Vader
huviline
Registreerunud 12.03.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A3 1,8Tfsi , VW Passat varjant 2.0TDi 2008a.
|
postitati 13.09.07 11:30
|
|
|
Audi Driving Experience - 12 - 16. September 2007, Pärnu
Nii sai nüüd isegi seal ära käidud ja muljed head ning lisasin ka pilte
|
|
|
|
Lumekass
huviline
Registreerunud 15.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Hetkel Auditu
|
postitati 13.09.07 21:10
|
|
|
Päris FUN üritus oli. Suunurgad venitas kõrvade juurde viimane proovisõit R8 kõrvalistmel Nüüd ootaks talverallit
|
|
|
AudiTeam
klubiliige ac aasta auto 2012 & 2013 võitja
Registreerunud 30.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S7 Sportback & Sport Quattro "Lang"
|
postitati 16.09.07 13:03
|
|
|
Igati rahul nii ürituse kui ka S5-tega.
Reede hommikul siis pärnu poole sõitma - nii vara pole vist üle poole aasta tõusnud. Pärnu esinduse juba jõudes ootasid meid ilusad punased auto rivid
- kohe olid tuttavad näod ka vastas. Reedesel hommikusel poolel oli kohapeal kui ei eksi klubist inimesi 6. Loeng oli ka omamoodi huvitav ja tuletas
meelde jälle neid vanu põhi tõdesid. Ja ega siis ei lõinudgi enam kaua aega kui osavõtjad autodesse saadeti ja asusime ringraja poole teele.
Kohapel jagati meid kahte gruppi - minul esimene harjutus oli siis kurvi läbimine õige trajektoriga siis shikaan ja tagasipööre boxi - kõik see
võimalikult kiirelt muidugi - 3 katset ja iga katse järjest kiiremini nii nagu igaüks ise tunnetas.
Pärast seda vahetasime gruppidega kohad ja asusime slaalomit harjutama - boxist start pikk slaalom ja boxi max kiirelt seisma õige kohapeale - nii 3
korda edasi-tagasi rada. Viimased katsed läksid ikka päris julgeks ja viimasel katsel juba tekkis oht et ei jõua enam õigest kohast ära keerata auto
muutus ülejuhitavaks aga korraks pidurit ja keeras ikka ilusti ära ja kohe oli ka finishi box ja auto seiskus ikka päris kiirelt.
Pärast neid katseid hakkasime kogu Sauga ringrada läbi sõitma (suurt ringi ja ilma pika sirge peal oleva shikaanita). Autod jagati kahte rühma ja
mindi rajale nelja kaupa. Saksa instruktorid sõitsid R8-ga ees ja neli S5-te nende järel. Igal ühel oli võimalus sõita instruktori auto taga 2 ringi -
jälgides tema trajektori ja raadiosidega tehti siis sulle õpetusi mis oleks saanud teha paremini. Unustasin mainida, et igas autos olid raadiosaatjad
millega instruktorid infot edastasid. Instruktorid nägid su liigutusi ja tegevusi ikka väga hästi - minu tüüpviga oli parem käsi jäi käigukangi peal
pidevalt. Järjest 8 ringi sõita võttis ikka otsaesise ja selja päris märjaks. Mis mulle meeldis oli see, et nii nagu sina suutsid instruktorile järgi
sõita selles tempos sõitis ka tema eest ära. Vahepeal sai pika sirge peal ka kiirust vaadatud ja spidokas näitas sinna 170km/h lähedale. Absoluutselt
ei olnud sellist tunnet ka, et kas nüüd suudan selle kurvi välja võtta või mitte.
Minul siis kui aus olla ringrajaga kogemus puudub - olen käinud seal ringraja ääres üritusi jälgimas mitmeid aastaid ja istunud kõrval istmel
korduvalt. Plaanid seda harrastama hakata onjuba vaikselt ammu päevakorras olnud - kuna talve meil praktiliselt ei ole siis oleks plaan kuubikuga
suviti ka ikka mõnest ringraja üritusest osa võtta.
R8-ga ringraja läbimine oli hoopis midagi uut ja huvitavat.
Mina jäin üritusega väga rahule ja soovitaks seda kõigile huvilistele!
Serx tegi pilte ka jääme neid huviga ootama.
Ja kohtume siis juba talvisel sõidukoolitusel mis arvatavasti tuleb kahe päevane.
Smoke Quattro Tires - Not Drugs
|
|
|
|
maxic
huviline
Registreerunud 27.05.04
Asukoht: metsas
Kasutaja on eemal
Auto: auditu
|
postitati 16.09.07 13:30
|
|
|
Sa täna siis isegi S5 võimeksut proovitud. Kuna täna olid Audru ringrajal motorattaste võistlus, siis sai meie grupp seal ainult R8 kõrvalistmel
sõita. Kuid seegi oli kogemus omaette. Kurvis tahtis vahepeal aju peast lahkuda, kui Yannick gaasi aktiivsemalt vajutas.
Meie grupp tegi põhiasjad aga hoopis Pärnu lennuväljal. Esimeseks oli libedakoolituseltki tuttav möödapõige. 1-2 käik täisgaasiga, gaas lahti ning
vasak-parem-vasak ja koonuste vahele seisma. Väike näide
Teise harjutusena oli libeda kurvi läbimine võimalikult kiiresti. Algus oli sama mis esimeselgi, kuid siin pidi ka pidurdama, et saaks kurvist
läbi.
Igatahes üks lahedaim osa oli sõita läbi linna. 2 R8't ja 10 S5'te on päris hea vaade ikka .
Järgmise korrani..
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
postitati 17.09.07 11:47
|
|
|
Väga meeldejääv pühapäeva õhtupoolik sai veedetud Pärnu lennuväljal ja Sauga ringrajal. Motosportlased olid ka just lõpetanud selleks ajaks kui
ringile jõudsime.
Nii S5 kui R8 jätsid väga mõnusa ja soliidse mulje, eriti nende vaikne hääl - ka kogu selle jõu juures oli väljalaskenoot meeldivalt vaikne; mitte
nagu tänaval nähtud "tuunitud" väljalaskega masinatel.
Noh? Päris kõva, mis? Onju?
Nojah, ainuke jama on selles, raisk, et, kuradi, kaua ei saa nii lasta - tõmbab... tõmbab aku tühjaks... B4 Coupe
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.09.07 13:14
|
|
|
Lonkisin Pärnusse 15 sept kell 15.00. Lühike teooria, siis S5-te rooli nimng lennuväljale... No ma ei tea, on ja ei ole. Stabiilsus, roolitunnetus,
kurvisuutlikus, pidurid, jäikus, juhitavus ehk 5+ kuid..... kuid no ei ole see mootor seal see õige või siis on minu keha harjunud nõks tugevama
gravitatsiooniga, omatud turboaudide ajast
Ehksiis, S5-ga sõit meenutas TÄPSELT sõidukogemust RS4/B5-ga kui ta oli jälle mingil X põhjusel avariireziimi suutnud pugeda st 0.5bar ülelaaderõhku
ja voila. Krt, ei toimu elavnemist pedaali tallates - ühtlane tuim minek. Mulle ei meeldi, olen harjunud boostilaksuga teatud pöördelt, kõhulihased
lähevad automaatselt pingesse kui saab talda vajutatud, et vältida selgistmes efekti. Siis meenub, et krt, olen ju vabalthingava roolis
Vabalthingavad ei ole minu jaoks, pöörete suht algtsoonis tuleb max vääne, ei toimu erilist jõulisa pöörde kasvades, ei ole mingit huvi, et ala mis
nüüd küll toimuda võib, kui vajutan pedaali vastu maad. Jama, turbokaga on tunne ülima; meelitad, meelitad ja siis kui lajatab, on kehal värin sees,
elmus, kogemus, kogemine, kogemine midagi erakordset ja kasvavat, see on boostimoment.
Ei taha ühtegi vabalthingavat, ka mitte praegust R8-t, selle mootoriga, mis tal hetkel vahel on. R8 on väärt midagi enamat, kui see tagasihoidlik V8
oma 450 hobesejõuga. Biturbot on vaja kapotialla panna. Ootaks proovisõitu uue RS6-ga... + väike softitjuuning ning 600+HJ varnast võtta, ainult et
jälle ei ole man kasti, kahju.
Linnavahel korra kuulsin sünkroraginat 2-->3s käik, rahulikult vahetadaes, miks, ei tea, vbl ei olenud siduriajastus just kõige õigem, või oli sidur
kulunud juba küllalt palju.
Aru ei mõista, miks paigaldatakse S5-le kui väga sportlikule masinale "tavasidurit" - orgaaniline kettakatte materjal ning mingi krdi Luki korv -
jama. Üks S5 lükati kõrvale, kuna sidur küpses ära. Esimese kohaltvõtu tegin lennuväljal ca 3500 - 4000p/min ( äkkstart ), sidur oli kuidagi pehme ja
libises läbi, sain koheselt ka noomida sakslaste käest. Hiljem ülikiireid käiguvahetusi tehes, tundsin 1-->2-le sidurilibisemist. Üks S5 oli mitte
peetimist näinud st korras siduriga ( oli rajal olnud vaid 1 päev ) ning sellel kruttis ilusti rattad ringi käiguvahetusel. Ei olnud ketas veel
kulunud, vaid pidas, nagu peab. Kuid see sidur ei kesta S5-l kaua, arvestades masina loomust ning kasutamissuunda.
R8-l on vist juba kahe kettaline sidur kasutusel, nii vähemalt väitsid mulle koolitajad, kui neilt küsisin, kuigi ega nad 100% ei osanudki vastata.
Sidur on igavesti nõrk lüli neliveo ning man kasti puhul
Saan aru, et on leitud kompromiss siduripidavuse ning kasutajasõbralikkuse vahel, kuid see on sportauto, mitte pereauto ning siin võiks teha erandeid
ala tugev sidur, midagi on-off laadset kasvõi.
S5-e puhul ajas hinge täis el käsipidur. Vähemalt on R8-l jäetud asi mehaniliseks, R8 man kast meeldis väga.
Mis ikka, kui jätkuvalt edasi vilistades - ülelaaderõhu müstiline mõju
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Kevadlilleke
klubiliige
Registreerunud 26.04.04
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Coupe '95 85kW
|
|
Lauri_T
huviline
Registreerunud 12.05.06
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1,8T
|
postitati 17.09.07 13:57
|
|
|
Tänud Kristjan põhjaliku ülevaate eest. Omaltpoolt võin öelda, et antud S5-test on sõitnud mõni juba 7 tuh km ja seda vaid peenestades ja kohati
oskamatute käes. Sidurit libistatakse ikka mõnuga ja käikude vahetus jättis mõne puhul ikka kõvasti soovida. Sünkrod olid nii mõnelgi juba kulunud ja
sidurid osadel ikka väga ausõna peal. Kuid ikkagi ei olnud selle sõidukoolituse mõte demoda S5-te vaid lihvida sõiduoskusi ja vanu asju meelde
tuletada. See ei olnud kiirendus, see ei olnud võistlus vaid puhas koolitus. See et sõidukoolitusi tehakse audi S mudelitega lisab lihtsalt üritusele
vürtsi.
Omaltoolt oli aga tore näha nii palju tuttavaid nägusid ning loodan, et enamus jäi saadud kogemusega rahule.
Lauri
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 17.09.07 14:10
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Lauri_T
Tänud Kristjan põhjaliku ülevaate eest. Omaltpoolt võin öelda, et antud S5-test on sõitnud mõni juba 7 tuh km ja seda vaid peenestades ja kohati
oskamatute käes. Sidurit libistatakse ikka mõnuga ja käikude vahetus jättis mõne puhul ikka kõvasti soovida. Sünkrod olid nii mõnelgi juba kulunud ja
sidurid osadel ikka väga ausõna peal. Kuid ikkagi ei olnud selle sõidukoolituse mõte demoda S5-te vaid lihvida sõiduoskusi ja vanu asju meelde
tuletada. See ei olnud kiirendus, see ei olnud võistlus vaid puhas koolitus. See et sõidukoolitusi tehakse audi S mudelitega lisab lihtsalt üritusele
vürtsi.
Omaltoolt oli aga tore näha nii palju tuttavaid nägusid ning loodan, et enamus jäi saadud kogemusega rahule.
Lauri |
Nõus. Masin, millega harjutasin, kruttis ette just 6000km Muidugi mängib
siinjuures rolli sissesõita, ka siduril. Tegelikult, 6000km läbinud S5-l, näinud korralikku peetimist ala kiirendused, ringrada, stardid, on sidur
hästi vastu pidanud. Teha ala 10 000 - 15 000km rahulikku sissesõitu sidurile, kestab see tunduvalt rohkem. Kuid ikkagi, võiks tiba tugevam sidur
olla. See selleks. Palju ostajskonnast ikka dragi/ringrada harrastab, väike protsent, niiet norm kui asi kulub.
Edit:
Audi tehas võiks väljapakkuda S ja RS mudelitele kangema siduriversiooni võimaluse, vastavalt kliendi soovile. Kas n-ö standardsidur või
erisiduripakett, vastavalt, kuidas klient soovib, On kundesid, kes tahavd vahel korralikult viimast masinast võtta ning seejuures asja nautida, seega
soovivad nad ülimat täpsust/tunnetust - tugevam sidur tavasidurist.
Tugevam sidur - ühe massiline jäik hooratas, mitte kergem originaalist, tugevam korv, vastupidavamad kettakatted, parem hõõrdetegur.
Kasvõi Sachsi tootevalikust või Luki. Ei pea koheselt Speci, Fidanzat vms kaubamärki kruvima.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.09.07 13:22
|
|
|
Lühidalt:
|
|
|
|
Põder
huviline
Registreerunud 04.08.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Impreza GT 555
|
postitati 22.09.07 06:07
|
|
|
Olen siis ka üks nendest kes sai pühapäeval lennuvälja peal S5´te proovida. Minule isiklikult väga meeldis ja ilmselt joppas, et sellel autol sidur ei
libisenud. Meil oli ka lennuvälja peal 3 katsed ( kiiresti kurvi läbimine, takistusest möödasõit ja väike ring koonustest raja peal) Kõiki asju sai
teha 3x ja siis mindi Audru ringrajale. Rajal sai igaüks 4 ringi teha, ühe neist R8 taga sõites ja hiljem ühe ringi R8 kõrvalistmel. Lennuvälja peal
õnnestus ka üks piruett teha mis oli päris fun
Eriti meeldis veel see, et kui lennuvälja peal sõitsime soovitati ASR ja ESP välja lülitada ( ringaja peale minnes pandi mingi kaitse tagasi, et välja
ei saaks lülitada). Kiirust S5 spidol üle 140km/h ei näinud kuna teised jäid ette aga see eest R8 taga kiires kurvis 170km/h oli päris lahe sõita, uskumatu kui hästi üks auto teel püsib selliste kiiruste juures
Haraldi komentaar oli hea "Not bad for a salooncar?"
Pilte on siin juba piisavalt ei hakka neid uploadima ja video on liiga suur, et seda kuhugi riputada.
|
|
|
|