Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õlirõhk laes (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1398)
Lauri2
huviline



Registreerunud 03.03.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 80

postitati 06.09.07 12:58 Tsiteeri
Õlirõhk laes



A100 2.8 '92, õlirõhku näitab reipalt manomeetri skaalast üle (skaala jookseb kuni numbrini 5, misiganes mõõtühik seal ka oleks), ilmselgelt viga anduris-näitajas. Reaalselt selline õlirõhk peksaks terve õli mootorist välja ilmselt. Leidsin sarnase probleemi kirjelduse siit .
Viis küsimust:
- kas generatsioon vanemal autol (nagu selles tekstis on toodud) on samasugune süsteem?
- kui nii, siis kus kohas on 'gauge sending unit' ja kustkohast leiab 'G terminal wire'? (lausest 'you may have defective gauge sending unit. Try grounding the G terminal wire with the ignition key on, the gauge should read near O bar.')
- kas keegi suudab probleemi lahendava lõigu lahti seletada?

Ma olen kindel, et nägin sellist teemat hiljuti, aga no ei leia. Seal vist polnud lahendust kah.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
aivo141
huviline



Registreerunud 10.12.06
Asukoht: ida-virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TD

postitati 06.09.07 13:44 Tsiteeri


nüüd ma küll küsimusest aru ei sa kui sa juba tead et viga kellas v,anduris siis kontrolli ära ja vaheta katkine asi välja :cool:

ja viis pole veel mingi näitaja et ta peaks õli kohe välja ajama hakkama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 22.09.07 09:15 Tsiteeri


mul näitab külmalt näidikud õlirõhul ikka põhja :) ja ei löö kuskilt miski välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tagakumm
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C3Q ,C4 s4 V8,C5,C6Q,A6 C4 TDI,Q7

postitati 22.09.07 19:11 Tsiteeri


no minu 2,8-l ka õlirõhk 5-e peal ja ei aja ta kuskilt õli välja nii,et ma ei näe probleemi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.07 19:29 Tsiteeri


Siis tuleb muretseda kui asi näitab külmaast peast alla 5-e.
Sõites peab soojamootoriga kõikuma 1.8 -5 see sõltub pööretest jne. Mina selles teemas küll mingit probleemi ei leia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Raika
klubiliige

Avatar


Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5

postitati 22.09.07 20:12 Tsiteeri


Semu 100 '88 aasta selline probleem, et pendeldas see seier. Enamasti näitas üle 5-e, pani näpuga tohlaka vastu armatuuri, oli normis. Jamasime ja otsisime viga kellade paneeli tagant, aga tegelikult oli viga ikkagi rõhu anduris. Täpsemalt ühenduses. Kui mälu ei peta siis kella andur koos tule anduriga mootori vasakul küljel ja juhtme otsas "o" aas ja mutriga kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.4% - SQL: 72.6%]