pädev info!
Tegin selle asja oma b4'l mõni aeg tagasi läbi ja ütleks, et mitte midagi keerulist asjas pole. Täiesti "põlveotsas tehtav lugu"! Vaja
läheb Sul muidugi vedru kokku vedamiseks tõmbitsaid, ilma milleta ei õnnestu laagrite vahetus sest vedru hoiab asja pinge all. Õõtsapukside vahetus
pole samuti keeruline, kuid soovitaksin siiski kasutada eelpool soovitatud pukse, mis on kallimad. Hinna vahe pole oluliselt suur, kuid kestavad
kauem. Ega see õõtshark lõpmatuseni nende vahetust ei talu (silm venib välja). Muidugi soovitaks sarniir lahti lasta supordi küljest, õõtsa küljes
olevaid polte ära torgi (kolm 8-st polti), muidu pead minema peale vahetust sillda reguleerima(augud ovaalsed ja regullitavad). Samuti pead silmas
pidama seda, et Sa ei keera pärast õõtsa alla panekut pukside polte enne kinni, kui oled auto tungraua pealt vabastanud normaalasendisse, muidu murrab
uued puksid kohe puruks ja jälle koliseb!!! NB! Uusi pukse on väga hõlbus sisse pressida gruustangide vahel! Töö pole raske ja edu Sulle!
|