Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Turbo õlitustorud (Vastuseid: 31 | Vaatamisi: 6712)
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 28.08.07 06:10 Tsiteeri


Ei ole sul mingit garantiid. Kõiki asju ei pea 1:1 võtma, mida kirjutatakse.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 28.08.07 06:30 Tsiteeri


ehk siis tühja juttu kui palju, kasu mitte põhkugi?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 28.08.07 06:59 Tsiteeri


Ehk siis Eesti keelde tõlgituna on nii.Turbo peab pidama vastu kauem kui mootor eeldusel et turbot on hooldatud nagu peab.Turbo õlitustoru on soovitav vahetada 120 000-150 000 km tagant.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 28.08.07 10:19 Tsiteeri


Ei ole jah mõtet lugeda asja 1-1le
11 aastat on vastu pidanud siis ei ole ju ka tehase praak see oleks enne välja tulnud.
Keegi ei vaheta seda ka ringi kuna seadus seda ette ei näe.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
renxxfrencenz
huviline



Registreerunud 16.04.07
Kasutaja on eemal


postitati 11.09.07 07:30 Tsiteeri


Kas see tüüpviga käib siis ainult 1.8T ja 1.9TDI kohta, või on ka kuulus supper mootoriga 2.5TDI selle sama viirusega nakatunud:)
Kas tasuks ka üle kontrollida torud?
Jõuvankri soovitusel olen peale paugutamist 10min rahuliku sõitu teinud, et turbo relaxiks. aga no seda ei tea mis enne mind tehti.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
puna
huviline

Avatar


Registreerunud 20.09.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5, Quattro, 4,2L

postitati 11.09.07 07:39 Tsiteeri


2,5L seda muret pole, aga ei tee sellelegi pha mingi aja tagant neid torusi vahetada.
mitte küll nii tihedalt.
10min rahulikku sõtu pole just nii pikalt vaja.
Turbo seisukohast peale peatumist lase miski 30sek-1min kohapeal käia, et turbo rahuneks (pöörded alla kukuks) enne kui õlituse tagant ära lõikad.
10min sõitu rohkem see, et terve masina süsteem rahuneks.


Tel +3725654585; +358445654585
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
genaadi
huviline



Registreerunud 12.12.07
Asukoht: võru
Kasutaja on eemal

Auto: audi 200 147kw

postitati 14.12.07 23:22 Tsiteeri


mul audi 200 ja olen teda 3 a peenestanud nii et kole ja ple nendel õli torudel häda midagi.sõidu ajal lääb turbo punaseks seal 500+ kraadi ja miks õli ple siiani torusi ää ummistand turbo kah norm korras.ei tasu endale igast asju ette ka kujutada või mis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 26.7% - SQL: 73.3%]