ervin
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw
|
postitati 18.09.07 14:59
|
|
|
Audi 100 (C4) kuidas vastu peab?
Tere audi huvilised!
Sooviks osta audi 100 1992-1994a või A6-e(C4) aga tahaks teada mis nende juures laguneb ja mis on head? Milline mootor oleks parim valik ? Kas 2.6 V6
peab hästi vastu? Kuidas sillaosad vastu peavad? Kas automaatkastil on rikkeid tihti esinenud? Mis vahet on audi 100 või a6 (c4 kerel) ? Kui
piirhinnaks umbes 50 000 kas on mõtet a6 vaadata?
Kuidas 2,8 quattro sild vastu peab?
Kus audisi remondite? Kas tuukri tänaval asuv audi remont on kvaliteetne?
|
|
|
priit
moderaator klubiliige
Registreerunud 18.09.03
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi C4, Bora & Octavia
|
postitati 18.09.07 15:30
|
|
|
Audi 100 ...vastu peab hästi, midagi kurta küll ei saa.
Tuukri tn. all mõtled vist audihooldus.ee'd ...soovid midagi täpsemalt teada kontakteeru
klubilisega Juks11
Flameko AutoServis
Tuukri 7, Tallinna kesklinn
Tel 6419989
Gsm 53476100
servis@flameko.ee
priitpoiss --> priit
|
|
|
|
ervin
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw
|
|
j2mis
huviline
Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C5, B5, Zafira A
|
postitati 19.09.07 04:35
|
|
|
kui soovid juba üle 2.3 mootori siis võta ikka 2.8 , kuna 2.6 võtab sama palju kütet kui 2.8 ja 2.8'l on ka parem minek.
Ise eelistaksin 2.3 mootorit, sest se hea lihtne mootor ja probleeme ilmselt vähem kui 2.6'ga või 2.8'ga.
2.3 võtab maanteel 8. linnas 10-11.
2.6 ja 2.8 umbes 12 linnas. maanteel 9-10.
Sõbra ema sai 100 avant quattroga 2.8 mootoriga keskmiseks kütusekuluks 8.3 (mina kyll ei tea mismoodi nii vähene kulu võimalik on ).
Üldiselt audi 100 on hea masin. Silldades on vähe remontida. Ja kui oled ringi sildadele peale teind siis kestab jälle tubli tüki aega. kui 100 siis
2.3 kõige töökindlama mootoriga 
50.000 eest saad Korraliku 93-94a Audi 100.
60.000 enamvähem korraliku A6
audi 100 ja a6 vahe. Salong on a6'l natuke teistsugune kui 100'l (veits ümaram) 
stanged on erinevad. Esituled on tavaliselt a6'l luubid. kapotid natuke erinevad. pagasniku tuled on natuke erinevad audi 100'st. muu peaks
enamvähem sama olema kuna a6's ju ka ikkagi c4 kere.
|
|
|
ervin
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw
|
postitati 19.09.07 11:47
|
|
|
aitäh, aga kisub ikka 2.6 poole , neid suurem valik ja lisasi rohkem tundub olevat.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 19.09.07 12:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ervin
aitäh, aga kisub ikka 2.6 poole , neid suurem valik ja lisasi rohkem tundub olevat. |
Ehk on neid suurem valik sel põhjusel, et võrreldes 2,8 -sega on suht mõttetu mootoriga tegu, kuna jahh küttekulu sama aga liigub kehvemalt.
Samas 2,8 ikka hampsab hästi ja on töökindel masin-eks see küttekulu anna rahakotile tunda.
Kindlasti peaks/võiks olla see masin automaat ja quattro.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
uunox
huviline
Registreerunud 31.10.05
Asukoht: Tallinn/Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 100 2.4D C4, Space Wagon 1,8TD
|
postitati 19.09.07 19:37
|
|
|
100 kestab ikka väga ilusti. suur ja mugav maanteel kulgeda, samas keerab piisavalt hästi, et linnas hakkama saada.
2,4D küttekulu on imeliselt väike 
Kahe aasta jooksul olen vahetanud:
- kõik esisilla liikuvad osad (õõtsad, puksid)
- piduriklotsid
- esiklaasi (seal oli pragu, niiet kulumaterjali alla ei lähe)
- tagavedrud, kuna silma hakkas riivama
- rihmad-rullikud
- õli
ahjaa, soojenduse radika ka, kuna eelmine omanik oli mingit tihendavat ollust kallanud ja sellega soojenduse radika korralikuks telliskiviks
lasknud.
Peale kõiki neid kilomeetreid, tõsi küll, on plaanis pihustiotse vahetus, aga see on jooksevkulu
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
postitati 20.09.07 06:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: uunox
100 kestab ikka väga ilusti. suur ja mugav maanteel kulgeda, samas keerab piisavalt hästi, et linnas hakkama saada.
2,4D küttekulu on imeliselt väike 
Kahe aasta jooksul olen vahetanud:
- kõik esisilla liikuvad osad (õõtsad, puksid)
- piduriklotsid
- esiklaasi (seal oli pragu, niiet kulumaterjali alla ei lähe)
- tagavedrud, kuna silma hakkas riivama
- rihmad-rullikud
- õli
ahjaa, soojenduse radika ka, kuna eelmine omanik oli mingit tihendavat ollust kallanud ja sellega soojenduse radika korralikuks telliskiviks
lasknud.
Peale kõiki neid kilomeetreid, tõsi küll, on plaanis pihustiotse vahetus, aga see on jooksevkulu |
Soojendusradikas ja mootor on sellel masinal piisavalt kehvadena konstrueeritud ja vahetus on üsnagi tülikas, seega ka sellistele pisiasjadele tasuks
ostes tähelepanu pöörata. Radikas maksab küll 500.- kuid mõistliku hinnaga mootorit pole eestist leida.
Odavamate sillaosade kasutamisel tuleb õõtsasid ja rooliotsi iga aasta vahetada. Samas nad maksavad ka peaaegu mitte midagi ja vahetamine on väga lihtne ja kvaliteetne sillaregull maksab Tallinnas ainult 200.-
Esiklaas maksab 1000.- kuni 1300.- (toon+toonriba) samas enamus vahetusfirmasid tahavad vahetusel ka liistu pähe määrida. (korralik liist maksab ca
700.-)
Rihmade-rullikute vahetuskulu on R5 mootoril ka vägagi mõistlik (V6'est ei tea paraku midagi).
Tagapidurid on totaalne ......... Ka korralikult taastatud supportid ilma käsipidurit kasutamata üle 2-3 aasta ei kesta.
Üldkokkuvõttes väga vastupidav ja mugav masin mille hoolduskulud on minimaalsed ja mis sõltuvalt mootorist võib ka väga ökonoomne olla.
Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.07 10:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ferdinand kvaliteetne sillaregull maksab Tallinnas ainult 200.- |
Pärnus taheti 500.
|
|
|
ervin
huviline
Registreerunud 18.09.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 (C4) 2,8 q 142 kw
|
postitati 25.09.07 17:23
|
|
|
kas on kuskilt võimalik VIN koodi järgi kontrollida kas autoga on õnnetusi juhtunud Saksamaal ja Eestis ?
|
|
|
VIP
huviline
Registreerunud 07.03.04
Asukoht: Kohila - Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant Quattro 2.8 30V
|
postitati 25.09.07 18:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: j2mis
2.3 võtab maanteel 8. linnas 10-11.
2.6 ja 2.8 umbes 12 linnas. maanteel 9-10.
|
Kunagi oli A6 Avant 2.6. Mnt kulu 9-10 kanti küll ei olnud sõites nii umbes 100-110km/h tavaliselt. Pigem 8L/100km. 90km/h sõites (mis tähendab ka
seda, et möödasõite ega muid kiirendusi-pidurdusi eriti ette ei tule) oli kuluks umbes 7l/100km.
Aga üldiselt on 100 ja A6 väga vastupidavad ja seda võib ka kõigi nende mootorite kohta öelda minu arust.
|
|
|
|
Fugitive
klubiliige
Registreerunud 12.02.06
Asukoht: Tallinn-Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Allroad 2008 3.0tdi
|
|
bam
huviline
Registreerunud 21.09.06
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D2 4,2 220kw. A6 C4 2,8 142kw q man.
|
postitati 08.12.07 14:03
|
|
|
Sõbra ema sai 100 avant quattroga 2.8 mootoriga keskmiseks kütusekuluks 8.3 (mina kyll ei tea mismoodi nii vähene kulu võimalik on ).
jah see täiesti võimalik
ise olen saanud enamus maanteel sõites ka 7,8 keskmiseks.
seda küll jah hästi,hästi õrnalt gaasi andes
(100 2,8 quattro sedaan manuaal)
|
|
|