M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 14.08.07 07:50
|
|
|
2.5tdi ei lähe pöördesse
Masin 2000 a. 110kw automaat ja põhja vajutades üle 3600-4000 ei lähe, vahest pika meelitamise peale läheb 4500 ja vahetab käigu ära. Õhulugeja teise
korras masina pealt ei muutnud midagi, EGR käis maas, oli täiesti puhas ja tundus töötavat, õhufilter uus, turbo seest ilus puhas, ei ole piki- ega
ristilõtku. Vag-com ei näidanud ühtegi veakoodi. Kuna asun saare peal ja ülevaatus hetkel puudub siis kuhugi diagnosti minemine on ka raskentatud.
Oskab keegi soovitada, mida veel kontrollida?
|
|
|
Competition
huviline
Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.
|
postitati 14.08.07 07:59
|
|
|
omal sama jama,käisin kontrollis ja seal vastati et turbo vaakum klapi membraan otsas.Otsin hetkel võimalust uut klappi saada ning siis peaks saama
jälle normaalselt toimima.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 14.08.07 08:47
|
|
|
Õhtul lähen võtan teise auto küljest töötava klapi ja proovin kas on vahet, ega keegi ei tea kui palju peab turbo rõhku lööma?
|
|
|
Competition
huviline
Registreerunud 12.01.04
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S6, 250KW, 2001.a.
|
postitati 14.08.07 12:07
|
|
|
Nii,käisin ja ostsin oma diislipressile uue vaakumklapi ning minul probleem sellega lahenes
|
|
|
metsakas
huviline
Registreerunud 13.09.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: a6 avant 2,5 tdi quattro
|
postitati 15.08.07 08:30
|
|
|
Aga kui on nii, et annad gaasi, poob nagu kinni
aga vahest jälle jääb nagu piirajasse kinni - ei vaheta käiku üles?
ja seda teeb vahetevahel - mudu toimetab normaalselt.
|
|
|
M2ki
huviline
Registreerunud 14.08.07
Kasutaja on eemal
Auto: B3q; B4q;
|
postitati 15.08.07 10:58
|
|
|
Ei hakanud endal seda klappi üldse vahetamagi, sest ei leki kuskilt ja vaakum külge panna siis hoiab väga ilusti.
Kas kat. võib nii umbes olla et pöördesse ei lähe?
|
|
|
Amadeuz
huviline
Registreerunud 09.03.05
Asukoht: Tarbatu
Kasutaja on eemal
Auto: C5 avant TQAT 110 kW õlipress '99 (Nora), MB W639 kombi AT CRD 80kW (Jasmin)
|
postitati 12.10.07 08:33
|
|
|
Tere
Tõstaksin teemat. Enda masinal sama mure. Üle 3000 eriti pöördeid tõsta ei taha. Esimese-teise käiguga kiirendus kah väga nigel. Kui kiirus aga 45-50
kmh, siis hakkab asi liikuma - kuigi jah, pöörete jõudmisel ca 3000 lähedale poob kinni.
On kellelgi ideid selles osas mis võiks masinal viga olla. Ehk teeks mingi pingerea - esiteks võiks kontrollida seda, siis toda, ja siis veel
kolmandat kah.
Filtrid on vahetatud, eelmine omanik on vändad värskelt vahetanud, paar aastat tagasi on ka kõrgsurve pump vahetatud. Seega esialgu välistaksin ise
need asjad ning loodan tiba "odavamalt" hakkama saada.
_________________
www.andmebaas.ee
|
|
|
|
mihkel
huviline
Registreerunud 27.12.04
Asukoht: haapsalu<->tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: seat leon
|
postitati 14.10.07 12:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeuz
Tere
Tõstaksin teemat. Enda masinal sama mure. Üle 3000 eriti pöördeid tõsta ei taha. Esimese-teise käiguga kiirendus kah väga nigel. Kui kiirus aga 45-50
kmh, siis hakkab asi liikuma - kuigi jah, pöörete jõudmisel ca 3000 lähedale poob kinni.
On kellelgi ideid selles osas mis võiks masinal viga olla. Ehk teeks mingi pingerea - esiteks võiks kontrollida seda, siis toda, ja siis veel
kolmandat kah.
Filtrid on vahetatud, eelmine omanik on vändad värskelt vahetanud, paar aastat tagasi on ka kõrgsurve pump vahetatud. Seega esialgu välistaksin ise
need asjad ning loodan tiba "odavamalt" hakkama saada. |
1. asjana kontrolliks turbo lõdvikud ja ka intercooleri. Võimalik et kusagil pragu sees näiteks.
|
|
|
yepi
huviline
Registreerunud 12.10.07
Asukoht: Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: A6 2,5 TDQ 103 KW; A3 1,8 92 KW; Perlingo 1,4 55KW
|
postitati 14.10.07 12:53
|
|
|
Aju võib vigane olla.
Ihne maksab ühe korra, rumal kaks korda, jobu - kogu aeg.
|
|
|
|