Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Andke nõu-Must löga jahutusvedelikus ? (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2422)
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 18.09.07 17:13 Tsiteeri
Andke nõu-Must löga jahutusvedelikus ?



Nunii - ükspäev juhtusin auto kapoti alla vaatama ja mis ma nägin - paisupaagist oli jahutusvedelik miinimumi peale langenud ja paagi seintel oli musta löga laigud. Kahtlustan plokikaane tihendit, või on veel võimalusi. Kui plokikaane tihend ikka läbi siis vaja targemate käest nõu küsida -kui keegi teab keegi kaane poltide pingutamise järjekorda ja momente - visake siia üles, oleks väga tänulik;)
Samuti võite asjalikku nõu anda tihendi vahetamise kohta kodusel teel.
Autoks siis A100 2,5 tdi 85 kw mootor AAT


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 20.09.07 20:00 Tsiteeri
audi 100 rem-manuaal



ka vene keeles. Eriri asjalik oli minu arust audi 100 manuaal.

digital.ktu.lt/autoclub/files.html

sellelt lehelt see fail lae alla
Audi 100/A6 '90-'97 Repair/User Manual (CD, rusiškai)
Audi-100-A6 1990-97m.rar 176 MB

- pakid lahti ja käivitad run.exe
kui teksti asemel küsimärgid siis windowsis regional ja language options lahti ja sealt advanced lehel non-unicode programs valid vene keele, peale mida võib küsida windowsi plaati ja restarti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 20.09.07 20:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
Kui plokikaane tihend ikka läbi siis vaja targemate käest nõu küsida -kui keegi teab keegi kaane poltide pingutamise järjekorda ja momente - visake siia üles, oleks väga tänulik;)

Kui vaadata mootorit pealt nii, et esiots jääb paremale poole on pingutusjärjekord selline:
10 - 6 - 4 - 2 - 8 - 12
11 - 7 - 1 - 3 - 5 - 9

Momendid:
* 40 Nm
* 60 Nm
* 180°
* Soojenda mootor kuni 50°C
* 90°
* Sõida 1000km
* 90°

Kindlasti tasuks panna ka uued plokikaane poldid.


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 20.09.07 21:16 Tsiteeri


Tänud, hakkab looma juba, alguses mõtlesin et targad kõik kuskile idamaale kolinud ;)
Kusjuures enam ei ole jahutusvedelik kaduma kippunud, õlipunni all ei ole kah emulsiooni, temperatuurid on ok, mine sa võta kinni mis jama see on,musta löga ka juurde ei tule?


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 21.09.07 06:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
Tänud, hakkab looma juba, alguses mõtlesin et targad kõik kuskile idamaale kolinud ;)
Kusjuures enam ei ole jahutusvedelik kaduma kippunud, õlipunni all ei ole kah emulsiooni, temperatuurid on ok, mine sa võta kinni mis jama see on,musta löga ka juurde ei tule?

Ehk on tegemist automaatkastiga masinaga? Sellel käib radikast kastiõli läbi ning eksisteerib mingi võimalus, et see lekib jahutusvedelikku.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Mudjamix
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.05
Kasutaja on eemal

Auto: TT mk2 + Q7

postitati 21.09.07 08:41 Tsiteeri


Kusjuures täpselt sama mootoriga auto vennal ja oli juba ostes musta löga laigud jahutusvedeliku paagis.Nüüd juba mitu aastat sõitnud ja pole mingeid probleeme sealt tekkinud.


Don't drink and drive. You might hit a bump and spill your beer
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kaimoy
huviline



Registreerunud 15.10.05
Kasutaja on eemal

Auto: audi

postitati 22.09.07 07:22 Tsiteeri
2,5tdi



mina sain sellest lõgast lahti peale plokikaane tihendi vahetust................


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 26.09.07 14:29 Tsiteeri


tegu manuaalkastiga masinaga, ega midagi, tuleb hakata tihendit vahetama, peab otsima kuskilt momentvõtme, ei julge seda 400 kroonist King firma võtit kah kasutada.
Kuram, ei tea palju õlut peab varuks ostma, hammasrihma vahetusega läks 4 rokki :D


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 27.09.07 06:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
tegu manuaalkastiga masinaga, ega midagi, tuleb hakata tihendit vahetama, peab otsima kuskilt momentvõtme, ei julge seda 400 kroonist King firma võtit kah kasutada.
Kuram, ei tea palju õlut peab varuks ostma, hammasrihma vahetusega läks 4 rokki :D

Ise olen kasutanud seni "Tööriistamarketi" tööriistu ja suurem enamus neist on väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega. Seal müüdav dünamomeetriline võti kõlbab selliseks tööks vägagi hästi ja maksis ta paar aastat tagasi kusagil 300.- kandis. Momentvõtme eksimus suureneb ka momendi suurenedes, kaane pingutamisel ei olegi see nii oluline, (kuna mõõdetav moment on nagunii väike) olulisem on jälgida juhendijärgset pingutamist, st, et ikka kõik vajalikud mootori soojendamised ja järelpingutamised ära teeks. Ja muidugi kontrolli hoolega ka kaant nii pragude kui kõveruste suhtes.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 28.09.07 19:29 Tsiteeri


okkei, tänud vastuste eest, hakkan siis vaikselt asju kokku ostma ja garaazi valmis sättima, pumpa vaja kah natu näppida aga see juba spetsialistide teema.;)


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 29.09.07 06:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audiboy
Tsitaat:
Algselt postitas: kaljukoll
Kui plokikaane tihend ikka läbi siis vaja targemate käest nõu küsida -kui keegi teab keegi kaane poltide pingutamise järjekorda ja momente - visake siia üles, oleks väga tänulik;)

Kui vaadata mootorit pealt nii, et esiots jääb paremale poole on pingutusjärjekord selline:
10 - 6 - 4 - 2 - 8 - 12
11 - 7 - 1 - 3 - 5 - 9

Momendid:
* 40 Nm
* 60 Nm
* 180°
* Soojenda mootor kuni 50°C
* 90°
* Sõida 1000km
* 90°

Kindlasti tasuks panna ka uued plokikaane poldid.


Kust on pärit andmed ,et soojendada ja sõita tuleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 29.09.07 09:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
Kust on pärit andmed ,et soojendada ja sõita tuleb?

Autodata-st


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
equilibrium
huviline



Registreerunud 10.04.06
Kasutaja on eemal


postitati 30.09.07 07:39 Tsiteeri


Mul sellised andmed


Tighten using torque wrench:
1st Stage: 40 Nm
2nd Stage: 60 Nm
Tighten with rigid wrench:
3rd Stage: 90°(1/4 turn) further
4th Stage: 90°(1/4 turn) further

It is not necessary to retighten cylinder head bolts after repairs have been performed.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 06.10.07 14:13 Tsiteeri


Nonii - kaanetihend vahetatud kuid töö käigus juhtus selline jama et tähtvõtme otsik kukkus raisk võtme otsast ära ja muidugi läbi õlikanali alla karterisse, lasin õli välja , koliseb sääl õlipunni ligidal kuskil, ei julgenud mootorit käima pannagi - karteri õlivanni kah kätte ei saa, esisild ja hooratta koda jalus- mes teha:mad:
Ja tihendi tootja ehk siis Reinz ei käskind jah soojendada ja siis üle pingutada plokikaant, tihend oli metallist!


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 06.10.07 14:59 Tsiteeri


Karteri õlivanni saab kätte kui lasta üks mootoripadi kandurist lahti, siis tõsta mootorit natuke üles ja saadki sillatala vahelt kätte. Hooratta kojal all servas üks plekitükk jaselle saab toru võtmega kätte. Ise olen nii mitu korda teinud. Võid ka läbi õlivanni augu magnetiga proovida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kaljukoll
huviline



Registreerunud 26.04.03
Asukoht: jõgevamaal
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 Avant 2,5 TDi;Kawasaki kvf 4x4

postitati 06.10.07 15:53 Tsiteeri


mõtlesin ise kah et äkki annab mingi magnetijurakaga ta sealt välja õngitseda , ei viitsi mitte enam seda sillatala näppida, lasin tala lahti küll aga poltideni ikka ei ulatunud:mad:


Mülkad mulle meeldivad raisk ....
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vreps
huviline



Registreerunud 04.10.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 2,5tdi nüüdseks ajalugu

postitati 06.10.07 18:44 Tsiteeri


Sillatala pole vaja lahti lasta. Kui mootori natuke üles tõstad ,siis saad karteriõlivanni mootori ja tala vahelt niisama kätte


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 06.10.07 19:16 Tsiteeri


Kunagi pillasin klapisääretihendeid vahetades sigullil 17/19 võtme läbi ketikanali alla karterisse.:D Algul mõtlesin küll karteripõhja eemaldamisele, kuid tegemata see jäigi. Usun, et see masin sõitis probleemideta veel palju aastaid.:D Ei juhtu selle padruniotsikuga seal karteripõhjas midagi, rahulikult võid ta sinna alla jätta.;)


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.6% - SQL: 61.4%]