Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
|
postitati 23.10.07 12:16
|
|
|
a4 v6 juhitavus libedaga
Hei!
Olles värske audiomanik, ei jõua libedat ära oodata ja küsin siin. Olen kuulnud erinevaid õudusjutte raske mootoriga esiveoliste juhitavusest
libedaga. Ise oman a4 95a v6 110kw esivedu. On see auto siis tõesti nii meeletult halva juhitavusega, nagu räägitakse? Ise olen sõitnud b4 2.8
quattroga ja see oli küll mingil hetkel tohutult alajuhitav, ei mäleta mis rehvid tal all olid. Kuidas kommenteerite? Kannatab ikka mõistlikult
liigelda või on liiga palju tegemist libedaga? Sõita saab, selge see. Otsingut kasutasin ka, ärge siis tappa andke .
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
|
postitati 23.10.07 12:30
|
|
|
Korralikud rehvid, sillad korda, kokkujooks paika ja ei usu, et halb on.
|
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
|
postitati 23.10.07 13:00
|
|
|
Üldiselt võrreldes teiste Audi mudelitega on A4/S4 oma "haiguse" alajuhitavuse vastu paremini kaitstud ehk siis on tema juhitavus veidi parem. Küll
aga mitte päris nii hea kui BMW-l.
Muidugi mängib natukene kaasa ka neliveo olemasolu(olematus) - neliveoga on alajuhitavus väiksem, esiveolisel suurem.
Sellest oli hiljuti juttu ka 5-th Gear saates kui ma ei eksi.
Edit eelmisele postitusele: Audil võid panna sillad nii paika kui vähegi oskad, aga alajuhitav on ikkagi, sest mootor on liialt eespool esisilda,
et normaalseks saaks.
|
|
|
|
|
|
4rings
huviline
Registreerunud 15.10.07
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
|
postitati 23.10.07 13:04
|
|
|
Ise sõitnud esiveolise A4 110kW turboga mitu talve. Võib tekkida mõni olukord, kus nina tahab oma teed minna aga kui taipad gaasipedaali kasutades
suunda tagasi saada, siis pole hullu.
Ühe korra õnnestus jää peal külglibisemisse sattuda aga sai esimeste rataste+kerge lisagaasiga nina enamvähem õigesse suunda tagasi ja hiljem tuli muu
auto ka järgi. Kiirus oli tühjal teel sinna 100 kanti ja enam midagi sellist kogeda ei tahaks.
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
|
postitati 24.10.07 12:36
|
|
|
Selged pildid. Nii nui auto ei olegi siis järelikult. Ma just mõtlesin õudusega tagasi selle b4 2.8 peale, mis eriti ei hiilanud sõiduomadustega.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
postitati 24.10.07 14:04
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: 4rings
Ühe korra õnnestus jää peal külglibisemisse sattuda aga sai esimeste rataste+kerge lisagaasiga nina enamvähem õigesse suunda tagasi ja hiljem tuli muu
auto ka järgi. Kiirus oli tühjal teel sinna 100 kanti ja enam midagi sellist kogeda ei tahaks. |
See ongi quattro ja esiveolise vahe, et quattroga tahaks selle kiiruse peal just külje pikalt ette lasta. 
|
|
|
|
|
|
anduke88
klubiliige
Registreerunud 17.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B6 1.9TDI & MB W205 & Audi Q7 60 TFSIe
|
|
postitati 24.10.07 14:16
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: 4rings
Ise sõitnud esiveolise A4 110kW turboga mitu talve. Võib tekkida mõni olukord, kus nina tahab oma teed minna aga kui taipad gaasipedaali kasutades
suunda tagasi saada, siis pole hullu.
Ühe korra õnnestus jää peal külglibisemisse sattuda aga sai esimeste rataste+kerge lisagaasiga nina enamvähem õigesse suunda tagasi ja hiljem tuli muu
auto ka järgi. Kiirus oli tühjal teel sinna 100 kanti ja enam midagi sellist kogeda ei tahaks. |
Mul oli esimeste külmadega nii, et sain asfaldil esiveolise Audiga tugevalt külje ette.
Oli linnas, kiirus 40 kandis, hommikuse tiheda liiklusega vasakpöördel. Ei olnud suveslikk, vaid väga korralikud m+s all tol korral.
 
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
|
postitati 24.10.07 14:45
|
|
|
Ma tegelikult pidasin silmas just v-mootoriga a4. Kas ma eksin, kui arvan, et v6 mootor on palju raskem, kui r4 ja r4 turbo? V-mootoriga a4
kaalujaotus peaks olema rohkem paigast ära?
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
postitati 24.10.07 15:20
|
|
|
V-mootor on samas jälle 1 sil võrra lühem ja mõjuv jõuõlg on pisut väiksem.
|
|
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
|
postitati 24.10.07 17:22
|
|
|
Õige jutt, eeldusel et mootori salongipoolne ots on samas kohas. Vaatasin, et kaalu on 2.6-l 65 kilo rohkem kui 1.8T-l. Kaalujaotust ei leidnud.
|
|
|
|
Karel
huviline
Registreerunud 10.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: S2
|
|
postitati 24.10.07 17:41
|
|
|
Kaalujaotust saaks vist näiteks amordistendis mõõta. Ma ei ole kindel, kas igasugused aparaadid seda näitavad, kuid kunagi kui kolm aastat tagasi
mingi kampaania ajal amorte raputati, sain küll teada kui palju esiots ja taguots kaalusid. Kuigi tulemus ei ole ülitäpne, on selle kaaluga vist ikka
rohkem teha kui teadmisega, et amordistendi arvates amordid korras on.
Kindlasti on ka muid ja täpsemaid võimalusi kaalu määramiseks, kuid hetkel ei tule ühtegi nii kättesaadavat ja soodsat võimalust meelde.
|
|
|
|
Tort
huviline
Registreerunud 16.09.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A4 2.6
|
|
postitati 25.10.07 11:16
|
|
|
| Tsitaat: | Algselt postitas: Quattro-Karel
Kindlasti on ka muid ja täpsemaid võimalusi kaalu määramiseks, kuid hetkel ei tule ühtegi nii kättesaadavat ja soodsat võimalust meelde.
|
Mul tuleb küll üks koht kohe meelde, INTERNET  . Leiaks kindlasti selle kaalujaotuse üles kuskilt. Aga paistab, et v6
pisikeste a4-dega ei ole siiski nii õudne talvel sõita, kui räägitakse. Eks talvel paistab siis. Muide kaaluda saab autot viljakaalude peal näiteks.
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
|
postitati 25.10.07 13:59
|
|
|
Kaaluda peaks saama ka prügilates. Ei, ma ei vihjanud millelegi, ausõna. 
|
|
|
|
|
|
CE
huviline
Registreerunud 02.03.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 1,9 TDI q
|
|
postitati 29.10.07 08:10
|
|
|
Kaalu/kaalujaotuse teadasaamiseks peaks igati sobima ka ülevaatuse piduristendi paber. Seal on mäletamismööda kirjas auto esi-tagatelje koormus nii
kilodes (oli vist isegi ratta kaupa) kui protsentides . Ise küll raske ninaga Audi (endal R5 mootoriga A6, esiteljel 1t massi) juhitavuse üle
talveoludes ei oska kaevata. Normaalsetel kiirustel korraliku rehviga igati juhitav 
|
|
|
|