Lehekülgi: 1 2 |
audiboy
huviline
Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III vRS '16
|
postitati 11.12.07 22:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: karlpoiss
2,6 motoga masinal ei tea,aga 1,8-l on (minu aoutl vähemasti) seal tagumises koopas,voolik mis juhib maha vihma- pesuvee kui ka juhtumisi veidi
ülelödistatud kütuse paagiavause juurest.Kui tagumise logari ära kisud näed paagi kaela küljes miskist klapimoodi pudinat(kusagil sellel kõrgusel kus
kõris on lätakas mille püstoliga lahti lükkad,kui tangid).Sealt läheb soolikas mootori ruumi kus samuti vahel mingine tiksuv element.Siis läheb veel
parema esikoopa logari alla filtrisse ja üks lahtine ots põhja alla.Vahepeal jõuab töötav mootor aure endasse imeda ja suvel kuumaga ei lase see põhja
all olev lahtine ots paagil päris ümmarguseks minna ja filter pidavat selle pussuhaisu kinni püüdma.Aga spetsialist remondikojas on kindlasti Sind
rõõmuga tõsise vea puhul aitama.
Kui eksin,palun parandused teha.
Lisaks veel niipalju;et sõbra C4 kerega 100-l tõmbas tuulutuse puudumine metallpaagi kortsu nagu rosina.Plastiku veab samuti korralikult lapikuks
|
Ma ei mõtle seda rattakoopas olevat voolikut, vaid pagassis rattakoopa kõrval olevat. Paremal pool, selline ca 15-20mm läbimõõduga, läbipaistev. On
klambriga kinni seal püstises asendis, läheb otse alla, siis tagumise otsani ning siis keerab keskele. Kui see pole paagiga seotud, siis mis voolik
seal veel olla võib?
How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? 
|
|
|
|
audiQ
huviline
Registreerunud 03.01.07
Asukoht: võru-tartu
Kasutaja on eemal
Auto: V8 4.2 93a
|
postitati 12.12.07 12:02
|
|
|
jh se läbipaistev voolik on mul seal olemas.. kui miskipärast on mõlemad otsad lahti ei tea mis mõttega..
|
|
|
koliat
huviline
Registreerunud 30.07.07
Kasutaja on eemal
Auto: a4 1,9TDI
|
postitati 19.01.08 06:44
|
|
|
kas keegi teab palju peab olema kütust paagis kui lamp põlema hakkab ja häkki on kellegil andurist pilti
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 19.01.08 10:50
|
|
|
Millles voib viga ollla siis minu a8 kui pargid auto mäepeale nii, et ninaulespoole siis näidik on oigeskohas, aga kui panna nii, et nina allapoole
siis langeb pohja?
Ja kui kutuse tuli polema läheb siis langeb ala mingi mone kilomeetriga pohja:/ nii on väga paha soita, kui seee näiduk teed seda mis ise tahab.
QUATTRO.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.01.08 11:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Millles voib viga ollla siis minu a8 kui pargid auto mäepeale nii, et ninaulespoole siis näidik on oigeskohas, aga kui panna nii, et nina allapoole
siis langeb pohja?
Ja kui kutuse tuli polema läheb siis langeb ala mingi mone kilomeetriga pohja:/ nii on väga paha soita, kui seee näiduk teed seda mis ise tahab.
|
köik ju normaalne,et kui nina all siis ka näidik madalamal,kuna kütus koguneb nina poole aga ujuk on pepsi poole.enda a4-l sama asi ja ka eelnevatel
söidukitel on sedasi olnud.
|
|
|
Renz0
huviline
Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.
|
postitati 19.01.08 17:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Millles voib viga ollla siis minu a8 kui pargid auto mäepeale nii, et ninaulespoole siis näidik on oigeskohas, aga kui panna nii, et nina allapoole
siis langeb pohja?
Ja kui kutuse tuli polema läheb siis langeb ala mingi mone kilomeetriga pohja:/ nii on väga paha soita, kui seee näiduk teed seda mis ise tahab.
|
köik ju normaalne,et kui nina all siis ka näidik madalamal,kuna kütus koguneb nina poole aga ujuk on pepsi poole.enda a4-l sama asi ja ka eelnevatel
söidukitel on sedasi olnud. |
Nuh jh aga mul oli ennem 96a A4 ja selllel sellist asja ei old.....
Aga kas seee on ka normaaalne, kui kutte tuli polema läheb siis langeb seee kutuse seier niiikiiresti pohja???
QUATTRO.
|
|
|
|
Kuits
klubiliige
Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal
Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199
|
postitati 19.01.08 17:40
|
|
|
aga vat nüüd jään küll vastuse völgu.ise ei ole veel seierit täitsa pöhja saanud,küll aga tule pölema ja siis seier kukub töesti kiiremini madalamale.
|
|
|
raunz
huviline
Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5
|
postitati 19.01.08 18:11
|
|
|
No nii palju kui mina olen aru saanud, siis minu autol liigub see kütuseseier mitte ühtlaselt. Näiteks sõidad sõidad tükk tükk aega, seier paigal ja
siis mõne km langeb kohe 1/2 veerandi kiirpsust.
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 13.05.08 12:38
|
|
|
Uuriks siis seda, et kas keegi on selle ujuki/anduri ära vahetanud ka? Või pelgavad kõik liialt kalliks seda?
Mul trikitab nii.. kui järjest sõita ja paaki jääb 15-20 l siis kukub seier nulli.. minut hiljem kraaksub ka tuluke... mõne aja pärast hüppab seier
õige koha peale ja rohkem muret pole.
Tüütu on.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
Cari
huviline
Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 13.05.08 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Renz0
Aga kas seee on ka normaaalne, kui kutte tuli polema läheb siis langeb seee kutuse seier niiikiiresti pohja??? |
kütte tuli = ~10 liitrit paagis. A8ga on see viimane aeg tanklasse sõitmiseks 
|
|
|
|
catman
huviline
Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01
|
postitati 13.05.08 18:33
|
|
|
Mul on hoopis teistsugune probleem. Nimelt kutuse seier kerib ennast aja jooksul ülespoole. Nimelt oli pärast eelmise aasta kelladeploki parandust
kütuse seier veidi valesti pandud. Nüüd ma ei ole kindel, kas ta sellest ajast peale liigub.
Igatahes 2 nädalat tagasi panin arvuti külge ja võtsin kellade ploku lahti. Arvutist lasin kelladel keskasendi võtta ja siis regullisin kütuseseieri
omale kohale. Testisin veel paar korda, et kas näidik jookseb ilusti ja panin kellad tagasi kokku.
Kahe nädala jooksul on seier nihkunud 10 liitri võrra täispaagi suunas ja tõenäoliselt jätkab liikumist.
Oskab keegi mingit asjaliku nõu anda?
Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
|
|
|
|
Harry_R
huviline
Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.05.08 18:45
|
|
|
kui vaakum on paagis,siis korki maha keerates peaks tulema sealt ju korralikult susinat.
Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4
avant B8 2.0 TDI
|
|
|
|
ott1
klubiliige
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat
|
postitati 22.07.08 09:57
|
|
|
mul siis ka a4 ja mure hoopis selline et kütusenäidik jääb umbes kolmveerand paagi peal pidama ja enam alla poole ei kuku.
kui paagi täis paned siis seier ilusti põhjas, arvan ise,et andur paagi kiilub kinni. Sest isegi peale 900 km läbimist ei ole allapoole kukkunud.
Oskab äkki keegi targem seletada kas saab käepäraste vahenditega remontida ja kust otsast üldse ligineda?
algaja audihoolik
|
|
|
|
ott1
klubiliige
Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat
|
postitati 28.08.08 13:46
|
|
|
ei tea siis keegi midagi??
algaja audihoolik
|
|
|
|
koliat
huviline
Registreerunud 30.07.07
Kasutaja on eemal
Auto: a4 1,9TDI
|
postitati 04.10.08 07:16
|
|
|
kiskusin paagi anduri küllest ära ja avastasin et , hoopis manomeetri seier on paigast ära
on siin keegi kellasid lahti võtnud
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.10.08 07:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: koliat
kiskusin paagi anduri küllest ära ja avastasin et , hoopis manomeetri seier on paigast ära
on siin keegi kellasid lahti võtnud |
kellad käivad lihtsalt maha, olen seal pirne vahetanud, muud seal nagu teha ei olegi. 2 kuuskant polti lahti ja juba tulebki välja
|
|
|
tfu
huviline
Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A4 Avant 2.5TDI 2003, VW Vento 1.8 1994
|
postitati 25.11.10 19:09
|
|
|
Autoks 2003a. a4 avant 2.5tdi, küsimus kas sellel autol läheb kütuse tuli põlema kui küte lõppema hakkab ja palju siis veel reservis on?
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 26.11.10 08:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tfu
Autoks 2003a. a4 avant 2.5tdi, küsimus kas sellel autol läheb kütuse tuli põlema kui küte lõppema hakkab ja palju siis veel reservis on?
|
Kompuutri ekraanil süttib ilus suur kollane pilt, kui küte lõpukorral. Kui kõik paigas, peaks siis veel u. 8-10 l. paagis olema.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |