Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Netidiagnostika (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1418)
Starter
huviline



Registreerunud 26.12.03
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5 TDI

postitati 19.01.04 06:21 Tsiteeri
Netidiagnostika



Nimelt 1,9 karpaga sigar võtab linnas sõites bensu kahtlaselt palju. Sõidustiil on rahulik aga
20l 100'le kaob nagu nõiaväel. Eelmine omanik ütles, et kuskil 8 võtab. Tal läks hammasrihm katki. Kas asi võib olla selles, et rihm on ühe hamba võrra valesti sattunud vms ? Küünlad on ka pidevalt tahmased. Kõik silindrid nagu töötaks ja õli ei võta. Kontrollisin igasugu toore voolikud ja asjad üle. Bensufiltri vahetasin ka ära.


Parem Audi'ga kui Audi'ta...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 19.01.04 06:26 Tsiteeri


hammasrihmal üks hammas mõjutab juba meeletult.Aga kas see hammas pandi mööda nüüd gaasijaotuses või süütes?
Sõbral sama auto ja pidev probleem on selle karburaatori aluse kummipadjaga.See meie kvaliteetkütus suudab selle ikka totaalselt ära vedeldada.Tulevad sinna mõrad sisse ja hakkab pull pihta,küll ei saa hommikuti käima ja siis ka küünlad tahmased jne.
Uuri seda karpa elu ja hammasrihmale pilgu peale viskamine ei ole ju ka eriti raske.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 19.01.04 06:43 Tsiteeri


Bensufiltri jah vahetasid, aga õhufiltri? ;) S*tane õhufilter ajab igasugusel autol kulu vägagi üles, ning järgmiseks imetakse see filter katki ja varsti on see koos liivaga mootoris
Hamba/paari jagu vale süüde võimaldab sageli sõita, kuid jõudu vähem ja kulu laes. Diisel Audil on seda märkide järgi väga lihtne kontrollida, bensuaudil pole ise kontrollinud. Arvatavasti saad raamatukogus teha kopid remondiraamatust ja järgi kontrollida, ei tohiks olla midagi ülejõukäivat juhendeid järgides


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Starter
huviline



Registreerunud 26.12.03
Asukoht: Rapla
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C4 Avant 2,5 TDI

postitati 19.01.04 07:25 Tsiteeri


Õhufilter paistis olevat puhas. Seda kas hammasrihm on mööda gaasijaotuses või süütes ei oska ma öelda. Kas see, et äkki gaasi andes korra hinge kinni tõmbab võib olla ka valest rihmaasendist ? Käima nagu hommikuti läheb kui paar sekki gaasiga tuure hoida, siis töötab edasi ise. MA loodan, et seal on mootoril ka kusagil mingid märgid peal rihma jaoks. Raamatukogust vaevalt, et audi mingit remondimanuaali saab.


Parem Audi'ga kui Audi'ta...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
krss
huviline



Registreerunud 24.11.03
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: VAG

postitati 19.01.04 07:31 Tsiteeri


Tartus Linnaraamatukogus oli varem väga suur valik ja sealt sain kõik vajaliku alati ka oma suht haruldasemate autode jaoks. Aga see on ka ainus raamatukogu, kus ma sellise murega olen käinud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.9% - SQL: 48.1%]