kaupzk
huviline
Registreerunud 06.04.07
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,8 Turbo
|
postitati 14.10.07 15:27
|
|
|
A4 quattro?
Soov oleks endale soetada A4 quattro (2001-2003)- ideaalis 1,8 turbo, kuid ehk oskate öelda, mis selle (quattro) head ja vead võrreldes tavalise
A4-ga. Kas miski kulub kiiremini, tüüpead jne.
Tänud!
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 14.10.07 17:41
|
|
|
Mis seal ikka öelda. Sõida üks talv quattroga ja kevadel seletad ise teistele. Minu arvates on quattro peamine, mille pärast üldse Audit osta.
|
|
|
|
lohe
huviline
Registreerunud 16.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat Variant 4 motion 1,9TDI 96kw; Audi 80 B4 2.0 85kw
|
postitati 16.10.07 10:58
|
|
|
Mul elu esimene täisveoline paar kuud nüüd käes olnud. Ja ega esiveolise rooli väga ei kipu enam. Ootan lund
Mis kulumisse puutub, siis veermikus on kõikvõimalikke pukse ikka kaaluga ja eks nad meie teedel kuluvad ka. Aga sõidurõõmu un see-eest küllaga.
|
|
|
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
|
postitati 16.10.07 15:57
|
|
|
eks teda kallis pidada, aga tasub ära. küll ise veendud! (kui korras on)!
semanoid
|
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.07 11:30
|
|
|
No kui nüüd sulle kõige paremini nõu anda, siis ütleks nii, et võrreldes sinu praeguse autoga on vahe ainult järgmistes asjades:
* tagumine sild veab(kõige suurem pluss)
* "tõmme" on veidi lahjem(sest tagasild on lisaraskus)
* kütusekulu kuni liiter suurem
* kui metsas rallitamas ei käi, siis kord viie aasta jooksul korrastad tagasilda
rohkem erinevusi mina välja ei oska tuua võrreldes siis esivedu ja nelivedu.
|
|
|
|
semanoid
huviline
Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.
|
postitati 17.10.07 17:46
|
|
|
tagasild veab selle lisaraskuse plussidega minema!!!
semanoid
|
|
|
|
sisalik
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant; A4
|
postitati 31.01.08 14:00
|
|
|
üks eriti tobe küsimus aga kuna olen saanud 4-lt inimeselt mitu erinevat vastust siis küsin siin ka.
kas 95 aasta a4-l on pidev nelivedu või hakkavad tagarattad vedama siis kui esimesed "üle kerivad" ??
tänud
|
|
|
ervin7
huviline
Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94
|
postitati 31.01.08 14:04
|
|
|
pidev nelivedu
|
|
|
|
sisalik
huviline
Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 avant; A4
|
postitati 31.01.08 14:13
|
|
|
a jaotus ?
50/40 ??
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 31.01.08 14:18
|
|
|
ja 10% kaob torseni sisse?
Tsitaat: | Algselt postitas: sisalik
a jaotus ?
50/40 ?? |
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Neno83
huviline
Registreerunud 19.10.05
Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Kasutaja on eemal
Auto: S2 coupe 93 (ABY), coupe GT 84 (JS), 80 quattro 83 (KK), 80 quattro 84 (JS), A6 avant 2,5TDI quattro 96 (AEL)
|
postitati 31.01.08 14:21
|
|
|
A4-jal on keskel on torsen diferentsiaal.
Veojõu jaotus sildade vahel tavaolukorras ikka 50:50.
Audi A3 ja TT on haldex-iga, ja sellel tuleb tagasild järgi kui esimesed rattad läbi libisevad.
ATV põhjakaitsmed ja lisaseadmed....www.ironbaltic.ee
|
|
|
|
Black
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 29.04.08 18:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: helzu
1.8 quattro on veits lahja, bensu kulu seega ssuurem. |
Ahsoo, et 2.8-ga on "bensu kulu" juba kõvasti väiksem?
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 29.04.08 18:53
|
|
|
Talvel quattro turvalisem ka.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
Simps
klubiliige
Registreerunud 29.01.05
Asukoht: muutuv
Kasutaja on eemal
Auto: erinevad
|
|