Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 02.08.07 11:05
|
|
|
AAN lonkab tühikäigul ja ei ole ergas
Mure siis selline, et peale mootori kokkupanekut ei tööta mootor enam korralikult. Selline tunne nagu üks silinder oleks tagant ära.
Pole veel kontrollinud, et milline see neist on kuid kuidas saaks kontrollida pihusteid? Elektrooniliselt mm. Mis pinge peaks pihustitele töö ajal
peale jooksma, kas seda on võimalik testriga kontrollida näiteks?
Pihustid kontorllitud, toimiks nagu kõik.
When turbos start spinning, the face starts smiling 
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 02.08.07 11:45
|
|
|
kas pistiku pihusti tagant ühendamine ei annaks sama tulemust teadmisele milline ei toimi
iga kord kui pistiku eraldamine muutuse kaasa toob oli toimiv... ja kui muutust ei ole siis said laibale pihta...
lisaks surnud pihustile on võimalus ka surnud süüteosal 
kui on kuskohast võtta laenuks siis proovi terve see süüteosa mõne sõbra v klubikaaslase toimivalt autolt üle tõsta ajutiselt.
PS! ma ei ole küll teadlik konkreetse auto ajaloost aga mis seisus ja sobivuses on küünlad?
OT! su kodulehel on avalehel kirjaviga ... /// mud kraami ///
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 06.08.07 05:45
|
|
|
Viga parandatud (web). Küünlad ka vahetatud ja nüüdseks ka selgunud see, et pihustites nagu asi ei ole. Pihusteid maha tõstes oleks nagu kõik taga
kuid tühikäik on ikka nagu V12 ainult, et vibratsiooniga. Samuti tõstetud ka teise S4 pealt ümber muud asjad; poolid, piibud, aju, kommutaator kuid ei
midagi. Tuleb otsida viga kuskilt mujalt.
When turbos start spinning, the face starts smiling 
|
|
|
|
MartinCS
huviline
Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07
|
postitati 06.08.07 06:57
|
|
|
Veakoode ka pole?
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 07.08.07 18:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
Viga siis lõpuks leitud peale erinevaid katseid ja asjade vahetamisi. Vahepeal on ette tulnud suht mitu ebameeldivat üllatust kuid nüüd sai siis
selgeks, et nuka hammas ühe võrra mööda. Sai õigeks keeratud ja asi tiksub nagu uus 
Seega kellel peale mootori kokku panekut tühikäik lonkab, minek on kesine ja klapiklõbin mootoris kuigi ei tohiks olla siis rihmamärgid ja nukkade
asend kohe esimesena luubi alla.
Eks pikemalt juttu Klubiliikmete Autode all, kuidas, miks ja mida tehtud sai |
Mis seos on valel nukkvõlli-väntvõlli ajastusel klapiklõbinaga?
Ole hea ja seleta meile ka 
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 07.08.07 19:27
|
|
|
Tsitaat: | Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
Mis seos on valel nukkvõlli-väntvõlli ajastusel klapiklõbinaga?
Ole hea ja seleta meile ka |
Täpsustan siis sõnastust.
Vale gaaside jaotus ehk siis hammasrihm hamba võrra mööda ja peaks saama tulemuseks suure küttekulu ja mitte hea mineku nagu mulle erinevad inimesed
selgeks tegid kui otsisin lahendust enda anomaaliale.
Minu reaalne põhjus miks klõbisesid klapid peale kaane remondist tulekut, miks oli tühikäik nagu V12 mootoril kuid erinevuseks siis vibratsioon ja
ebaühtalne töö ning S'ile mittesobilik kiirendus peitus nukvõlle ühendava keti ühehambalises vales asendis (ehk siis nuka märgid õige vähe mööda).
Loodan, et nüüd on arusaadavam Ei ole siis vaja kohe näkku lüüa |
Ei lööda kuhugi 
Lihtsalt küsin, et kas klõbin ja "klõbin" (detonatsioon) omavahel segi ei lähe?
Kui keti ja hammasrihmaga kuidagi mööda pannes klapid klõbisema peaks, on see puhtalt kokkupuutest mingi teise metallosaga.
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 07.08.07 19:29
|
|
|
Kas sa mõtled teise osa all kolbe? Kui jah siis see on ikka väga vähe tõenäoline kuna siis ma poleks sellega nagu sõitnud ju nii mitu päeva....
When turbos start spinning, the face starts smiling 
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 07.08.07 20:18
|
|
|
Lihtsalt seal ei ole midagi, mis hakkaks klõbisema keti või rihma vale paigalduse tõttu. Kui tõukurid tühjad olid, (kaane remont ja asjad) siis see
tiksumine kaob kiirelt ja ka valesti paigaldatud keti/rihmaga.
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 08.08.07 05:23
|
|
|
Vaidlen kõvasti vastu sellele väitele. Kuna mul kaane tegemise käigus lõigati klapipesasi, vahetati juhtpuksid ja lõigati klapid õigesse pikkusesse
siis kaanes mul muud klõbiseda ei saa lihtsalt (hüdrokad korras). Ning kui klapp oleks kasvõi õrnalt puutunud kolbi siis see oleks mul juba laiali
uuesti. Kahtlen, et kui klapp kolbi puuduks siis kannataks mootor "kuuma".
Vahemärkus: tõukurid ei olnud kindlasti tühjad, mootor on ikka kauem käinud kui paar minutit kohapeal, isegi sõitnud.
Äkki keegi pädevam (kas Forsin, Maku, Jõuvanker või keegi..) oskab sulle seletada mis toimub kui gaasidega kui klapid avanevad-sulguvad valel ajal ja
miks siis tekib klapiklõbin.
Ei tea kas on õige võrdlus kuid meenub vene ajast kui idanaabri autodel oli mingi väike kala kas süüte või klappidega oli mootoris selline klapiklõbin
teatud pööretel, et anna olla. Julgen sügavalt kahelda, et tegemist oli klapi ja kolvi kokkusaamisega.
When turbos start spinning, the face starts smiling 
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 08.08.07 05:41
|
|
|
Kusjuures, hr mulk teab/tunneb 2.2T 20v mootoreid piisavalt hästi
Olid see Sina, kes üks õhtu mul kaabli otsas kesklinnas käisid? Näitas õhulugeja probleemi. Pakun veel süüte ebaõigsust, sul veel vanem mall, kui nüüd
mäletan, hallikas 5-sil kohal. Proovi keerata, kas päripäeva, või vastupäeva, asi peab muutuma, lihtsalt vahemärkusena. Mõõda üle komprimeerimis
lõpprõhud e kompressioon töösoojal mootoril avatud drossel klapiga, pilt kohe selge raua korrasolekust ala klapid kõverad
Edit, ei lugenud eelnevat teksti, et said asja korda, see oli detonatsioon muidugi, nagu mainisin, soovitasingi nukarattamärgid üle vaadata, lihtsalt
nüüd kargas pähe, et seadistada ajastust hallikast.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.07 06:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
Keegi siin foorumis just mainis ka, et kui käiks kasvi õrnalt vastu kolbe siis suurel pöördel oleks asi juba saatuslik kuid minul suur pööre ei
muutnud midagi. |
See, kas klapp vastu kolbi läheb, peaks sul olema tunda juba siis, kui mootorit kokku pannes teda ise ringi tõmbad. Kui ta ühe koha peal ikka kinni
pooma hakkab, siis järelikult on midagi nihu. Kui sa ütled täpselt milline nukk, kui palju ja kuhu poole sul paigast ära oli, siis saab ka öelda, mis
selle tagajärg võis olla.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.08.07 06:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Proovi keerata, kas päripäeva, või vastupäeva, asi peab muutuma, lihtsalt vahemärkusena. Mõõda üle komprimeerimis lõpprõhud e kompressioon töösoojal
mootoril avatud drossel klapiga, pilt kohe selge raua korrasolekust ala klapid kõverad
|
Ei soovita niisama seda keerata. Senine kogemus näitab, et kõige õigemini käib asi ikkagi tehase märgis.
Jõukalt hea soovitus, et mõõda lõpprõhud üle.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
postitati 08.08.07 06:37
|
|
|
Kui ma nüüd õigesti mäletan siis mööda oli parempoolne nukk (ilma hammasrihma hammakata) ja keerasime ühe hamba võrra vastupäeva. Peale seda kõik
anomaaliad kadusid. Proovin täna siiski oma VAG'i ka käima uuesti saada, et ka veakoode igaks juhuks uuesti lugeda.
When turbos start spinning, the face starts smiling 
|
|
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.08.07 07:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
Vaidlen kõvasti vastu sellele väitele. Kuna mul kaane tegemise käigus lõigati klapipesasi, vahetati juhtpuksid ja lõigati klapid õigesse pikkusesse
siis kaanes mul muud klõbiseda ei saa lihtsalt (hüdrokad korras). Ning kui klapp oleks kasvõi õrnalt puutunud kolbi siis see oleks mul juba laiali
uuesti. Kahtlen, et kui klapp kolbi puuduks siis kannataks mootor "kuuma".
Vahemärkus: tõukurid ei olnud kindlasti tühjad, mootor on ikka kauem käinud kui paar minutit kohapeal, isegi sõitnud.
Äkki keegi pädevam (kas Forsin, Maku, Jõuvanker või keegi..) oskab sulle seletada mis toimub kui gaasidega kui klapid avanevad-sulguvad valel ajal ja
miks siis tekib klapiklõbin.
Ei tea kas on õige võrdlus kuid meenub vene ajast kui idanaabri autodel oli mingi väike kala kas süüte või klappidega oli mootoris selline klapiklõbin
teatud pööretel, et anna olla. Julgen sügavalt kahelda, et tegemist oli klapi ja kolvi kokkusaamisega. |
No et olla kindel, tuli välistada esimene variant, ehk mitte klapid ei kl6bisenud, vaid mootor detoneeris ilusti
Kes see puusilm sul yldse selle asja kokku pani?
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
|
mulk
klubiliige ac aasta auto 2007/2009 võitja
Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V
|
postitati 08.08.07 09:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
No minu kui selle koha pealt suht algaja kõrv ei tunne ära kas on detonatsioon või klapid Kuigi ka kõik teised kes kuulasid ei maininud, et det. võib olla....see suht imelik, oleks võinud ju ära tunda selle...teoreetikud
sellised.
Mis aga puutub kokkupanemisse siis nuka märgi pani üks tuttav jah kuid ise olin kõrval tegin suitsu või midagi siis kuid vaatasin nagu ise ka üle ja
ei pannud tähele nihet. Muidu mootori panin kokku ise....ei tea kas see nüüd halb või hea.... |
Parim koolitus tulebki ise läbi(vigade) tehes.
|
|
|
|
Rainer
huviline
Registreerunud 23.02.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2 x Audi S4 2.7Bit, Audi 80 B4 Quattro, VW Passat Alltrack
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 08.08.07 20:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sipelgakaru
No minu kui selle koha pealt suht algaja kõrv ei tunne ära kas on detonatsioon või klapid Kuigi ka kõik teised kes kuulasid ei maininud, et det. võib olla....see suht imelik, oleks võinud ju ära tunda selle...teoreetikud
sellised.
Mis aga puutub kokkupanemisse siis nuka märgi pani üks tuttav jah kuid ise olin kõrval tegin suitsu või midagi siis kuid vaatasin nagu ise ka üle ja
ei pannud tähele nihet. Muidu mootori panin kokku ise....ei tea kas see nüüd halb või hea.... |
Kes kahe nukaga mootorit pole näinud, siis taolised probleemid on lihtsad tulema.
Hetkel kui nukapukid on kinnikeeramata, võib tunduda, et kett on paigas. Keerad nuka(d) kinni ning nukk pöördub väheke ja ongi hamba võrra vale. 20vT
on see veel lihtne, aga mootorid millel toimub klapiajastuse muutmine näit nukkade vahelise ketipingsuse muutmisega, on rohkem tähelepanu pöörata
pingutus elemendi tööpõhimõttele ning lõpuks alati veenduda kinnitatud nukkade asendi õigsuses.
|
|
|