equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
A4TQ
klubiliige
Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: SQ7, 911
|
postitati 04.10.07 18:04
|
|
|
Mis vahet on Eesti,Läti,Leedu
Loll saab ka kirikus peksa
|
|
|
wookie
huviline
Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11
|
postitati 04.10.07 18:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Mis vahet on Eesti,Läti,Leedu
Loll saab ka kirikus peksa |
Väga suur vahe on. Eesti on transiidimaa, kus hulgub pealinna kandis ringi suur kogus hoolimatut pappi, ent ülejäänud riik elab peost suhu. See papp
on seetõttu, et meil on selleks geograafilised eeldused - sadamad ning terve N aja reaalselt toiminud välispiir "lääneliku" maailmaga.
Ent Leedu on jumalaparaku sügavalt põllumajanduslik riik. Piir Poola, Venemaa, Läti ja Valgevenega ei loo just soodsat pinnast ärksusele ja
"läänelikkusele".
Seega on enam kui loomulik, et "kohalik romulatööstus" asub Leedus, mitte Eestis, kuna Eestis müüakse vähemalt pealinna kandis piisavalt palju uusi
autosid, et romude kokkukeevitamine "riikliku tööstusharuna" pole ehk otstarbekas. Pealegi on Saksamaalt Leetu lühem tee kui Eestisse...
Lätil on veidi paremini läinud - Läti on siiski riik, kus on "baltikumi pealinn" - Riia...
Tünga on võimalik muidugi igal pool saada, kuid juba ainuüksi pilk kaardile peaks ütlema, et Leedus võiks kõige loogika kohaselt olla tünga saamise
võimalus oluliselt suurem kui Eestis.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 04.10.07 18:59
|
|
|
No näed siis! Tark laps---hea laps!
Nii see paraku on jah!Wookie jutt päris tabav
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.07 19:12
|
|
|
wookie jutu pihta küsiks, et aga mis ta arvab, kust on pärit enamus "mitteuusi" autosid, mida müüakse kui "heas korras, avariivaba, orig läbisõit,
hooldused tehtud esinduses, täidetud raamat jne" ?
just nimel sealtsamast põllumajandusriigist.
ja selle läbisõidu kohta tuleb meelde hr Kiireaudi lause: "kui spidonäit ebareaalne tundub, siis keerame selle teile sobivaks ilma lisatasuta"
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.07 04:11
|
|
|
Eks Eestiski keevitatakse kahest avariilisest autost üks kokku (olen näinud), aga tõenäoliselt palju harvemini kui Leedus.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 05.10.07 04:21
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Eks Eestiski keevitatakse kahest avariilisest autost üks kokku (olen näinud), aga tõenäoliselt palju harvemini kui Leedus. |
Kas keegi seletaks mulle, lollile, mida tähendab 2 autost ühe kokkukeevitamine?
Kunagi sõideti mul S2 tagant päris korralikult sisse, lasin ära vahetada parema tagatiiva koos päris suure osaga põhjast, sest see oli ainus mõistlik
lahendus.
Kas ma peale remonti sõitsin siis ringi 2st autost kokkukeevitatud autoga?
Leeduga on selline lugu, et kui leiad auto, millega pole seal midagi tehtud, siis pole vahet, kas osta auto Eestist, Itaaliast v. Leedust. Aga kahjuks
jah, sinna avariivaba või mingi kiiksuta auto satub väga harva.
Eestiga on vastupidi - normaalset remondikohta, kus saaks mingit stanget värvida või mootoridiagnosti ntx teha praktiliselt ei leiagi ja kõik on
absurdselt kallis, seega tuleb tuua 1 tükis autosid...
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 05.10.07 05:14
|
|
|
2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
puristaja
huviline
Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S6
|
postitati 05.10.07 05:42
|
|
|
Kahltane nagu kui inimene ostab auto mis dokkide järgi quattro aga reaalselt esiveduline. Pole nagu eriti teadjamees ostja.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.07 07:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A4TQ
Mis vahet on Eesti,Läti,Leedu
Loll saab ka kirikus peksa |
Tuleb nõustuda sellega. On inimesi, kes 5-10 minutiga saavad hea ülevaate, mis autoga on tegemist ja on inimesi, kes käib ümber auto pool tundi aga
tolku ikka mala. Ja tuleb nõustuda ka kiireka väitega, et Eestis on tuuga korralike remondi ja värvikodadega. Kui mõne leiadki, siis taastamine läheb
kallimaks, kui korralik auto osta. Need ajad on möödas, kus tehti kodugaraa˛is pea kõike. Siis oli aega ja vahendeid pea igal mehel, nüüd peab enamuse
ajast leiba teenima.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.07 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku. |
Seda mõtlesin jah, oli 2 avariilist autot, ühel esiots sodi, teisel tagumine ots, lõigati siis keskelt pooleks ja keevitati terved osad kokku. Need
tööd tehti tervenisti Eestis kohapeal (lõigati ja keevitati) ning hiljem loomulikult müüdi maha kui otse Saksast tulnud korralik auto. Täiesti usun et
isegi praegusel momendil mõnedes "külatöökodades" võidakse selliste asjadega tegeleda. Igal juhul see konkreetne koht (nimesid ei tahaks nimetada)
tegeleski väljamaalt toodud avariiliste autode parandamise ja edasi müümisega.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on foorumis
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 05.10.07 08:52
|
|
|
Alles paar päeva tagasi käisin Poolas Marjampole kaudu.Pilt ,mis avaneb Marjampoles (Poola poole minnes paremat kätt trassi ääres) on vinge.Sajad
treilad autosid täis,tuhanded autod juba maha aetud.Meeletu kogus.Avariilisi nagu eriti ei näinud,seega enamus on Saksast tulles siiski terved.Muide
pool aastat tagasi oli sel platsil kordades vähem masinaid.Ma ju ise näen,et need autod tulevad koormate viisi otse Saksast,mitte kuskilt
garaazist.See,et mõni petta saab on harv juhus ja pasundatakse muidugi kõvasti,mis võimendab kuulujutte poolikutest autodest .Mina ostaks otse treila pealt,kus näha,et pika tee sitakiht alles autodel
peal.Hästi ei usu,et iga teine leedu mees on autotegija,kui koguseid vaadata
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.10.07 20:30
|
|
|
See oli juba ikka jupp aega tagasi ja ma pole kindel kas mees (tema firma) enam selliste asjadega tegeleb või kas firma üldse tegutseb veel.
Ja pealegi ma olen üsna kindel, et kui ma konkreetset inimest (firmat) mainin ja see tema kõrvu kostub, siis mind tuntakse ära.
|
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 06.10.07 07:43
|
|
|
Jann_
Seal Leedus on see ostuvärk nii porno, et anna olla. Treila pealt osta? Nad ei ole ju nõus isegi autot maha ajama ennem,kui vehid papiklotsiga Never ei tea,mis sealt saada võid. Ega jah, kõik autod ei olegi seal
keevitatud jne...aga võimalus on sellepeale sattuda vastikult suur ja isiklikult mulle ei meeldiks sealt autot osta. Niipalju kui tuttavad rääkinud
--siis "ulme"
|
|
|
puna
huviline
Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: C5, Quattro, 4,2L
|
postitati 06.10.07 09:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: vx_105
Tsitaat: | Algselt postitas: puna
2 tükis on, et auto saeti pooleks.
Saadakse soodsalt kätte.
Tuuakse siia ja keevitatakse kokku. |
Seda mõtlesin jah, oli 2 avariilist autot, ühel esiots sodi, teisel tagumine ots, lõigati siis keskelt pooleks ja keevitati terved osad kokku. Need
tööd tehti tervenisti Eestis kohapeal (lõigati ja keevitati) ning hiljem loomulikult müüdi maha kui otse Saksast tulnud korralik auto. Täiesti usun et
isegi praegusel momendil mõnedes "külatöökodades" võidakse selliste asjadega tegeleda. Igal juhul see konkreetne koht (nimesid ei tahaks nimetada)
tegeleski väljamaalt toodud avariiliste autode parandamise ja edasi müümisega. |
Konkreetne juhtum oli rootsiga kus romulas tervet autot ei müüdud ja saeti pooleks ühe ostis üks inimene ja teise teine.
Toodi siia ja pandi jälle kokku.
Masin ka esinduses korduvalt käinud ja pole midagi öeldud.
Tel +3725654585; +358445654585
|
|
|
|
karlpoiss
huviline
Registreerunud 28.06.06
Asukoht: nii siin kui sealpool soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: a3 1,8
|
postitati 06.10.07 18:11
|
|
|
Tolgendasin august kuu euroopat mööda(oma autoga) ja kadus kõiksugune isu EU maadest toodud autode vastu.Kiirteedel saab ka kõige tavalisem masin
sellist vilet mida ei osanud ma unes ka näha,plus linnades(Itaalia)parkimiskoha tekitamine ja parkimisest minema sõitmine,suu jäi lahti. Hamburgis
kolasin päeva mööda platse ja masin mille soetada oleks tahtnud maksis seal pea poole rohkem kui siin.Vägisi on tekkinud tunne,et türklased ja
poolakad teevad juba enne balti riike sitast saia,mida meile odava raha eest müüa.
Kõik pole kuld mis hiilgab.Kõik pole sitt mis haiseb.
|
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 06.10.07 19:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karlpoiss
Tolgendasin august kuu euroopat mööda(oma autoga) ja kadus kõiksugune isu EU maadest toodud autode vastu.Kiirteedel saab ka kõige tavalisem masin
sellist vilet mida ei osanud ma unes ka näha,plus linnades(Itaalia)parkimiskoha tekitamine ja parkimisest minema sõitmine,suu jäi lahti.
|
Selline üldistamine ka eriti ei sobi. Prantsusmaal või itaalias on
mõlkideta auto leidmine võibolla tõesti probleemiks. Ja ega kiirteedel kõik autod ka 200'ga ei sõida, suurem enamus kulgeb ikka mõistliku kiirusega,
tänapäevase autoga ei ole suurt vahet kas ta on sõitnud suurema osa ajast 90 või 130km/h
Pettustest nii palju, et keskmine eesti inimene ongi nii loll, et tahab, et teda petetaks. Ühe "autoostjaga" diskuteerisin teemal, et kas u 15
aastat vana diiselauto 400000'ne läbisõit on ikka palju. Kodanik arvas,
et see pidi ikka jube palju olema. Enamus masinaid pidavat väiksema
läbisõiduga ju olema. Mina ei sõida just väga palju, pikki otsi suht
harva, samas paar-kolm õlivahetusvälpa aasta jooksul ikka tuleb. Teebki viieteist aasta jooksul umbes sellise kilometraa˛i. Suur osa autodest liigub
ikka oluliselt rohkem... Ja siis seesama kodanik viriseb, et sai läbisõiduga petta.
Või näiteks kindlasti eelistab ostja korralikult hooldatud masinale paar tuhat krooni odavamat masinat millega on ainult sõidetud ja remonti ning
elementaarset hooldust pole auto saanud. Arvestamata, et hooldamata autosse tuleb kohe ntx 10000 investeerida. Ning siis viriseb, et näe, petta sain.

Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
a.l.
huviline
Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 4,2 V8 -93
|
postitati 08.10.07 08:43
|
|
|
lisaks ka mõne sõna siia teemasse oma kogemustest. tulime kunagi saksast ühe opeletiga ja sellel hakkas peale varssavit plokikaane tihend ära surema,
kuidagi 3 silindriga jõudsime varajastel hommikutundidel kaunasesse. suundusime kohe esimesse autoremonti mida nägime ja kurtsime neile muret.
leedukad vanad sõbrad asusid kohe appi hoolimata sellest, et kell sai alles pool kaheksa hommikul plokikaan oli sirge (lihvi ei vajanud), vahetati plokikaane tihend, pandi uus shell helix poolsünt õli, pesti
mootor läbi, tassiti meile x liitrit kohvi, pandi sisse uus jahutusvedelik ja lisaks saime veel 4 liitrit klaasipesu vedelikku, töö võttis aega 4h. ja
kogu selle jama eest kokku esitati vaid 100 eurone arve ?? auto sõidab siiani lisaks veel selle ka, et samas töökojas seisis mingi õnnetu honda accord, umbes 96-97a, millele oli küljepealt nii hullult sisse lajatatud, et
esiistmed olid oma vahel täiesti kokku litsutud. küsisin siis töömehelt, et kas see auto läheb juppideks või ? tema vastas selle peale, et käib aeg
ajalt ise saksast selliseid toomas ja teeb ise korda ning siis müüb neid kaunase autoturul, kiitis veel kui palju kliente käib tal eestist kurtis ka veel seda, et korralikke autosid ei tasu saksast tuua, ei teeni ju.
|
|
|
a.l.
huviline
Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 4,2 V8 -93
|
postitati 08.10.07 08:48
|
|
|
to karlpoiss - saksas ei tee keegi autodega midagi, sest seal maksab remonditund 100 euri.
|
|
|
equilibrium
huviline
Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal
|
|
karlpoiss
huviline
Registreerunud 28.06.06
Asukoht: nii siin kui sealpool soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: a3 1,8
|
postitati 09.10.07 17:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a.l.
to karlpoiss - saksas ei tee keegi autodega midagi, sest seal maksab remonditund 100 euri. |
Hamburgis,rohkem nagu äärelinn ja muulaste linnaosa,asub müügiplats"Sarbi"(võin kirjapildis eksida). Nägin oma silmaga,kuidas härra
"pan"askeldas korraliku esiotsa laksuga a4 kallal(ei näinud unes ).Paganama tunnihinna jätsin küsimatta aga varuosadeks see auto ei läinud(seda küsisin)
Kõik pole kuld mis hiilgab.Kõik pole sitt mis haiseb.
|
|
|
|
a.l.
huviline
Registreerunud 06.06.07
Asukoht: tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 4,2 V8 -93
|
postitati 09.10.07 21:13
|
|
|
pidasin silmas kvaliteetset tööd, millest ei pruugi aru saada. orjasid-mehaanikuid olen ise ka näinud seal, need teevad sellist pornot, et tunned 25m
pealt ära.
|
|
|
kait
huviline
Registreerunud 02.08.06
Asukoht: Haapsalu
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.10.07 19:46
|
|
|
Minemas leetu laupäeval, kaunasesse. Eks näha ole kuidas seal olukord on.
Kui keegi kaas soovib, andku teada.
|
|
|
krss
huviline
Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: VAG
|
postitati 17.10.07 20:08
|
|
|
Leedu turu kohta ütleks, et müügiks võiks sealt tuua treilatäite viisi, enda jaoks hea kui ühe-paar auto(t) päevas leiad. Mitte et valikut vähe oleks,
aga hinna ja auto tegeliku väärtuse suhe pole enda jaoks autot ostes seal sugugi nii hea. Lihtsam on osta Eestist ja lasta remontida vajalikud asjad.
Õnneks on seal tõesti autod veel üle lakkumata, st näed tegelikku pilti mitte müügimeeste "reklaamtoodangut" (keemiline, mootoripesu jms). Seal
romulas kah kõike saada ja hea hinnaga (sisu, tehnilised sõlmed jne), nii et kes asja jagab, leiab sealt ikka midagi, iseasi, kas see vaev seda väärt
on.
Leedus on tegelikult "head sepad" (kogemus maksab!!), st korralikult mitmest tükist kokkukeevitatud autot ei tasu ammugi mitte ärapõlata. Nad on
tõesti proffid, mitte nagu meil, et lastakse punktidega kokku, pahtel peale ja värv kah, liimitakse matt külge ja siis valetatakse, et pole midagi
tehtud. Ka remonditööd on võimalik teha korralikult. Ise taastanud uunikume ja alustanud keevitustööga 80ndatel, ei kujutaks elu ettegi kui
keevitamine "ära keelata" . Ei tea kuidas teistele, aga minule igal
juhul piisab, kui keevitatud asi kestab paarkümmend aastat ilma et laiali laguneks.
Ega tegelikult vahet ju pole, kas Saksast tulnud auto tegi peatuse Leedus või mitte, olulisem on müüja ausus ja auto tegelik seisukord. Ise Leedust
tuues erilist perspektiivi ei näe, aga Leedus on niisamagi lahe seiklemas käia 
|
|
|
|