Pealkiri: TDI-PD mootoril paks valge suits taga... [KORRAS]
(Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2430)
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
postitati 08.08.07 05:34
TDI-PD mootoril paks valge suits taga... [KORRAS]
... juhtus siis selline asi ühel päeval ja esimene mõte kohe, et kaane tihend läks. Nokkisin eile kaane maha aga mingit jälge sellest, et
jahutusvedelik oleks mõnda silindrisse jooksnud ei leidnud esimese hooga. Samuti polnud mahlad segamini. Seepeale tekkis küsimus, et kas
jahutusvedelik võib sattuda hoopis sisselaskekollektorisse kuidagi? Mootor ATJ 2000.aastast.
meelo
huviline
Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line
postitati 08.08.07 15:39
Usun, et sul viga pihustites.Valgesuits reeglina tähendab põlemata kütust.
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
postitati 10.08.07 05:35
Kaane tihend vahetatud ja jahutusvedeliku tase püsis stabiilsena esialgu. Suitses aga endiselt ja sedapuhku oli see õli suits mille kat valgeks
värvib. Kuidas aga õli sinna saab jäi esialgu mõistatuseks kuna lekib seda kusagilt väga ohtralt - 10min tühikäigul ja liiter läinud. Sumbuti
liitekohast hakkas õli suisa tilkuma. Kahtlustaksin turbot kuna sellel oli lõtk sees mõlemat pidi ja ka labad on nii kuuma kui külma poole peal käinud
korpuses. Sisselaske kaudu ta seda kogust õli sisse ei saa võtta, kuna võtsin turbo sissepuhuva lõdviku katsetusteks lahti ja probleem ei kadunud. Kas
võib olla nii, et õli lekib turbost otse kuumale poolele ja siis aurustub seal?
PS. Pöördeid andes suits praktiliselt kaob.
koliat
huviline
Registreerunud 30.07.07
Kasutaja on eemal
Auto: a4 1,9TDI
postitati 10.08.07 08:45
Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Kaane tihend vahetatud ja jahutusvedeliku tase püsis stabiilsena esialgu. Suitses aga endiselt ja sedapuhku oli see õli suits mille kat valgeks
värvib. Kuidas aga õli sinna saab jäi esialgu mõistatuseks kuna lekib seda kusagilt väga ohtralt - 10min tühikäigul ja liiter läinud. Sumbuti
liitekohast hakkas õli suisa tilkuma. Kahtlustaksin turbot kuna sellel oli lõtk sees mõlemat pidi ja ka labad on nii kuuma kui külma poole peal käinud
korpuses. Sisselaske kaudu ta seda kogust õli sisse ei saa võtta, kuna võtsin turbo sissepuhuva lõdviku katsetusteks lahti ja probleem ei kadunud. Kas
võib olla nii, et õli lekib turbost otse kuumale poolele ja siis aurustub seal?
PS. Pöördeid andes suits praktiliselt kaob.
tavaliselt ongi õli suits valge ja kui õli kaob siis võib olla küll turbo viga
ivar80
huviline
Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG
postitati 14.08.07 21:21
Oligi turbo viga. nüüd see jublak vahetatud ja ei mingit tossu enam. Mõnda aega tilgub sumbutist nüüd ainult õli kuna vana turbo peksis seda sinna
omajagu.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]