tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 26.01.04 17:34
|
|
|
õli ja jahutusvedelik kaob
Olen sellist asja tähele pannud, et kaob ära jahutus vedelik, kuid garaazi põrandale ei tilgu midagi sama olen täheldanud ka mootorist õli kadumisega
kuid tagant sumpsist ei tule mingit sinist suitsu vaid korralik hele suits. On kellelgi kogemusi ettepanekuid milles viga olla võib. Kõik
arvamused/ettepanekud on tere tulnud.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.01.04 17:43
|
|
|
Jahutusvedelik annabki sellise korraliku heleda suitsu.ja kui teda kaob minimaalselt siis ei pruugi see üldse suitsus väljendudagi.Lissalt jõuab enne
ära aurustuda täiesti kui summutist väljub.
Küsiks aga seda:kui ruttu ja kui suur kogus kaob õli,ning kui palju ja mis aja jooksul kaob jahutusvedelik.
Niipalju veel,kui hoiad õli kogu aeg ülemises normis siis ta kaobki ära.Siiani on kõik mootorid mida mina näinud-teinud olen,söönud ennast ülemisest
normist keskele kuskil 1000km. jooksul.Peale seda jääb õlitasapind paika ja kõik.
|
|
|
|
laur4
huviline
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A90Q, P944, UAZ469
|
postitati 26.01.04 17:49
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
Niipalju veel,kui hoiad õli kogu aeg ülemises normis siis ta kaobki ära.Siiani on kõik mootorid mida mina näinud-teinud olen,söönud ennast ülemisest
normist keskele kuskil 1000km. jooksul.Peale seda jääb õlitasapind paika ja kõik. |
Kui nüüd mõtlema hakata, siis endalgi vist selline lugu. Ainult, et seni poleks küll sellele tulnud. Aitähh!
|
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 26.01.04 18:20
|
|
|
Õli kohta nii palju, et õli vahetus oli juuni keskel, siis pandi norm täis. Ning umbes 2-3 kuud tagasi sai juurde ostetud 1l mis nüüd kohe-kohe otsas.
Ja selle 2-3 kuu jooksul on läbisõit väike. Õli vahetusest saadik on olnud läbisõitu u 8 tuh/km ning selle aja jooksul olen 1l juurde valanud. Jahutus
vedelikku olen juurde valanud paagitäie selle aja kohta (juuni keskpaigast). Loodan et saite aru mis ütelda tahtsin väga segaselt sai kirja, vabandan.
Autoks 80 b4 2,0E 85kw.
|
|
|
luuser
huviline
Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8
|
postitati 26.01.04 18:32
|
|
|
Eelnevas postituses on mainitud
( Jahutus vedelikku olen juurde valanud paagitäie selle aja kohta )
Kas pole mitte palju?
Üks võimalus,et klapisääre tihend tahab vahetamist.
|
|
|
Tier
huviline
Registreerunud 15.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80 2.0E 83 kW
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 26.01.04 19:17
|
|
|
tanel,küsiks siis veel et mis värvi on süüteküünlad ja kui tihti autot kasutatakse.
Kuldreegel on ka see,mida mustem õli,seda suurem kulu.Kui õlivardalt ikka pigi vastu vaatab,siis saab vahest abi ka mootorisisepesust pesuõliga ning
uus õli seisab peale seda mitu vahetust puhtana.
Kui sõidad autoga ntx lühikesi otsi ainult(ntx 5-10km),siis on ka see võimalus:kuna mootor ei saavuta selle ajaga oma töötempi,ja kütusekulu külma
mootoriga on niigi suur,siis osa kütust lihtsalt satub kolvirõngas6te vahelt ajapikku silindrisse ja muudab õli vedelamaks kui ta peaks olema.Ka siis
on mootoril õlikulu suur.
Samas see jahutusvedeliku hulk ei ületa sul ilmselt 1 liitrit,nagu ma aru sain,siis see on täiesti normaalne(aurustumine etc.)
Ja vanakooli vennad ütlevad,et see mootor mis õli võtab inimlikult,on hea mootor.Tunne siis muret kui üldse ei võta.
Seletus selle kohta oleks siis järgmine.Kuna mootoris puhastub õli peale filtriläbimise ka paiskumise teel,siis küllalt suur osa musta õli sadestub
mootori siseseintele ja moodustab sinna sellise paakunud kihi.Mida paksemaks see muutub seda rohkem hakkab teda sinna kogunema.Abix jällegi
sisepesu.Tänapäeva õlidel on ka see pesuomadus margiti erinev.
Asi mida võid veel proovida,on vahetada õli marki.Minu auto sõi ntx järjekindlalt shelli,neste ja havoline õlisid.Kui hakkasin kasutama valvoline ja
BP õlisid,siis see probleem kadus.
|
|
|
|
tanel
huviline
Registreerunud 09.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant
|
postitati 26.01.04 20:26
|
|
|
Hetkel ei kasutata eriti tihti, üldjuhul ainult nädalavahetusti ja siis umbes 100-150km ja kahjuks ei oska öelda süüteküünalde värvi. Aga rõõm kuulda,
et asi polegi nii hull kui ma algul arvasin. Suured tänud!
|
|
|