Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Katuseluugi eemaldamine / laepolstri eemaldamine (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4866)
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 06.08.07 07:43 Tsiteeri
Katuseluugi eemaldamine / laepolstri eemaldamine



On kellegi kogemusi, kuidas saaks C4 tehase elektrilise katuseluugi küljest ära. Juhtus selline asi, et kuidagi keeras see hammastega tross ennast soonest välja ja peale selle tagasi soonde surumist enam luuk õieti ei liigu. Ainult ragiseb.
Kas luugi saab maha kuidagi ilma laepolstrit eemaldamata või tuleb ka laepolster maha kakkuda. Või kuidas üldse saaks seda luuki töökorda uuesti.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
semanoid
huviline



Registreerunud 24.04.07
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: audi 90 q. 20v 125kw. 91a.

postitati 08.08.07 16:00 Tsiteeri


polster maha see on kindel


semanoid
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 08.04.08 06:56 Tsiteeri


Kaevaks vana teema üles, kuna soojemad ilmad tulemas.

Kuidas laepolster maha käib? On selleks mingid erivõtted/tööriistad, mida peaks enne lammutsmist varuma?
Kuskilt silma jäänud, et B4-l laepolster liimitud, kas ka C4-l on polster liimitud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bazarre
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia

postitati 08.04.08 07:20 Tsiteeri


Huvitav asi see kasutuseluuk sul:D Ma muudaks pealkirja ära parem;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ervin7
huviline



Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x Audi 80 b2 '83 & Audi A6 2.6 Quattro '94

postitati 08.04.08 07:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: bazarre
Huvitav asi see kasutuseluuk sul:D Ma muudaks pealkirja ära parem;)
Enne seda kommentaari rohkem 200x vaadatud antud teemat, aga keegi pole sellele veale tähelepanu juhtunud :D
Nüüd siis "kasutuseluugi eemaldamine" muudetud "katuseluugi eemaldamine / laepolstri eemaldamiseks".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
bazarre
huviline

Avatar


Registreerunud 06.08.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2,8 1999(sodi), Ford Focus08 STW Ghia

postitati 08.04.08 07:42 Tsiteeri


Tore, et õppust ka võetakse:) Päris paljud ei saa mitmest veale osutamisest ka aru!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
dub1
postitusõiguseta huviline

Avatar


Registreerunud 23.12.11
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: AV6

postitati 24.05.12 11:44 Tsiteeri


Kuna omal on ka käsile tulema katuseluugi vahetamine, siis mis moodi see polster maha tuleb? saan aru,et tuleb eemaldada need sirmid ja sangad laest... aga mis veel? Ja mis moodi see luuk maha käib?? mingite poltidega on seal või neetidega?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
uaintfckme
huviline



Registreerunud 22.09.10
Asukoht: viljandimaa
Kasutaja on eemal

Auto: AEL Q

postitati 24.05.12 11:54 Tsiteeri


Katuseluugi süsteem on orginaalis ikka poltidega. C4 on 6.sed poldid. ( 10 võti). Ja jah, laepolster tuleb pm tervenisti eemaldada, kuna kogu süsteem hõivab praktiliselt kogu lae.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 04.06.12 05:07 Tsiteeri


tere
mure järgmine!!
Niiskusega laepolster alla kukkunud!! Täpsustuseks -- ainult riie-- porolon on laes-- kas poroloni ja pleki vahel veel miskit on ei tea-
Autoks 90 1987a.
Olen proovinud mitmeid liime aga ei aita-- kuna see porolon mis on eelnevalt lakke liimitud on nii ära surnud, et pudiseb ja ei hoia liimi kinni.

??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 04.06.12 19:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vaa11
tere
mure järgmine!!
Niiskusega laepolster alla kukkunud!! Täpsustuseks -- ainult riie-- porolon on laes-- kas poroloni ja pleki vahel veel miskit on ei tea-
Autoks 90 1987a.
Olen proovinud mitmeid liime aga ei aita-- kuna see porolon mis on eelnevalt lakke liimitud on nii ära surnud, et pudiseb ja ei hoia liimi kinni.

??

Seest väljapoole minnes: polster, liim, öhuke kiht pololooni vms, liim, pkp (pressitud papp), osades kohtades plastiline kitt ja siis juba katuseplekk.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vaa11
huviline



Registreerunud 24.01.04
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 2,3 87

postitati 08.06.12 04:03 Tsiteeri


Seega saan aru, et on võimalik laepolster maha saada nii
et plekk jääb kuhtaks.
Laepolstri eemaldamiseks on vaja eemaldada tihendid ja ???
Kas esi istme eemaldamisest piisab
või tuleb ikkagi esiklaas lahti saagida????
Ootaks siia nippe ja kogemustest lähtuvalt-- võimalikku varjanti katuse korrastamiseks!

Tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 08.06.12 09:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vaa11
Seega saan aru, et on võimalik laepolster maha saada nii
et plekk jääb kuhtaks.
Laepolstri eemaldamiseks on vaja eemaldada tihendid ja ???
Kas esi istme eemaldamisest piisab
või tuleb ikkagi esiklaas lahti saagida????
Ootaks siia nippe ja kogemustest lähtuvalt-- võimalikku varjanti katuse korrastamiseks!

Tänud

Plekk seespoolt puhtaks?
Laepolstri eemaldamiseks tuleb piilarite katted eemaldada, lisaks päikesesirmid ja lae käepidemed/ripputusaasad.
Klaasi ja esiistmete eemaldamine pole küll vajalik.


Vorsprung durch Drehmoment !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sim89
huviline



Registreerunud 07.10.09
Kasutaja on eemal

Auto: Audi s6 Avant

postitati 08.06.12 12:47 Tsiteeri


Lisaks tõmbasin ka mina uksetihendid ülevalt irvakile. Katuseluugi äär on klambritega, tuleb ettevaatlikult tõmmata või millegagi abistada. Tagumine osa on avandil üsna tugeva kahepoolse teibiga, suurus kuskil 70cmx50cm - Kui järgi ei anna, siis näppudega seal sikutada ei ole mõtet, teeb laepolstrile voldid sisse- rohuks leidsin kuumaõhu püstoli ja pahtlilabida. Püstoliga õrnalt soojendades ja labidaga ettevaatlikult lükates, sain lae kätte. Katuseluuk oli vist 10 mutritega, neid seal omajagu, kõik lahti keerates tuleb kahekesta ta õrnalt vastu võtta ja pagasiluugist välja sikutada, eelnevalt eemalda muidugi katuseluugi mootori pistikud. Loodan, et on abiks. Edu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Skrewdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3.6l Quattro,Audi 90 2.0l, Audi A4 1.6, Audi RS6 4.2

postitati 14.08.12 20:14 Tsiteeri


Tere kõigile,

Kuna hakkas tõsiselt närvidele käima rippuv laepolster siis proovisin täna Audi 90 1990a sedaanil eemalda laepolstrit algul tundus päris lihtne olevat kätte saada aga siis selgus kurb tõsiasi et on hullem kui looma piinamine, kuna on keskelt kinni liimitud nii kõvasti et kui kisud siis tõmbab katusepleki ka lohku proovisn kuumaõhuga selle peale tahtis polster lausa kõrbema minna aga kinni endiselt väga kõvasti,pahtlilabidaga,aknakraabitsaga,metallist plaadiga mitte midagi ei aidanud kõige parem oli burtaalse jõuga sõrad katusepleki ja laepolstri vahele suruda ja siis jäi ka veel liimiosa katusepleki külge kinni koos katuse polstri küljest tulnud kattepaberiga lõpuks sain kätte aega võttis koos päiksesirmide,valgustite jne eemaldamisega umbes 1-2h.Kraapsin maha porolooni jäänused polstri alumiselt papilt,ei olnud see ka eriti lihtne osa aega võttis 2-3h riide tõmbasin maha ja viskasin likku sealt tuli porolooni jäägid kages Arieli vees ilusti lahti.Esialgu proovin vana riide tagasi panna kui pesus kokku ei tõmba kui aga ei õnnestu siis proovin leida uue riide kellel kogemusi ja teab mis riiet ja liimi kasutata siis palun andku teada.
Täna ei jõudnud pilte teha aga homme päeval katsun teha.

Parimat!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Skrewdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3.6l Quattro,Audi 90 2.0l, Audi A4 1.6, Audi RS6 4.2

postitati 16.08.12 04:04 Tsiteeri


Esialgne fotomaterjal.

Peale laeriideeemaldamist ja porolooni maha kraapimist oli tulemus selline.
http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280147/in-set/355437/

http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280149/in-set/355437/

http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280151/in-set/355437/

Vastu lage oli liimitud see osa.
http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280153/in-set/355437/

Liimi jäägid.
http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280155/in-set/355437/

Autost seest lagi kuhu osa laepolstri paberist kinni jäi.
http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280157/in-set/355437/

Sai siis päiksesirmid puhtaks pestud arieli ja seebiga.
http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21280159/in-set/355437/

Kui valmis saab panen veel pilte ja annan ka täpsed juhised kuidas ja mida tegin mis materjale kasutasin ja kust ostsin.

Kui kellengil võimalik võiks teema pealkirja lisada veel Rippuv laepolster.

Tänan!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Skrewdriver
huviline

Avatar


Registreerunud 20.05.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8 3.6l Quattro,Audi 90 2.0l, Audi A4 1.6, Audi RS6 4.2

postitati 30.08.12 15:03 Tsiteeri


Nüüd lõpuks sai valmis riide alla liimisin porolooni 5mm ja selle peale mingisuguse fanellriide 95% puuvill ja 5% elastne mõni üksik triip jäi sisse aga muidu sai päris hea enda arvates aega läks liimimise peale 5h kokku koos porolooni paigaldamisega.Projekt läks maksama kokku umbes 25 euri.
Järgmisena plaanis teha uksepolstrid.

1.Liim (Põranda liim Cascoflex) - 8.- euri
2.Poroloon 4 meetrit (Noortehnikust) 5.80.- euri
3.Riie (Kangas ja Nööp) 2 meetrit 9.- euri

Pildid >>> http://nagi.ee/photos/skrewdriver/21364959/


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
RistoN
huviline



Registreerunud 25.10.10
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal


postitati 13.01.13 09:19 Tsiteeri


Tekkis ka küsimus laepolstri kohta - eemaldamine ja kõik muu on selge, va siis katuseluugi osas. Kuidas seal see asi toimib, sest ei ole ju katuseluugil sellist pappi nagu muidu lael on. Kuidas sinna uus panna?

Tegemist Audi 80ga seekord.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 30.10.13 17:29 Tsiteeri


Mul sama küsimus. Millega tuleks arvestada kui laepolster eemaldada B3 katuseluugiga variandilt? Kas sellel on samamoodi terves osas lakke liimitud? Skrewdriver: kas vana laepolstririie osutus kasutuskõlbmatuks? Tõmbas kokku vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mürr
huviline



Registreerunud 02.05.12
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.13 19:34 Tsiteeri


Sama saatus tabas mind kui vahetasin c3-l laeriiet.Ega polnud väga kaasarääkijaid.mõni üksik.Kuigi seda polstri vahetuse teemat on küllalt foorumis jahvatatud.
c3 -l oli lagi katuse küljes kinni üsna mitmest kohast.luugi ümbert , päikesesirmide juurest , neli sanga, piilarid ning katted mille all on esimesed tuvavööd.liimitud oli tagumise istme ulatuses ja päikesesirmide alune osa.
Sedaankerega autost tuli lagi välja ilma klaasi ja istmeid eemaldamata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kki
huviline

Avatar


Registreerunud 19.02.11
Asukoht: Tallinn - Kadrina
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90; IZ 412; Honda CBR

postitati 06.01.14 17:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kki
Mul sama küsimus. Millega tuleks arvestada kui laepolster eemaldada B3 katuseluugiga variandilt? Kas sellel on samamoodi terves osas lakke liimitud? Skrewdriver: kas vana laepolstririie osutus kasutuskõlbmatuks? Tõmbas kokku vms?


Eemaldada sangad, päikesesirmid esimene ja tagumine klaasi ja lae vahel olev riba ning A-piilarid. B-d tõmmata alla (selleks eemaldada lävepakud ning kruvida B-de alaosas lahti seda kinni hoidvad kruvid, mõlemas 2 tk) ja C-d eemale. Eemaldada katuseluuk. Lakke on liimitud ainult selles osas kuhu luuk sisse läheb kui see tagumisse asendisse avada. Luugi eemaldamiseks panna luuk tagumisse asendisse, eemaldada tuulesuunaja ning luugi kruvid. Panna luuk kinni, eemaldada mootor/vänt ja see hammasmehhanism ning lükata üles ja edasi. Siit läbikäinud venekeelses õpetuses on täpselt kirjas koos piltidega. Laepolstri eemaldamiseks tuleks võibolla kasutada kuumaõhupuhurit, et liim pehmeks läheks ja oleks võimalik eemaldada. Mina seda ei teinud ning osa papi ülemist kihti jäi eemaldamisel lakke.
Vana riide panin pesumasinasse 60 kraadi, puhtamaks läks oluliselt, aga mõned mustemad kohad oleks pidanud käsitsi rohkem üle käima. Kokku vist tõmmas veidikene ka, sellepärast on suhteliselt keeruline luugi ja käepidemete augud uuesti klappima saada. Võibolla isegi võimatu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 45.0% - SQL: 55.0%]