Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: TDI-PD mootoril paks valge suits taga... [KORRAS] (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2430)
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 08.08.07 05:34 Tsiteeri
TDI-PD mootoril paks valge suits taga... [KORRAS]



... juhtus siis selline asi ühel päeval ja esimene mõte kohe, et kaane tihend läks. Nokkisin eile kaane maha aga mingit jälge sellest, et jahutusvedelik oleks mõnda silindrisse jooksnud ei leidnud esimese hooga. Samuti polnud mahlad segamini. Seepeale tekkis küsimus, et kas jahutusvedelik võib sattuda hoopis sisselaskekollektorisse kuidagi? Mootor ATJ 2000.aastast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
meelo
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0 BiTDI Q Avant S-Line

postitati 08.08.07 15:39 Tsiteeri


Usun, et sul viga pihustites.Valgesuits reeglina tähendab põlemata kütust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 10.08.07 05:35 Tsiteeri


Kaane tihend vahetatud ja jahutusvedeliku tase püsis stabiilsena esialgu. Suitses aga endiselt ja sedapuhku oli see õli suits mille kat valgeks värvib. Kuidas aga õli sinna saab jäi esialgu mõistatuseks kuna lekib seda kusagilt väga ohtralt - 10min tühikäigul ja liiter läinud. Sumbuti liitekohast hakkas õli suisa tilkuma. Kahtlustaksin turbot kuna sellel oli lõtk sees mõlemat pidi ja ka labad on nii kuuma kui külma poole peal käinud korpuses. Sisselaske kaudu ta seda kogust õli sisse ei saa võtta, kuna võtsin turbo sissepuhuva lõdviku katsetusteks lahti ja probleem ei kadunud. Kas võib olla nii, et õli lekib turbost otse kuumale poolele ja siis aurustub seal?

PS. Pöördeid andes suits praktiliselt kaob.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
koliat
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: a4 1,9TDI

postitati 10.08.07 08:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ivar80
Kaane tihend vahetatud ja jahutusvedeliku tase püsis stabiilsena esialgu. Suitses aga endiselt ja sedapuhku oli see õli suits mille kat valgeks värvib. Kuidas aga õli sinna saab jäi esialgu mõistatuseks kuna lekib seda kusagilt väga ohtralt - 10min tühikäigul ja liiter läinud. Sumbuti liitekohast hakkas õli suisa tilkuma. Kahtlustaksin turbot kuna sellel oli lõtk sees mõlemat pidi ja ka labad on nii kuuma kui külma poole peal käinud korpuses. Sisselaske kaudu ta seda kogust õli sisse ei saa võtta, kuna võtsin turbo sissepuhuva lõdviku katsetusteks lahti ja probleem ei kadunud. Kas võib olla nii, et õli lekib turbost otse kuumale poolele ja siis aurustub seal?

PS. Pöördeid andes suits praktiliselt kaob.



tavaliselt ongi õli suits valge ja kui õli kaob siis võib olla küll turbo viga


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ivar80
huviline



Registreerunud 22.11.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A90 B3 2,3, Seat Altea XL 2,0TDI DSG

postitati 14.08.07 21:21 Tsiteeri


Oligi turbo viga. nüüd see jublak vahetatud ja ei mingit tossu enam. Mõnda aega tilgub sumbutist nüüd ainult õli kuna vana turbo peksis seda sinna omajagu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 28.3% - SQL: 71.7%]