Ei tea, pole proovinud. Samas oli endal just too andur vigane (100, MC) ja auto normaalselt ei liikunud. Külmalt kippus imelikult jõnksutama ja
soojalt ei toiminud turbo rõhu juhtimine. Turbo rõhu juhtimine hakkas toimima alles ca. 100C kraadi juures. Ehk siis sisuliselt maanteel jne ei
toiminud.
Originaalis toimib asi niimoodi, et aju ei luba turbo rõhku enne ülesse kui mootori temp. on 70C. Sinnani juhib WG-d vaid vedru, mehhaaniliselt (u.
1.2-1.3bar). 70C saab täis ja tööle hakkab rõhu reguleerimine elektrooniliselt. Minu autol oli see ECU temp. sensor natuke vigane ja andis ajule valet
infot, e. siis ca. 30C pani puusse ja aju arvas kogu aeg, et mootor on külmem kui tegelikult oli.
Uus andur tegi asja korda ja rõhk on kenasti 1.8bar, siis kui peab ja nii kui peab.
Üldiselt ei soovita töötava mootoriga andureid lahti ühendada, sest midagi head sellest tavaliselt ei juhtu. Kui aju enam signaali andurilt ei saa,
läheb ta n.ö. safe mode'i ja kasutab mingit keskväärtust. See selline üldine jutt, ei nii pruugi olla konkreetse anduriga.
|