Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: V6 2.5 TDi Suri sõidu peal ära. (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 1997)
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 23.10.07 14:15 Tsiteeri
V6 2.5 TDi Suri sõidu peal ära.



Selline asi et siis sai autoga sõidetud kodu poole, peal teeristist keeramist hakkasin kiirendama ja kui kiirus oli jõudmas seal 90´ni ja pöörded olid umb. 3000 siis järsku tõmbas hinge kinni ja oligi kõik. Ei käivitunud enam. Egas siis midagi sai sõber järgi kutsutud, õnneks oli sõita 5-6 km sest tegu mul automaatkastiga ja pukseerida seda ju ei tohi(kui siis väga väikestel kiirustel)
Et siis milles võib asi olla.
Sai siis pihusti ots lahti keeratud ja starterit antud, naftat nagu tuleb sealt, filter oli ka nagu täis, yksi tuli armatuuris põlema ei jää (kui süüde kaua sees siis hakkaad eelsyyteküünla tuled vilkuma) , mõlemad immod tulevad ka ilusti maha. Ei teagi kus nagu see koterman olla võib:S
Tööjuures rahvas juba hirmutas et pump läbi, või siis pumba aju. krt need asjandused vist kallid.

aga tekkis selline kysimus, et kui võtan filtril voolikud kyljest ja annan starterit, kas ei peaks siis paagi poolt tuleval voolikul mingi surve tekkima? kas ei ole sellel autol (a6 c5 1999) paagis mingisugust etteande pumpa???


andke mingisugust nõu, kust pihta hakata.

igasugune abi teretulnu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 23.10.07 16:36 Tsiteeri


Mine diagnosti, ega see vene kiviaegne traktor ole, kus oli kõrgsurvepump ja pihusti. Kaabel järgi ning näha kohe, mis tal viga on.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
TDU
huviline



Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5TDI V6, Mondeo 2,0

postitati 23.10.07 17:26 Tsiteeri


Täpselt niimoodi läks mul pump õhtule. Paagi poolt ei tule mingit survet. Pump peab imema ise. Kasuta otsingut, leiad küllalt infi. Diagnost loomulikult ennekõike. Kui pumbal viga küljes, ütleb igal juhul ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 23.10.07 17:52 Tsiteeri


Homme vean raisa nahkapidi diagnosti. päeva jooksul vaadatakse yle. eks siis saab selgema soti.

aga kuskilt teemast jäi mulle silma et keegi vahetas kyttepaagi pumba ära.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=45317#pid270729


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Amadeuz
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal

Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)

postitati 24.10.07 05:30 Tsiteeri


neid vigu võib ikka väga palju olla, alates immo lollitamisest lõpetades kütte pumbaga. minul on ette tulnud nt sisselaske koldes oleva siibri täielik sulgumine. vaakum seda lahti ei teinud, õhku mootorisse ei tulnud ning vaiki tema jäigi. kasutatakse seda siibrit mootoriga pidurdamise juures. pisike puhastamine ning asi töötas jälle :)


_________________
www.andmebaas.ee
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 24.10.07 18:32 Tsiteeri


Täna sai siis diagnostis käidud ja nii paha uudis kui veel olla saab. sealt siis öeldi et pump või pumbaaju õhtal.
kiskusin siis täna pumba maha et viia ta kuhugi kontrolli(stendi). aga kuhu? oskab keegi head kohta soovitada kus saaks siis täieliku selguse mis siis viga pumbal on???

igasugune abi teretulnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 25.10.07 07:28 Tsiteeri


minu meelest kõige lihtsam osta omale uus pump sest uue pumba ja vana pumba remontimise hinna vahe on nii väike et lihtsam uus pump osta sest remont oli mingi 15000.- ja 3 kuud garantii , aga uus pump 18500.- ja 1 aasta garantii mina valisin parem uue pumba


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 25.10.07 16:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: must1.9tdb4audi
minu meelest kõige lihtsam osta omale uus pump sest uue pumba ja vana pumba remontimise hinna vahe on nii väike et lihtsam uus pump osta sest remont oli mingi 15000.- ja 3 kuud garantii , aga uus pump 18500.- ja 1 aasta garantii mina valisin parem uue pumba


kust kohas sa nii odavalt selle pumba said??? kas see pump oli ka stendist läbi käinud? st. kohe peale ja käima???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 25.10.07 16:10 Tsiteeri


Täna sai siis pump karla autosse viidud ja selgus kurb tõsiasi. pump oli seest pruun, mainiti midagi happelisest kytusest. ei teagi milles asi võis olla aga õhtal pump on. remondi hinnask pakuti 15kilo. selle hinnaga on pump valmis auto peale rändama.
võimalik et saab homme juba kätte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
must1.9tdb4audi
huviline

Avatar


Registreerunud 25.09.05
Asukoht: tallinna lähedal
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 2.5tdi Q

postitati 26.10.07 05:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Muhemees
Täna sai siis pump karla autosse viidud ja selgus kurb tõsiasi. pump oli seest pruun, mainiti midagi happelisest kytusest. ei teagi milles asi võis olla aga õhtal pump on. remondi hinnask pakuti 15kilo. selle hinnaga on pump valmis auto peale rändama.
võimalik et saab homme juba kätte.


15000.- ongi karla auto
18500.- on täiesti uus saksast toodud pump 1a garantii vähemalt saab kindel olla et kõik on uus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 29.2% - SQL: 70.8%]