Lehekülgi: 1 2 |
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 05.09.08 17:09
|
|
|
Audi toob koostöös tütarettevõttega quattro GmbH mõne kuu jooksul turule Audi võimsaima mudeli sedaanversiooni - Audi RS 6.
http://www.audi.ee/news/?newsID=7126
ei saa märkimata jätta:
Kõige võimsam hetkel seeriatootmises olev Audi mudel arendab tänu kümnesilindrilisele, kahe turboga V10 TFSI mootorile 426 kW ehk 580 hobujõudu ja
kiirendab Audi RS 6 sedaani paigaltstardist 100 km/h 4,5 sekundiga-kiiremini kui Audi R8,mille vastav aeg on 4.6 sekundit.
Tippkiirus on piiratud kas 250 km/h vöi (lisatasu eest)280 km/h-ga.audi RS6 sedaani hind kujuneb universaali omast ilmselt u.30 000 EEK vörra
madalamaks ehk ligikaudu vördseks Audi R8 baashinnaga(1 635 00 EEK)
Kalleim auto Audi mudelivalikus on ikka 1 854 900 EEK´i maksev A8 6.0 W12 Lang.
allikas:autoleht Nr34 seisuga 3.september 2008.
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
kuuno
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 07.09.08 20:52
|
|
|
Pole mitte palju, vaata kw-te ka.Ega need värskest õhust tule
|
|
|
kuuno
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a
|
postitati 07.09.08 21:03
|
|
|
mina küll ei kasuta kõiki kw mis passis kirjas linnas liiklemisel , see küte peax sumpast tilkuma
|
|
|
kiin21
huviline
Registreerunud 17.10.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Audi
|
postitati 07.09.08 21:08
|
|
|
kindlasti oleneb see kulu inimesest,vaevalt selle auto omanik ennast tagasi suudab hoida.
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.08 05:41
|
|
|
Kusjuures päris tõsiselt arvasin, et selliseid postitusi enam ei tule. Aga näed, ikka juhtub pärleid sisse.. For God's sake,
tegemist on Audi ühe tippmudeliga, millel on aiste vahel V10 biturbo oma 426 kW-ga. Masin maksab vähemalt poolteist milkut ja keegi julgeb veel
kütusekulu kommenteerida? Poleks uskunud..
Marko
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
juks11
huviline
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.08 05:46
|
|
|
Suur, see küttekulu on küll väga väike!!! Tavalised 4,2 mootorid võtavad kesklinna sõiduga keskmiselt 25 sajale.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 08.09.08 06:05
|
|
|
See loogika on küll hea, ei ole küll sünnis teha võrdlust dragrace-i masinatega aga neil peaks siis kohapeal käies lomp all olema kogu aeg ?
Tsitaat: | Algselt postitas: kuuno
mina küll ei kasuta kõiki kw mis passis kirjas linnas liiklemisel , see küte peax sumpast tilkuma |
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 08.09.08 16:49
|
|
|
mul paljud tuttavad ikka maininud ja sama teen ka mina:
kui suudad sellise soetada siis küttekulu on väikseim pinnuke silmas,mille pärast hädaldama hakata-suurim probleem on ennast sellega ohjes hoida.
veab ju teine ilusti körvalestad taha istmele!
|
|
|
pprz
klubiliige
Registreerunud 01.10.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.09.08 17:15
|
|
|
Ja kasko on ~100k aastas, 200 10v saab kohe mitu tükki osta. Oh seda häda
|
|
|
|
kuuno
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: audi200 2,2turbo/ 121 kw ja audi allroad 2.5,132kw.2003a
|
postitati 08.09.08 19:18
|
|
|
kas see oli vihje minule aitab ühes õnnistusestgi
|
|
|
TT
huviline
Registreerunud 08.06.04
Asukoht: GDN
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.09.08 05:10
|
|
|
Kasko on 65 000.- kuni 190 000.- aastas sõltuvalt kindlustusfirmast.
Tegelen just praegu salongi sinise auto loovutamisega oma kliendile ja ta sai kasko tavainimesena 68 000.- aastas.
Keskmise tellitud Audi RS6 Avandi hind jääb 2 000 000.- EEK kanti.
|
|
|
|
arro
klubiliige
Registreerunud 10.11.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C3 quattro, C4 quattro
|
|
monte
huviline
Registreerunud 16.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant 1995 V6 - 2,6 (105kw)
|
postitati 19.09.08 19:18
|
|
|
mtm-i masinal pidada rohkem hobuseid kaane all olema kui maranello enzol .... power-to-weight ratio on muidugi hoopis iseasi, kaal ikkagi üle 2
tonni.
mulle se kontsept meeldib - võtame tavalise a6-e (tean-tean et võimsus pole ainus erinevus, see nö stiliseeritud) ja virutame 600-700 (mtm) hobust
kapoti alla,tulemuseks asjatundmatu silma jaoks jõukama otsa pereauto...... mis R8-ga joonele pannes peaks paberite järgi ära tegema või vähemalt ei tohiks alla jääda.
ja kütusekulu - sellised autod ei ole mõeldud sellise rahakoti paksusega inimestele, kelle jaoks tanklaskäik on rahaliselt ebameeldib sündmus (nagu
näiteks mina :s) - jõuad kaks milkut auto eest maksta, jõuad ka kütust osta, või siis oled autoga üle pingutanud ja oleks pidanud hoopis
ridamootoriga a4 diisli ostma.
|
|
|
MorroW
huviline
Registreerunud 18.09.06
Asukoht: Tartu, Lootuse tn
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant 2.6 q
|
postitati 15.02.10 20:45
|
|
|
Audi RS6 plus Sport, plus Audi exclusive: When A 580 HP V10 Just Isn't exclusive Enough
Lühidalt
Pikemalt juttu
|
|
|
Mikkc
huviline
Registreerunud 25.10.08
Kasutaja on eemal
Auto: 9-3 Aero, 80 2.3q
|
postitati 16.02.10 08:30
|
|
|
Uurisin ka , Genfis kevadel näidatakse. Audil pidavat Genfis jube palju mudelite esmaesitlusi tulema.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |