Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - Hommikuti enam ei käivitu.
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Hommikuti enam ei käivitu. (Vastuseid: 45 | Vaatamisi: 7389)
Black Rabbit
huviline

Avatar


Registreerunud 12.08.04
Asukoht: Tallinn, Saku, Kärdla
Kasutaja on eemal

Auto: Forester XT

postitati 07.09.07 11:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
ok, tänud!
Aga kas Talllinnas ei tee keegi kuskil pumba või pihustite kontrolli!
Kas Karla Autosse kannatab minna?

Karla auto on paras kirves ja need tööd, mis sul teha on vaja saad ilusti Joes Garaa˛is tehtud. Nagu ütlesin ei ole paljudel nendega mingeid halbu kogemusi. Tegelikult ei saagi ma aru miks nii lihtsa veaga nii meeletult venitama peaks, mul peaks auto ikka iga päev sõitma ja ma ei saaks küll nädalaid kohta valida :)
Samas on arvamusi seinast seina, lihtsalt minul oli märksa mugavam maksta taskukohasemat hinda ja käia Tallinnas autot hooldamas kui sõita kuskile pärapõrgu kus pealegi veel hull järjekord on.
Joes on muidugi ainult üks tüüp kes asja tõeliselt jagab (Anton).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 07.09.07 16:40 Tsiteeri


Vahetasin ära 2 eelsüüteküünalt mis viletsad olid, aga auto käivitub ikka samamoodi, viga ikka kuskil mujal, et paugust käima ei lähe.
Võibolla tõesti et pihustite mingi värk, aga no ma eitea, ootan uudishimuga sinu lahendust:)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 08.09.07 17:22 Tsiteeri


Ise prooviks 200 - 500 oomist 0,5 W takistit relee ja temp anduri vahele sokutada. Kunagi ühel Volvo 6 pütasel sai nii päris heaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 09.09.07 12:45 Tsiteeri


2,5 päevaks kadus see käivitamis probleem jälle ära ja nüüd selle eest probleem iga käivitamisega(külma mootoriga)Nu ma ei oska enam kuskilt pihta hakkata.Täielik siiber juba sellest jamast.Remontida\vahetada ka enam midagi ei oska-kõik juba tehtud.Tuleb vist mõne nõia juurde minna kui muud moodi abi ei saa


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.09.07 12:54 Tsiteeri


mul läks peale kütte filtri vahetamist asi paremaks aga ikka ei ole nii nagu võiks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tiit
huviline

Avatar


Registreerunud 23.03.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 100 avant tdi

postitati 09.09.07 19:42 Tsiteeri


proovi pumpa vähe varasemaks keerata, mul olid käivitus proleemid kuna süüde hiline


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.09.07 19:58 Tsiteeri


seda olen juba teinud nüüd on vaja ainult kõik rullikud ja rihmad ära vahetada äkki on kusagilt midagi hakknd järgi andma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.09.07 04:08 Tsiteeri


mul on vahetatud rihmad ja kõik rullikud 3000km tagasi, imelik kui need järgi on andma hakanud. pihustid on mul tegelt ainuke asi mida ei ole vahetatud. aga no ei tea kas nyyd selle viga võib olla.
aga ootan ikka veel, et sa oma probleemist jagu saaksid,
Äkki saan siis minagi:)

edu


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kotkas06
huviline

Avatar


Registreerunud 13.03.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: AUDI A4 avant1,9 TDi

postitati 15.09.07 11:22 Tsiteeri


kui diislil on probleeme proovi helistada 55673701 kuido kuul tegelevad ainult diisel mootoritega vist sai isegi seal kütte pumpasid ja pihusteid mõõta asukoht siis tallinnas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.07 08:18 Tsiteeri


Tüüpiline viga sügiseti kui välistemperatuur ei ole veel alla +5 langenud.

Elektrilise juhtimisega pumpadega Audidel. ei tule küünaldele vool peale kui temperatuur on üle +5 kraadi.

Kui soojemate ja külmemate ilmadega kui küünlad taha lähevad käivitub ei ole viga pumbas ega pihustites.

Küttesüsteemis saab olla kui hommikuti ei käivitu ainult üks viga et imeb öö jooksul kusagilt õhu küttesüsteemi ja selle vastu ei aita ei pumba ega pihustite kontroll vaid tuleb kõigepealt veenduda et süsteemis on ikka õhku (panna läbipaistev toru tagasijooksule vahele) ja kui on siis otsida üles kust õhk sisse saab.

Kuna diiselmootoris süütab kütuse kiirel õhu kokkupressimisel tekkiv temperatuuri tõus siis on enamasti käivitumisprobleemi põhjuseks see et silindris ei pressita õhku piisavalt kiiresti piisavalt kokku ja temperatuur ei tõuse nii kõrgele et sissepritsitav kütus süttiks.

Kuna töötavad eelsüüteküünlad töstavad põlemiskambris temperatuuri juba ennem siis madalamatel temperatuuridel kui küünlad tööle hakkavad käivitub auto paremini.

Käivitumise probleemi veaotsig algab alati aku ja starteri kontrolliga. Akus ei tohiks käivitamisel pinge langeda alla 10 voldi (pinget tuleks mõõta mitte aku klemmidelt jaid starteri + klemmi ja mootori korpuse vahel siis tulevad välja ka vead mis on põhjustatud + juhtme või maanduse halvast kontaktist) ja starter ei tohuks tarbida rohkem kui 300 amprit voolu. Kui need tingimused ei ole täidetud siis tuleb aku ja/või starter vahetada. Kui aku starter on korras siis kontrollitakse reguleeritavate klappidega autotel klapivahede olemasolu ja nuka ja vända omavahelist asendit. Kui nukk ja vänt omavahel nihkes siis enamasti on selle põhjuseks ebapädevat hammasrihmavahetust pakkuvad kohad kus ainult vahetatakse rihm kuidagi. Kuid ei panda vänta ja nukka omavahel paika . Kui ka need olemas siis saab mõõta mootori kompresiooni. Tihti on mootor lihtsalt hõre.

Kui aku starter korras ja ka kompressioon olemas kriitiline piir +5 kraadi juures on 20 bar juures. Võib olla põhjuseks vale sissepritse aeg selle põhjuseks ebapädevat hammasrihmavahetust pakkuvad kohad kus ainult vahetatakse rihm kuidagi kuid ei reguleerita sissepritse momenti.

Kuido Kuul 55673701


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 16.09.07 11:11 Tsiteeri


väga hea vastus:)thx


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 16.09.07 12:25 Tsiteeri


no mina vahetasin aku ära ja läks paremaks aga midagi ikka ei ole hea veel akkan seda õhu värki otsima


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 20.09.07 17:14 Tsiteeri


avastasin,et kõrdsurve pumba kaanel see otsik(täpset nime ei oska anda),kuhu läheb ülevoolu voolik,jooksis välja kütet.Et on lootus,et äkki oligi selles viga-tõmbas sealt õhu vahele ja oligi jokk.Samas jääb küsimuseks,et kui ta sealt õhu vahele tõmbas ja selle pärast käivitamise probleemid olid,et siis mix näiteks 4-5 päeva probleeme polnud ja teine kord iga päev.Kui ta sealt õhu vahele tõmbas siis olex ju pidanud kogu aeg seda tegema,ei saanud ju mitmeks päevaks see asi ise eneset korda saada ja siis jälle katki minna.
Aga eks ma annan hiljem teada,kas viga on jäädavalt kadunud või.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.09.07 15:29 Tsiteeri


Temperatuuri kõikumine ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 23.09.07 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Temperatuuri kõikumine ?

Äkki seletad täpsemalt ???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
GT1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant Tdi Q

postitati 24.09.07 12:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Tüüpiline viga sügiseti kui välistemperatuur ei ole veel alla +5 langenud.

Elektrilise juhtimisega pumpadega Audidel. ei tule küünaldele vool peale kui temperatuur on üle +5 kraadi.

Kui soojemate ja külmemate ilmadega kui küünlad taha lähevad käivitub ei ole viga pumbas ega pihustites.

Küttesüsteemis saab olla kui hommikuti ei käivitu ainult üks viga et imeb öö jooksul kusagilt õhu küttesüsteemi ja selle vastu ei aita ei pumba ega pihustite kontroll vaid tuleb kõigepealt veenduda et süsteemis on ikka õhku (panna läbipaistev toru tagasijooksule vahele) ja kui on siis otsida üles kust õhk sisse saab.

Kuna diiselmootoris süütab kütuse kiirel õhu kokkupressimisel tekkiv temperatuuri tõus siis on enamasti käivitumisprobleemi põhjuseks see et silindris ei pressita õhku piisavalt kiiresti piisavalt kokku ja temperatuur ei tõuse nii kõrgele et sissepritsitav kütus süttiks.

Kuna töötavad eelsüüteküünlad töstavad põlemiskambris temperatuuri juba ennem siis madalamatel temperatuuridel kui küünlad tööle hakkavad käivitub auto paremini.

Käivitumise probleemi veaotsig algab alati aku ja starteri kontrolliga. Akus ei tohiks käivitamisel pinge langeda alla 10 voldi (pinget tuleks mõõta mitte aku klemmidelt jaid starteri + klemmi ja mootori korpuse vahel siis tulevad välja ka vead mis on põhjustatud + juhtme või maanduse halvast kontaktist) ja starter ei tohuks tarbida rohkem kui 300 amprit voolu. Kui need tingimused ei ole täidetud siis tuleb aku ja/või starter vahetada. Kui aku starter on korras siis kontrollitakse reguleeritavate klappidega autotel klapivahede olemasolu ja nuka ja vända omavahelist asendit. Kui nukk ja vänt omavahel nihkes siis enamasti on selle põhjuseks ebapädevat hammasrihmavahetust pakkuvad kohad kus ainult vahetatakse rihm kuidagi. Kuid ei panda vänta ja nukka omavahel paika . Kui ka need olemas siis saab mõõta mootori kompresiooni. Tihti on mootor lihtsalt hõre.

Kui aku starter korras ja ka kompressioon olemas kriitiline piir +5 kraadi juures on 20 bar juures. Võib olla põhjuseks vale sissepritse aeg selle põhjuseks ebapädevat hammasrihmavahetust pakkuvad kohad kus ainult vahetatakse rihm kuidagi kuid ei reguleerita sissepritse momenti.

Kuido Kuul 55673701


Tänan vastuse eest, aga küsiks sama küsimust mis siin vahepeal siin kirjutati, et mul sama asi mõni kord hommikul 2-3 päeva läheb ilusti ja siis mingid päevad jälle jamab, kuigi väljas nt. sama temp..Ja kui õigesti aru saan siis V6 TDI on kõrgsurve pumbaga aga 1,9 TDI 96 kw on pumppihustitega.
Küsimus siis, et kuidas saab tegu olla õhu tungimisel süsteemi kui ei käivitu norm. igal hommikul?
NB! Selline tunne et üks silinder alguses pudistab ka nagu käiks aint 3 silindrit!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Diislikeskus
huviline



Registreerunud 13.01.07
Asukoht: Paplite pst.13 Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 03.10.07 19:43 Tsiteeri


Kui enam käima ei lähe too nööri otsas meile. Saan aru et siiani siiski käivitub mõni hommik paremini mõni hommik kehvemini.


Diiselmootorite toitesüsteemide remont, hooldus, varuosad. Diagnostika Bosch testriga KTS520 www.diislikeskus.ee 55673701
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 17.10.07 12:23 Tsiteeri


selline küsimus et kui pump on läbi siis peaks ta ju hommikul veel käävituma aga kui soojaks läheb siis ta enam ei tohiks ju.endal nimelt ei taha enam viimased paarpäeva ültse käima minna ainult ketra ja siis läheb ja kompu viskab ka selle punase vea ette ja näitab midagi piduritega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
riio
huviline



Registreerunud 22.01.06
Asukoht: Tallinn,Harjumaa,Harku
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.07 10:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: GT1
ok, tänud!
Aga kas Talllinnas ei tee keegi kuskil pumba või pihustite kontrolli!
Kas Karla Autosse kannatab minna?

Minul ei kannatanud sinna kohta minna....sest mehed küsisid 7,5 kilo juba vaatamise eest ja väitsid, et 100 % on pump tuksis või paigast ära. Pärast tegi 100 krooniga korda üks Oisus elav diisli "vanaisa" ja tuli välja, et üks vajalik voolik oli pumbal valesti. Ja peale seda töötab kui kella värk.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
a6audi
huviline

Avatar


Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw

postitati 08.11.07 17:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kuno666
selline küsimus et kui pump on läbi siis peaks ta ju hommikul veel käävituma aga kui soojaks läheb siis ta enam ei tohiks ju.endal nimelt ei taha enam viimased paarpäeva ültse käima minna ainult ketra ja siis läheb ja kompu viskab ka selle punase vea ette ja näitab midagi piduritega

Mulle viskab ka selle punase vea ette,et nagu midagi piduritega.Mitte küll igapäev,vahest kaob mitmeks nädalaks ära.Test näitas viga anduriga pihustis ja mingit jama mootori põõretega või midagi sellist.Samas,kui see oleks anduriga pihusti,ei saaks see viga vahepeal nädalateks kaduda.Võimalik et tegu hoopis mingi aju veaga.
Minul õnneks see sõitmist või käivitamist ei mõjuta ptui,ptui. ptui.
Minul oli hommikuses käivitamise probleemiks hoopis see,et kõrgsurve pumbal oli mingi julla lahti,võttis lihtsalt õhu sisse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 08.11.07 19:28 Tsiteeri


ega mul varsti muud üle ei jää kui juhe taha ja vigu kontrollima ja mulo ta viskab siis selle ette kui pikalt käiiama peab ja kui käima läheb viskab valge suitsu tagant välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]