Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Loobumine roolivõimust (sigar) (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 1719)
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 03.09.07 20:42 Tsiteeri
Loobumine roolivõimust (sigar)



Kõigile mõistetavatel põhjustel on mul sellest jamast villand. Siit küsimus: milliseid probleeme tekitab ilma võimuta roolilati paigaldamine võimuga lati asemele?

Ja kuidas lahendada pidurivärk? Kas jätta see roolipumba käitatada (ühendades rooli jaoks mõeldud torud lihtsalt tsirkulatsiooniringi) või on mõtekas paigaldada vaakumvõimendi (mis iseenesest eeldab vist üsna mehist lammutustööd)?

Ja kui kellelgi peaks nimetet vidinaid müüa olema, võiks märku anda.


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MorpheusS
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.07
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 1.8T Quattro C5

postitati 03.09.07 21:10 Tsiteeri


Kui võib küsida, siis miks sa tahad endal roolivõimust loobuda, ilma selleta on kohapeal ju jube väänamine.


Kuhu... Kuhu... Kuhu ma olen küll sattunud???
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 04.09.07 06:31 Tsiteeri


Pole hullu, ma musklis mees;) GAZ 53l pole kah roolivõimu, ometi on täitsa sõidetav. Võimuga rool ongi nii dimensioneeritud, et kui võimendus tagant kukub, vot siis on tõsine võimlemine. Ilma võimuta asi jälle nii tehtud, et muskel ilma õli abita üle käib. No lihtsalt ei taha iga päev liitrijagu õli tuulde lasta, ohtlik on kah. Erinevalt õlist musklijõud tasuta, söögiraha kulub nagunii


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 04.09.07 17:12 Tsiteeri


Vbolla annab 80 piduri süsteemi koos vaakumvõimuga aretada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 04.09.07 19:38 Tsiteeri


Minule küll ei ole kuidagi arusaadav miks roolivõimust loobuda tahetakse? :o Kui ainult latis on probleem siis soovitaks igal juhul uue toimiva lati hankida.

Kui roolivõim ära kaotada siis pole erilist mõtet hüdropumpa ka ringi ajada. Piduri vaakumvõimendeid on originaalis ka sigaritel, tavaliselt ilma roolivõimuta ja trossiga siduriga versioonidel, st siis 1,8 ja 1,9 mootoritel. Originaalis on ilma roolivõimuta masinatel ka õõtsad natuke teise kujuga.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puristaja
huviline



Registreerunud 03.06.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S6

postitati 04.09.07 21:04 Tsiteeri


Kas probleem pumbaga? Mul oli ka. Ostsin uue. Ei kurda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teder
huviline



Registreerunud 05.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Kia Sportage

postitati 05.09.07 07:53 Tsiteeri


Mul on sigar ilma roolivõimuta, ära ennast karista, sellepärast ma enda auto ära müüngi, kohapeal parkides võtab meeletult võhmale.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 08.09.07 08:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Kui ainult latis on probleem siis soovitaks igal juhul uue toimiva lati hankida.



Möödunud suvel alles hankisin:( Igati kuiv ja toimiv oli, kuni ilmade soojenedes pea üleöö mahlakasena jooksma hakkas. Ja tead sa, kus neid toimivaid latte virnade kaupa vedeleb?


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 08.09.07 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Möödunud suvel alles hankisin:( Igati kuiv ja toimiv oli, kuni ilmade soojenedes pea üleöö mahlakasena jooksma hakkas. Ja tead sa, kus neid toimivaid latte virnade kaupa vedeleb?


No tule taevas appi:o sigareid ju nii tuhandete kaupa lammutatud, et lati leidmine ei tohiks küll mingi probleem olla. Pealegi see taastamise hind ei olnud vanasti ka teab mis suur.
Üldiselt tundub, et need latid on suht vastupidavad, suurimaks probleemiks on vist vale õli kasutamine? Ehk oled punast õli näiteks sisse valanud ja probleem selles?


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 08.09.07 12:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ferdinand
Tsitaat:
Möödunud suvel alles hankisin:( Igati kuiv ja toimiv oli, kuni ilmade soojenedes pea üleöö mahlakasena jooksma hakkas. Ja tead sa, kus neid toimivaid latte virnade kaupa vedeleb?


No tule taevas appi:o sigareid ju nii tuhandete kaupa lammutatud, et lati leidmine ei tohiks küll mingi probleem olla. Pealegi see taastamise hind ei olnud vanasti ka teab mis suur.
Üldiselt tundub, et need latid on suht vastupidavad, suurimaks probleemiks on vist vale õli kasutamine? Ehk oled punast õli näiteks sisse valanud ja probleem selles?


Aga siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85&page=2 väidad sa ju vastupidist? Mis õlisse puutub, siis ikka LHM sees oli


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pikkpresident
huviline



Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Vene piiri äärne mets
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 100 "sigar", UAZ 469

postitati 14.12.07 13:29 Tsiteeri


Sai siis ikkagi teine võimuga latt hangitud ja peale pandud.

Kõik alguses nagu väga ilus, aga õli ikkagi salapäraselt kaob:( Kuigi tunduvalt vähem kui enne. Sai latti uuritud, tundub, et sealtkaudu õli ei kao. Panin "kahtlastesse" kohtadesse (käigukasti peale lati alla, pumba alla ja piduripommi alla) ajalehed, lasin koha peal käia, tegin mõne km aeglast (et ajalehed tuulega ära ei lendaks) proovisõitu. Väheke õli oli nirisenud pumbast, aga see ei seleta minu meelest nii suurt õlikadu. Kuna pump koormuse all häält tegi, sai see ära vahetatud. Ja tolku suurt midagi, ikka õli kaob.

Teema püstitamise mõte just selles, et taolisi jamasid vältida. Sõitsin 8a ilma roolivõimuta masinaga ja selle aja jooksul ainus roolinduse probleem oli 1 läbi läinud rooliots.


AUDI, suudlen sind veel, tuul tuiskab kinni su jäljed alleel...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 14.12.07 17:24 Tsiteeri


tavaliselt ikka üritatakse autosid paremaks teha,mitte vastupidi.
Lase kuskil teeninduses ülevaadata,kui ise pole viga leidnud.Ega's ta ülemõistuse müstika ka saa olla,et mitte keegi viga üles ei leia.

Pole mõtet saiast sitta teha.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ferdinand
huviline

Avatar


Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 400,401,969

postitati 14.12.07 21:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pikkpresident

Aga siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=85&page=2 väidad sa ju vastupidist? Mis õlisse puutub, siis ikka LHM sees oli


Ei väida ju vastupidist? :o just täpselt sama väide, et õiget õli tuleb kindlasti kasutada. Kusjuures ühel korral olen ka ise ostetud masinal punast õli rohelise vastu ringi vahetanud, rahvas lihtsalt ei oska vaadata mida sisse valatakse.;) Tihtilugu rögistavad õli välja ka hüdrovoolikud või voolikuühendused kusjuures vahel võib õli mahatilkumise koht üsna kummaline olla, ntx mootoriplokki või lanseroni mööda.


Isegi kui mul on igav, kõik mul tuleb välja!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genekas
huviline



Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: järgmist plaanimas

postitati 14.12.07 22:08 Tsiteeri


Ilma roolivõimuta latt on tavaliselt teisema ülekandearvuga nii et lappamist tuleks ilmselt rohkem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]