Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: kuidas tõsta b4 avant quattro kliirensit (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1767)
unitsiga
huviline



Registreerunud 26.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 30.10.07 17:38 Tsiteeri
kuidas tõsta b4 avant quattro kliirensit



Taga ots on ära vajunud, kuigi vedrud paistavad kobedad välja. Sooviksin mitte ainult taastada norm kõrguse, vaid ka kliirensit vähe tõsta. Kuidas seda teha ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 30.10.07 20:33 Tsiteeri


Kõigepealt asemele uuema S-seeria TUGEVDATUD vedrud, siis kummipuhvrid vedrude alla/peale/vahele (vastavalt vajadusele) ja alla korralikud maasturirehvid. Kliirens tähendab tegelikult mitte auto üldist kõrgust maast vaid auto madalaima punkti kõrgust maast. Kuna Audil pole reduktorsildasid, siis reaalset kliirensit saab suurendada tegelikult ainult kõrgema rehvi arvelt. Mõned pildid sellest, mida oma autoga kunagi tegin.

http://www.uku.fi/~jnairism/Audi_Jaak_19.JPG
http://www.uku.fi/~jnairism/Audi_Jaak_29.jpg
http://www.uku.fi/~jnairism/Audi_Jaak_17.jpg

Viimasel pildil on võrdlus onu sama aasta ja samasuguse Audiga (must), millel on veel vägagi kikkis kuid originaalseades vedrustus.

http://www.uku.fi/~jnairism/Audi_Jaak_90.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
unitsiga
huviline



Registreerunud 26.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 31.10.07 08:28 Tsiteeri


Tänan põhjaliku vastuse eest. Kui kõrged kummid annab sinna alla panna, kui piirduda ainult vedrude vahetusega ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 31.10.07 20:26 Tsiteeri


Pildil on all 15" 195/80 (talvel kasutasin 15" 205/70, mis on märgatavalt madalam), aga ilma lõikamata/keevitamata need ei lähe (ette napilt lähevad). Ees jääb kõrgust piirama rattakoobas (väljapööramisel) ja amordipüstak (vedru alumine taldrik), taga piirab tiivaserva all eesmine ja tagumine nurk. See jutt oli nüüd Audi 100 C3 kohta. Olen samade meetoditega tõstnud kõrgemaks ka Audi 80 nii B2 (lõikasin) kui ka B3 (ei lõiganud, st väga piiripealselt), kuid B4-ga puudub seni kogemus ja ei oska kahjuks täpsemalt vastata. Suuremat rehvi alla pannes ei maksa unustada, et sama kõrgusindeksiga kuid veidi laiem rehv sama velje peal on reaalses elus kõrgem. Samuti hakkab piirsituatsioonides mängima mingit rolli ka rehvi kulumisaste (uus rehv käib vastu, kulunud rehv enam mitte). Ise olen lahendanud need probleemid nii, et töökojas UUSI rehve ostes palunud panna veljele kõrgeima mõõdu, mis reaalselt alla võiks sobida, kui mujalt vastu ei käi, siis joonistanud seal samas markeriga peale, kust maalt on vaja kere lõigata ja üle keevitada. Uute rehvide müügihinnas on vist nii palju kasumit, et seni on nende müüjad alati vastutulelikud olnud, on lubatud katsetada ja vajadusel ka mõned üleliigsed rehvi peale/maha võtmised nurinateta ära teinud, eeldusel muidugi ei ikka ostan terve sarja uusi rehve. Quattro puhul ei tohi olla esimese ja tagumise silla vahel ka kõrguste erinevust, nii et arvesta vähemalt 4 (5) rehvi ostuga. Kõrgem vedru ei päästa eriti palju, kui tahad panna suuremat rehvi (taga hästi natuke siiski päästab), see lihtsalt kergitab auto keret üldiselt, kuid amordi alumine taldrik ja tiivakoopa kaare diameeter jäävad ju mõõtudelt samaks ja ratta suhtes üsnagi samasse kohta (tagaosas efekt tunda tühja autoga, raske koormaga on olukord sama mis vana vedruga).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
unitsiga
huviline



Registreerunud 26.10.07
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.07 17:24 Tsiteeri


Tänan veel kord põhjaliku ülevaate eest.
Kas keegi oskab öelda kust saab b varuosa vedrusid ? Olen jooksnud mööda varuosapoode ja seal pakutakse avant quattrole enamasti ainult originaali.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
poleoluline
huviline

Avatar


Registreerunud 25.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A8 4,2 Q

postitati 13.11.07 16:24 Tsiteeri


Minult küsiti kas A4 avant quattrole 185/70/15 rehvid lähevad alla ? Jäin vastuse võlgu - ehk ostate sellele vastata.
Ja kas maal teele "väljamurdes" talvel on suurt vahet 65 ja 70 kõrgusel ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.8% - SQL: 60.2%]