Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 11.09.07 18:34
|
|
|
Audi 2.3 E tyhikäigu pöörded kõrged.
Sõbral sis mure et peale yhte suuremat nn rallitamist kus autole kõvasti tuld anti hyppasid tyhikäigu pöörded 1500-1700 rpm-ini. Ja nii on nad
siiamaani. Ei aita auto uuesti käivitus. Vahetasime ka aju, aga ikka sama.
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.09.07 19:07
|
|
|
Kui tühikäiguregulaatoril pistik lahti võtta, mis siis juhtub?
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 12.09.07 19:06
|
|
|
Mitte midagi ei juhtunud!!! Tyhikäigu mootor vahetatud!!!
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Alfanatico
huviline
Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tallinn/Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Alfa Romeo,Audi 100 2.3E -89
|
postitati 19.09.07 17:05
|
|
|
Endal oli Audi 100 2.3 E -89 sama probleem ning kui vahetasin bensu toru ära olid pöörded paigas ja kõik on siiamaani tip top ehk sul sama probleem
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 19.09.07 19:02
|
|
|
Millise bensutoru sa ära vahetasid?
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|
Alfanatico
huviline
Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tallinn/Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Alfa Romeo,Audi 100 2.3E -89
|
postitati 20.09.07 07:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tõnts
Millise bensutoru sa ära vahetasid? |
Vahetusse läksid kõik kolm bensu toru,kuna need lasid bensu läbi ma ei mõelnudki et sellest midagi muutub aga kui ma auto peale torude vahetust käima
panin töötas kõik väga korralikult pöörded enam ei hüppanud.
|
|
|
vx_105
Bännitud
Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.09.07 10:43
|
|
|
Mul aitas tühikäiguregulaaatori bensiiniga läbi loksutamine ja suruõhuga puhumine ning samuti võtsin lahti pritsepea küljes (eespool) kahe (kuuskant
või oli isegi torx) poldiga kinni oleva osa ning seal olevaid kahte auku (düüsi) puhusin ka õhuga läbi. Sellest saadik on pöörded ideaalsed olnud,
nüüd juba u. 3 kuud.
|
|
|
Caliper
huviline
Registreerunud 22.03.06
Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi90q
|
postitati 20.09.07 17:03
|
|
|
vaata ka yle vaakumvoolikud, ega kusagilt ei leki.
|
|
|
Alfanatico
huviline
Registreerunud 14.09.07
Asukoht: Tallinn/Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Alfa Romeo,Audi 100 2.3E -89
|
postitati 20.09.07 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Caliper
vaata ka yle vaakumvoolikud, ega kusagilt ei leki. |
Õieti öeldud endal sai ka veel vaakumvoolikud ära vahetatud sealt oli ka krat lekkinud.
|
|
|
Tõnts
klubiliige
Registreerunud 19.06.06
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Cabrio 2.3 , Coupe 2.1 typ 81, 3x 90 2.3, A4 1.8 TQ, 2x 90Q 2.3
|
postitati 21.09.07 18:06
|
|
|
Ok eks vaatame mis teha annab...
Life is too short to drive slow...
|
|
|
|