Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: B4 esisilla remont. (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1974)
hornet
huviline



Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.

postitati 16.01.04 10:50 Tsiteeri
B4 esisilla remont.



Käisin autoga sillastendis,et kontrollida kui õige jooks on (auto ujub nagu vahest) seal avastati,et õõtshoova kaks puksi mõlemalt poolt vajaksid vahetust. Samuti on amordi ülemised tugilaagrid läbi (amordid ise korras) ja ka amordikatted vajaks vahetust. On kellegil kogemusi, kas õõtshoova pukside vahetus on keeruline ja kas peaksin mingid jupid (peale õõtshoohvapukside, amordika tugilaagrite ja amordikatete) veel korraga välja vahetama,et oleks n.ö. üks tegemine!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
kopamees
klubiliige



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Honda Civic Tourer

postitati 16.01.04 10:57 Tsiteeri


Olenevalt sellest, kui kaua kavatsed autoga veel sõita, soovitaksin alla panna polüuretaanist puksid. Maksavad loomulikult rohkem, kuid kestavad jälle 10x kauem tavalistest puksidest.

Rohkem infot siit

Kui vahetad, siis juba kõik 4 puksi korraga.

Eks targemad mehed oskavad rohkem rääkida.


Mereteemalised uudised: www.mereblog.com
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kotkas
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.03
Asukoht: Tallinn, kalamaja
Kasutaja on eemal

Auto: paljuklapiline "nuhtlus", S6 4,2 ja Masha 3

postitati 16.01.04 11:00 Tsiteeri


Vahetasin enda õõtsapuksid pool aastat tagasi. Panin need odavamad (forsis mingi 60 eequ tk.) ja siiani veel toimivad hästi. Läbisõit 30000 km. Auto käis tõstuki peal mõned päevad tagasi, siis spetsialit väänas ja katsus neid pukse seal. Ütles, et tip-top.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Dantee
huviline

Avatar


Registreerunud 06.01.04
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 320

postitati 16.01.04 13:48 Tsiteeri
pädev info!



Tegin selle asja oma b4'l mõni aeg tagasi läbi ja ütleks, et mitte midagi keerulist asjas pole. Täiesti "põlveotsas tehtav lugu"! Vaja läheb Sul muidugi vedru kokku vedamiseks tõmbitsaid, ilma milleta ei õnnestu laagrite vahetus sest vedru hoiab asja pinge all. Õõtsapukside vahetus pole samuti keeruline, kuid soovitaksin siiski kasutada eelpool soovitatud pukse, mis on kallimad. Hinna vahe pole oluliselt suur, kuid kestavad kauem. Ega see õõtshark lõpmatuseni nende vahetust ei talu (silm venib välja). Muidugi soovitaks sarniir lahti lasta supordi küljest, õõtsa küljes olevaid polte ära torgi (kolm 8-st polti), muidu pead minema peale vahetust sillda reguleerima(augud ovaalsed ja regullitavad). Samuti pead silmas pidama seda, et Sa ei keera pärast õõtsa alla panekut pukside polte enne kinni, kui oled auto tungraua pealt vabastanud normaalasendisse, muidu murrab uued puksid kohe puruks ja jälle koliseb!!! NB! Uusi pukse on väga hõlbus sisse pressida gruustangide vahel! Töö pole raske ja edu Sulle!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 36.7% - SQL: 63.3%]