Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: AAN lonkab tühikäigul ja ei ole ergas (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3053)
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 02.08.07 11:05 Tsiteeri
AAN lonkab tühikäigul ja ei ole ergas



Mure siis selline, et peale mootori kokkupanekut ei tööta mootor enam korralikult. Selline tunne nagu üks silinder oleks tagant ära.
Pole veel kontrollinud, et milline see neist on kuid kuidas saaks kontrollida pihusteid? Elektrooniliselt mm. Mis pinge peaks pihustitele töö ajal peale jooksma, kas seda on võimalik testriga kontrollida näiteks?

Pihustid kontorllitud, toimiks nagu kõik.


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 02.08.07 11:45 Tsiteeri


kas pistiku pihusti tagant ühendamine ei annaks sama tulemust teadmisele milline ei toimi

iga kord kui pistiku eraldamine muutuse kaasa toob oli toimiv... ja kui muutust ei ole siis said laibale pihta...

lisaks surnud pihustile on võimalus ka surnud süüteosal ;)
kui on kuskohast võtta laenuks siis proovi terve see süüteosa mõne sõbra v klubikaaslase toimivalt autolt üle tõsta ajutiselt.

PS! ma ei ole küll teadlik konkreetse auto ajaloost aga mis seisus ja sobivuses on küünlad?

OT! su kodulehel on avalehel kirjaviga ... /// mud kraami ///


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 06.08.07 05:45 Tsiteeri


Viga parandatud (web). Küünlad ka vahetatud ja nüüdseks ka selgunud see, et pihustites nagu asi ei ole. Pihusteid maha tõstes oleks nagu kõik taga kuid tühikäik on ikka nagu V12 ainult, et vibratsiooniga. Samuti tõstetud ka teise S4 pealt ümber muud asjad; poolid, piibud, aju, kommutaator kuid ei midagi. Tuleb otsida viga kuskilt mujalt.


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 06.08.07 06:57 Tsiteeri


Veakoode ka pole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 06.08.07 07:05 Tsiteeri


Veakoodid on peale mootori kokkupanekut väga kahtlased. Kuna endal VAG peale arvuti vahetust keeldub töötamast siis oleme neid lugenud nii Jõuvankriga kui ka Eints'iga kuid nendest eriti targemaks ei saa.
Esimesel korral näitas ainult MAF'i kuid proovisin ühe 200 pealt teist ning midagi ei muutunud. Keegi muidugi rääkis, et MAF peab sissetöötama enne kui korralikult tööle hakab kuid ei tahaks seda uskuda eriti kasutatud detaili puhul. Eile näitas juba MAF'i ja lamda vigasi. Proovin täna klapikambri kaane maha saada ja vaadata üle ka hüdrotõukurid kuna need klõbisevad ka korralikult (muu ei saa olla kuna kaan käis ka tegemises).
Teoorias on võimalik mingi variant, et hüdrokad kinni ning kui klappide sulgumine ja avanemine ei ole korras siis aju proovib lamda ja MAF'iga asja korrigeerida kuid kui ei õnnestu siis loogiliselt peakski viskama nende veakoode. Eks paistab mis ma sealt targemaks saan....kui see midagi ei ütle siis on minu mõistus küll otsas :(


Oskab keegi öelda kuidas hüdrokaid kontrollida kodusel teel?? Klapikambri kaaneta käima panek ei oleks vist eriti tore :D


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 07.08.07 18:23 Tsiteeri


Viga siis lõpuks leitud peale erinevaid katseid ja asjade vahetamisi. Vahepeal on ette tulnud suht mitu ebameeldivat üllatust kuid nüüd sai siis selgeks, et nuka hammas ühe võrra mööda. Sai õigeks keeratud ja asi tiksub nagu uus ;)
Seega kellel peale mootori kokku panekut tühikäik lonkab, minek on kesine ja klapiklõbin mootoris kuigi ei tohiks olla siis rihmamärgid ja nukkade asend kohe esimesena luubi alla.

Eks pikemalt juttu Klubiliikmete Autode all, kuidas, miks ja mida tehtud sai ;)


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.08.07 18:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
Viga siis lõpuks leitud peale erinevaid katseid ja asjade vahetamisi. Vahepeal on ette tulnud suht mitu ebameeldivat üllatust kuid nüüd sai siis selgeks, et nuka hammas ühe võrra mööda. Sai õigeks keeratud ja asi tiksub nagu uus ;)
Seega kellel peale mootori kokku panekut tühikäik lonkab, minek on kesine ja klapiklõbin mootoris kuigi ei tohiks olla siis rihmamärgid ja nukkade asend kohe esimesena luubi alla.

Eks pikemalt juttu Klubiliikmete Autode all, kuidas, miks ja mida tehtud sai ;)



Mis seos on valel nukkvõlli-väntvõlli ajastusel klapiklõbinaga?
Ole hea ja seleta meile ka ;)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 07.08.07 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Mis seos on valel nukkvõlli-väntvõlli ajastusel klapiklõbinaga?
Ole hea ja seleta meile ka ;)




Täpsustan siis sõnastust.
Vale gaaside jaotus ehk siis hammasrihm hamba võrra mööda ja peaks saama tulemuseks suure küttekulu ja mitte hea mineku nagu mulle erinevad inimesed selgeks tegid kui otsisin lahendust enda anomaaliale.

Minu reaalne põhjus miks klõbisesid klapid peale kaane remondist tulekut, miks oli tühikäik nagu V12 mootoril kuid erinevuseks siis vibratsioon ja ebaühtalne töö ning S'ile mittesobilik kiirendus peitus nukvõlle ühendava keti ühehambalises vales asendis (ehk siis nuka märgid õige vähe mööda).

Loodan, et nüüd on arusaadavam :) Ei ole siis vaja kohe näkku lüüa :(


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.08.07 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
Mis seos on valel nukkvõlli-väntvõlli ajastusel klapiklõbinaga?
Ole hea ja seleta meile ka ;)




Täpsustan siis sõnastust.
Vale gaaside jaotus ehk siis hammasrihm hamba võrra mööda ja peaks saama tulemuseks suure küttekulu ja mitte hea mineku nagu mulle erinevad inimesed selgeks tegid kui otsisin lahendust enda anomaaliale.

Minu reaalne põhjus miks klõbisesid klapid peale kaane remondist tulekut, miks oli tühikäik nagu V12 mootoril kuid erinevuseks siis vibratsioon ja ebaühtalne töö ning S'ile mittesobilik kiirendus peitus nukvõlle ühendava keti ühehambalises vales asendis (ehk siis nuka märgid õige vähe mööda).

Loodan, et nüüd on arusaadavam :) Ei ole siis vaja kohe näkku lüüa :(


Ei lööda kuhugi :)
Lihtsalt küsin, et kas klõbin ja "klõbin" (detonatsioon) omavahel segi ei lähe?
Kui keti ja hammasrihmaga kuidagi mööda pannes klapid klõbisema peaks, on see puhtalt kokkupuutest mingi teise metallosaga.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 07.08.07 19:29 Tsiteeri


Kas sa mõtled teise osa all kolbe? Kui jah siis see on ikka väga vähe tõenäoline kuna siis ma poleks sellega nagu sõitnud ju nii mitu päeva....


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 07.08.07 20:18 Tsiteeri


Lihtsalt seal ei ole midagi, mis hakkaks klõbisema keti või rihma vale paigalduse tõttu. Kui tõukurid tühjad olid, (kaane remont ja asjad) siis see tiksumine kaob kiirelt ja ka valesti paigaldatud keti/rihmaga.


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 08.08.07 05:23 Tsiteeri


Vaidlen kõvasti vastu sellele väitele. Kuna mul kaane tegemise käigus lõigati klapipesasi, vahetati juhtpuksid ja lõigati klapid õigesse pikkusesse siis kaanes mul muud klõbiseda ei saa lihtsalt (hüdrokad korras). Ning kui klapp oleks kasvõi õrnalt puutunud kolbi siis see oleks mul juba laiali uuesti. Kahtlen, et kui klapp kolbi puuduks siis kannataks mootor "kuuma".
Vahemärkus: tõukurid ei olnud kindlasti tühjad, mootor on ikka kauem käinud kui paar minutit kohapeal, isegi sõitnud.

Äkki keegi pädevam (kas Forsin, Maku, Jõuvanker või keegi..) oskab sulle seletada mis toimub kui gaasidega kui klapid avanevad-sulguvad valel ajal ja miks siis tekib klapiklõbin.

Ei tea kas on õige võrdlus kuid meenub vene ajast kui idanaabri autodel oli mingi väike kala kas süüte või klappidega oli mootoris selline klapiklõbin teatud pööretel, et anna olla. Julgen sügavalt kahelda, et tegemist oli klapi ja kolvi kokkusaamisega.


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 08.08.07 05:41 Tsiteeri


Kusjuures, hr mulk teab/tunneb 2.2T 20v mootoreid piisavalt hästi:)

Olid see Sina, kes üks õhtu mul kaabli otsas kesklinnas käisid? Näitas õhulugeja probleemi. Pakun veel süüte ebaõigsust, sul veel vanem mall, kui nüüd mäletan, hallikas 5-sil kohal. Proovi keerata, kas päripäeva, või vastupäeva, asi peab muutuma, lihtsalt vahemärkusena. Mõõda üle komprimeerimis lõpprõhud e kompressioon töösoojal mootoril avatud drossel klapiga, pilt kohe selge raua korrasolekust ala klapid kõverad:D


Edit, ei lugenud eelnevat teksti, et said asja korda, see oli detonatsioon muidugi, nagu mainisin, soovitasingi nukarattamärgid üle vaadata, lihtsalt nüüd kargas pähe, et seadistada ajastust hallikast.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 08.08.07 06:08 Tsiteeri


Hetkel on kõik korras, mootor nurrub ilusti ja minek on ka tagasi peale nukaratta õigeks keeramist. Kadus ära ka klõbin seega jään kindlasti oma eelpool mainitud jutu juurde, et klapiklõbin kadus peale õigeks keeramist ja ei saanud käia klapid vastu kolbe :D

Keegi siin foorumis just mainis ka, et kui käiks kasvi õrnalt vastu kolbe siis suurel pöördel oleks asi juba saatuslik kuid minul suur pööre ei muutnud midagi.


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.07 06:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
Keegi siin foorumis just mainis ka, et kui käiks kasvi õrnalt vastu kolbe siis suurel pöördel oleks asi juba saatuslik kuid minul suur pööre ei muutnud midagi.

See, kas klapp vastu kolbi läheb, peaks sul olema tunda juba siis, kui mootorit kokku pannes teda ise ringi tõmbad. Kui ta ühe koha peal ikka kinni pooma hakkab, siis järelikult on midagi nihu. Kui sa ütled täpselt milline nukk, kui palju ja kuhu poole sul paigast ära oli, siis saab ka öelda, mis selle tagajärg võis olla.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 08.08.07 06:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Proovi keerata, kas päripäeva, või vastupäeva, asi peab muutuma, lihtsalt vahemärkusena. Mõõda üle komprimeerimis lõpprõhud e kompressioon töösoojal mootoril avatud drossel klapiga, pilt kohe selge raua korrasolekust ala klapid kõverad:D

Ei soovita niisama seda keerata. Senine kogemus näitab, et kõige õigemini käib asi ikkagi tehase märgis.
Jõukalt hea soovitus, et mõõda lõpprõhud üle.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 08.08.07 06:37 Tsiteeri


Kui ma nüüd õigesti mäletan siis mööda oli parempoolne nukk (ilma hammasrihma hammakata) ja keerasime ühe hamba võrra vastupäeva. Peale seda kõik anomaaliad kadusid. Proovin täna siiski oma VAG'i ka käima uuesti saada, et ka veakoode igaks juhuks uuesti lugeda.


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.08.07 07:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
Vaidlen kõvasti vastu sellele väitele. Kuna mul kaane tegemise käigus lõigati klapipesasi, vahetati juhtpuksid ja lõigati klapid õigesse pikkusesse siis kaanes mul muud klõbiseda ei saa lihtsalt (hüdrokad korras). Ning kui klapp oleks kasvõi õrnalt puutunud kolbi siis see oleks mul juba laiali uuesti. Kahtlen, et kui klapp kolbi puuduks siis kannataks mootor "kuuma".
Vahemärkus: tõukurid ei olnud kindlasti tühjad, mootor on ikka kauem käinud kui paar minutit kohapeal, isegi sõitnud.

Äkki keegi pädevam (kas Forsin, Maku, Jõuvanker või keegi..) oskab sulle seletada mis toimub kui gaasidega kui klapid avanevad-sulguvad valel ajal ja miks siis tekib klapiklõbin.

Ei tea kas on õige võrdlus kuid meenub vene ajast kui idanaabri autodel oli mingi väike kala kas süüte või klappidega oli mootoris selline klapiklõbin teatud pööretel, et anna olla. Julgen sügavalt kahelda, et tegemist oli klapi ja kolvi kokkusaamisega.


No et olla kindel, tuli välistada esimene variant, ehk mitte klapid ei kl6bisenud, vaid mootor detoneeris ilusti:)
Kes see puusilm sul yldse selle asja kokku pani?


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 08.08.07 08:50 Tsiteeri


No minu kui selle koha pealt suht algaja kõrv ei tunne ära kas on detonatsioon või klapid :( Kuigi ka kõik teised kes kuulasid ei maininud, et det. võib olla....see suht imelik, oleks võinud ju ära tunda selle...teoreetikud sellised.

Mis aga puutub kokkupanemisse siis nuka märgi pani üks tuttav jah kuid ise olin kõrval tegin suitsu või midagi siis kuid vaatasin nagu ise ka üle ja ei pannud tähele nihet. Muidu mootori panin kokku ise....ei tea kas see nüüd halb või hea....


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 08.08.07 09:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
No minu kui selle koha pealt suht algaja kõrv ei tunne ära kas on detonatsioon või klapid :( Kuigi ka kõik teised kes kuulasid ei maininud, et det. võib olla....see suht imelik, oleks võinud ju ära tunda selle...teoreetikud sellised.

Mis aga puutub kokkupanemisse siis nuka märgi pani üks tuttav jah kuid ise olin kõrval tegin suitsu või midagi siis kuid vaatasin nagu ise ka üle ja ei pannud tähele nihet. Muidu mootori panin kokku ise....ei tea kas see nüüd halb või hea....


Parim koolitus tulebki ise läbi(vigade) tehes.:)


http://badges.fuelly.com/images/smallsig-metric/501789.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Rainer
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack

postitati 08.08.07 10:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Parim koolitus tulebki ise läbi(vigade) tehes.:)



Seda ma tänaseks juba usun jah. Oleks kuskil mujal tellimustööna kõik teha lasknud siis oleks kehvem jah. Nüüd vähemalt hingeeluga rohkem kursis ;)


When turbos start spinning, the face starts smiling :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 08.08.07 20:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sipelgakaru
No minu kui selle koha pealt suht algaja kõrv ei tunne ära kas on detonatsioon või klapid :( Kuigi ka kõik teised kes kuulasid ei maininud, et det. võib olla....see suht imelik, oleks võinud ju ära tunda selle...teoreetikud sellised.

Mis aga puutub kokkupanemisse siis nuka märgi pani üks tuttav jah kuid ise olin kõrval tegin suitsu või midagi siis kuid vaatasin nagu ise ka üle ja ei pannud tähele nihet. Muidu mootori panin kokku ise....ei tea kas see nüüd halb või hea....


Kes kahe nukaga mootorit pole näinud, siis taolised probleemid on lihtsad tulema.
Hetkel kui nukapukid on kinnikeeramata, võib tunduda, et kett on paigas. Keerad nuka(d) kinni ning nukk pöördub väheke ja ongi hamba võrra vale. 20vT on see veel lihtne, aga mootorid millel toimub klapiajastuse muutmine näit nukkade vahelise ketipingsuse muutmisega, on rohkem tähelepanu pöörata pingutus elemendi tööpõhimõttele ning lõpuks alati veenduda kinnitatud nukkade asendi õigsuses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 44.0% - SQL: 56.0%]