähe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 4,2Q, B6 3,0Q, Buell XB12s

postitati 01.02.04 16:10 Tsiteeri


kui v6 mootoril nukk või nukad paigast ära siis ei käivitugi, sest tal on nukkvõlli asendi kontrollimiseks andur. Kontrollib ainult käivitamise ajal- see seletab ära asja, et ta sul pärast laksu seisma ei jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]