Janek alias Karlsson
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn, Võru, Tartu, Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Oli Audi B4
|
postitati 17.12.02 07:55
|
|
|
auto õõtsub
Täna hommikul siis avastasin parklast lahkudes et pidurdades ja kiirendades auto õõtsub (pidurdades vajub esiots natukene ning kiigub üles alla paar
korda ning kiirendades tõuseb esiots liialt palju üles ja vajub siis taas ühtlasele tasemele ) ... tundub et õli amortides on külmunud ja ei täida
enda funktsiooni... pikema vahemaa sõitmisel see probleem kaob --- et kas asi on amortides või tegemist mingi muu probleemiga ?!
|
|
|
raivu
huviline
Registreerunud 21.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 C5 1,8T 110 kW
|
postitati 17.12.02 13:12
|
|
|
Ma arvan, et see kala on ikka amortides. Mul endal sama jama. ilmselt tuleb hakata kevadel amorte vahetama.
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 17.12.02 15:34
|
|
|
See yx amortide lõpu tunnuseid...
|
|
|
Janek alias Karlsson
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Tallinn, Võru, Tartu, Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Oli Audi B4
|
postitati 18.12.02 13:29
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja ICE
See yx amortide lõpu tunnuseid... |
mul kadus jama ära kui ilmad soojemaks läksid ja auto soojas garaazis seisis järeldus õliamort on oma aja elanud kuid soojaga töötab
vahetamiseks läheb igatahes muidugi kui enne autost lahti ei saa
|
|
|
allans
huviline
Registreerunud 24.12.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.12.02 10:03
|
|
|
Viga ongi amortides ,tava probleem audidel,niipalju võin öelda oma kogemustest et eudi õliamortidega on nagu kolmejalaga koer(mitte paha pärast) aga
kui on võimalik tuleks alati amordivahetusel mõelda gaasile
|
|
|
anomaalia
huviline
Registreerunud 05.11.02
Asukoht: kus jope ripub, üldiselt Wismaris
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2,8 Quattro Avant
|
postitati 24.12.02 14:21
|
|
|
Minu 100-l on õlikad ( Sachs) all ja ei kurda.
Kui amordid külmuvad ära siis nad ei liigu mitte üks millimeeter st vesi on sees ja nad tuleb kiiremas korras ära vahetada.
Liigne kõikumine tuleneb amordi klappide kulumisest või purunemisest. Kas osta õli või gaasid alla, on igaühe oma maitse asi. Oleneb kus ja kuda
sõita. Kui oled normaalse sõidustiiliga ja eelistad pehmet ja vaikset autot, siis tuleks alla panna õli amordid.
Kui aga karmi jalaga ja kõva vedrustusega nõus siis gaas.
|
|
|
Tomm
huviline
Registreerunud 03.07.03
Asukoht: Tallinn - Kuressaare
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant
|
postitati 17.10.03 10:24
|
|
|
Minulgi ootab ees amortide vahetus, ning küsiks nõu.(eelistus pehme amort)
Kas osta õlikad või gaasi amordid, pakutakse ka mingeid õli ja gaasi omasid, mida eelistada?
Olen kuulnud ka , et õlikas pehmem, aga meie tingimustes kaua ei kesta, gaas jäik ja kestab kauem.
Huvitaks ka see, kas boge firma mingit kriitikat kannatab.
|
|
|
80quattro
klubiliige
Registreerunud 13.05.03
Asukoht: Mõisa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 B9 Allroad quattro; Audi Q3; Audi 100 C3
|
postitati 17.10.03 10:30
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Tomm
Minulgi ootab ees amortide vahetus, ning küsiks nõu.(eelistus pehme amort)
Kas osta õlikad või gaasi amordid, pakutakse ka mingeid õli ja gaasi omasid, mida eelistada?
Olen kuulnud ka , et õlikas pehmem, aga meie tingimustes kaua ei kesta, gaas jäik ja kestab kauem.
Huvitaks ka see, kas boge firma mingit kriitikat kannatab. |
Originaalis ka tavaliselt BOGE, Tallinna tänavatel õli parem, kestvuse koha pealt on BOGEl 2 aastat garantiid, nii et
Toomas
|
|
|
|
fox
huviline
Registreerunud 31.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW
|
postitati 17.10.03 10:31
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja Tomm
Kas osta õlikad või gaasi amordid, pakutakse ka mingeid õli ja gaasi omasid, mida eelistada?
Olen kuulnud ka , et õlikas pehmem, aga meie tingimustes kaua ei kesta, gaas jäik ja kestab kauem.
Huvitaks ka see, kas boge firma mingit kriitikat kannatab. |
Ka gaasi amortisaatoris on ikka õli sees! Sellele autole soovitaks ikkagi gaasi kuna esiots raske ja õli omad surevad kiiresti ära. Boge omad muidu
normaalsed.
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 17.10.03 10:32
|
|
|
mul boge automatic õli amordid...midagi halba küll ei oska öelda.
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 23.11.03 01:32
|
|
|
Koni kollased - esisillas pidanud vastu vähimategi probleemideta 7,5 aastat & üle 150 000 km. Isegi järgi ei ole andma hakanud - kahju, et antud
vastupidavustest nüüd pooleli jäi.
Isiklik kogemus-soovitab soojalt.
P.S.Kollane Koni Sport on reguleeritav 2toruline gaasiamort.
|
|
|
Silwer
huviline
Registreerunud 11.12.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.11.03 06:35
|
|
|
Tsitaat: | P.S.Kollane Koni Sport on reguleeritav 2toruline gaasiamort. |
Kui ma ei eksi on selle amordi ametlik nimetus:Koni Sport.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 03.05.04 07:23
|
|
|
mnjah - kasutades enne searchi ja lapates läbi vanu teemasi jõudisin selleni.
Mure siis see - tagaamort andis otsad ehk tarvis minimaalselt tagumised uued panna. Kaks Q'd
1Q : kas kellegil on madaldatud auto (mitte lowrider ) vaid säärane
millega ka talvel kannatab sõita ning mis kogemus on? Mida veel peale korralikuma vedru /amordi vahetama peab? Sillaregull ka tarvis üle elada aga on
veel miskit?
2Q : amordi vahetusest - kuskilt on nagu leitud sellekohane õpetus mis teha et ettevõttmine õnnestuks....samas - iga vend jäägu oma liistude juurde.
Oskab keegi soovitada kohta kus vahetada?
T.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
A 90
huviline
Registreerunud 20.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 Type 85 Quattro, Sinine Peugeot
|
postitati 03.05.04 07:35
|
|
|
A2: Koni paigaldajad: TRK, Pirni 5 (mustamäel)
kiire teenindus, oskajad mehed. Sillaregull ka olemas seal.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 07.05.04 08:45
|
|
|
esmalt läksin siis kergema vastupanu teed ja ostsin tagumised amordid.
vahetuse koha pealt sügan veel kukalt....et kas ise teha või lasta vahetada....
T.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 10.05.04 13:14
|
|
|
Lasin teha 165k hooldust ning kurtsin müra ees, paremal - tundus omale, et amordi puks (laager?, ei ole nii 100% kodus). Helistati tagasi - jah, parem
läbi ning mõlemad esi amordid märjad - vahetati ära. AGA sild jäeti reguleerimata!!!
Rool vasakule viltu, auto ise kisub kergelt paremale.
Tegu siis Aasta Auto (või Tauf Auto, nagu arvel) Tartus. Tehke omad järeldused.
|
|
|
T.P.
huviline
Registreerunud 19.03.04
Asukoht: TLN
Kasutaja on eemal
Auto: puudub
|
postitati 17.05.04 06:31
|
|
|
mnjah,
et eelmise klubilase viga vältida läksin seda teen et vahetasin ise amordid ära. Väga hull polnudgi ja see fiilin mis tuli peale vahetus autoga
sõites....
ja kui kellegil on kunagi soov sama teha siis võin julgustada.
T.
jalgratturid jalgrattateele
|
|
|
|