Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php on line 48

Deprecated: Optional parameter $dbhost declared before required parameter $dbname is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/database.interface.php on line 33

Deprecated: Optional parameter $type declared before required parameter $name is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 93

Deprecated: Optional parameter $pass declared before required parameter $fid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1056

Deprecated: Optional parameter $user declared before required parameter $tid is implicitly treated as a required parameter in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/functions.php on line 1550

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 146

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 147

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 148

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 155

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/db/mysql4.php:48) in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/header.php on line 890
Eesti Audi Klubi foorum - a4 kütuse näidik
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: a4 kütuse näidik (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 7682)
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 11.12.07 22:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: karlpoiss
2,6 motoga masinal ei tea,aga 1,8-l on (minu aoutl vähemasti) seal tagumises koopas,voolik mis juhib maha vihma- pesuvee kui ka juhtumisi veidi ülelödistatud kütuse paagiavause juurest.Kui tagumise logari ära kisud näed paagi kaela küljes miskist klapimoodi pudinat(kusagil sellel kõrgusel kus kõris on lätakas mille püstoliga lahti lükkad,kui tangid).Sealt läheb soolikas mootori ruumi kus samuti vahel mingine tiksuv element.Siis läheb veel parema esikoopa logari alla filtrisse ja üks lahtine ots põhja alla.Vahepeal jõuab töötav mootor aure endasse imeda ja suvel kuumaga ei lase see põhja all olev lahtine ots paagil päris ümmarguseks minna ja filter pidavat selle pussuhaisu kinni püüdma.Aga spetsialist remondikojas on kindlasti Sind rõõmuga tõsise vea puhul aitama.
Kui eksin,palun parandused teha.


Lisaks veel niipalju;et sõbra C4 kerega 100-l tõmbas tuulutuse puudumine metallpaagi kortsu nagu rosina.Plastiku veab samuti korralikult lapikuks

Ma ei mõtle seda rattakoopas olevat voolikut, vaid pagassis rattakoopa kõrval olevat. Paremal pool, selline ca 15-20mm läbimõõduga, läbipaistev. On klambriga kinni seal püstises asendis, läheb otse alla, siis tagumise otsani ning siis keerab keskele. Kui see pole paagiga seotud, siis mis voolik seal veel olla võib?


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
audiQ
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.07
Asukoht: võru-tartu
Kasutaja on eemal

Auto: V8 4.2 93a

postitati 12.12.07 12:02 Tsiteeri


jh se läbipaistev voolik on mul seal olemas.. kui miskipärast on mõlemad otsad lahti:D ei tea mis mõttega..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
koliat
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: a4 1,9TDI

postitati 19.01.08 06:44 Tsiteeri


kas keegi teab palju peab olema kütust paagis kui lamp põlema hakkab ja häkki on kellegil andurist pilti


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 19.01.08 10:50 Tsiteeri


Millles voib viga ollla siis minu a8 kui pargid auto mäepeale nii, et ninaulespoole siis näidik on oigeskohas, aga kui panna nii, et nina allapoole siis langeb pohja?

Ja kui kutuse tuli polema läheb siis langeb ala mingi mone kilomeetriga pohja:/ nii on väga paha soita, kui seee näiduk teed seda mis ise tahab.


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.01.08 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
Millles voib viga ollla siis minu a8 kui pargid auto mäepeale nii, et ninaulespoole siis näidik on oigeskohas, aga kui panna nii, et nina allapoole siis langeb pohja?

Ja kui kutuse tuli polema läheb siis langeb ala mingi mone kilomeetriga pohja:/ nii on väga paha soita, kui seee näiduk teed seda mis ise tahab.


köik ju normaalne,et kui nina all siis ka näidik madalamal,kuna kütus koguneb nina poole aga ujuk on pepsi poole.enda a4-l sama asi ja ka eelnevatel söidukitel on sedasi olnud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Renz0
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 92Kw 1996a, Peugeot 206 99a1,4 55kw, Audi A8 95a. 4,2 220kw, Audi 80 B4 93a, Audi A6 2,6 Avant Quattro.

postitati 19.01.08 17:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: olensaarlane
Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
Millles voib viga ollla siis minu a8 kui pargid auto mäepeale nii, et ninaulespoole siis näidik on oigeskohas, aga kui panna nii, et nina allapoole siis langeb pohja?

Ja kui kutuse tuli polema läheb siis langeb ala mingi mone kilomeetriga pohja:/ nii on väga paha soita, kui seee näiduk teed seda mis ise tahab.


köik ju normaalne,et kui nina all siis ka näidik madalamal,kuna kütus koguneb nina poole aga ujuk on pepsi poole.enda a4-l sama asi ja ka eelnevatel söidukitel on sedasi olnud.





Nuh jh aga mul oli ennem 96a A4 ja selllel sellist asja ei old.....
Aga kas seee on ka normaaalne, kui kutte tuli polema läheb siis langeb seee kutuse seier niiikiiresti pohja???


QUATTRO.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Kuits
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.11.07
Asukoht: Tln/Röa/Laimjala/Viru-Nigula
Kasutaja on eemal

Auto: 2x B5Q, B3, 2xC4 TDI, GMT 199

postitati 19.01.08 17:40 Tsiteeri


aga vat nüüd jään küll vastuse völgu.ise ei ole veel seierit täitsa pöhja saanud,küll aga tule pölema ja siis seier kukub töesti kiiremini madalamale.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 19.01.08 18:11 Tsiteeri


No nii palju kui mina olen aru saanud, siis minu autol liigub see kütuseseier mitte ühtlaselt. Näiteks sõidad sõidad tükk tükk aega, seier paigal ja siis mõne km langeb kohe 1/2 veerandi kiirpsust.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 13.05.08 12:38 Tsiteeri


Uuriks siis seda, et kas keegi on selle ujuki/anduri ära vahetanud ka? Või pelgavad kõik liialt kalliks seda?
Mul trikitab nii.. kui järjest sõita ja paaki jääb 15-20 l siis kukub seier nulli.. minut hiljem kraaksub ka tuluke... mõne aja pärast hüppab seier õige koha peale ja rohkem muret pole.
Tüütu on.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 13.05.08 12:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Renz0
Aga kas seee on ka normaaalne, kui kutte tuli polema läheb siis langeb seee kutuse seier niiikiiresti pohja???


kütte tuli = ~10 liitrit paagis. A8ga on see viimane aeg tanklasse sõitmiseks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
catman
huviline

Avatar


Registreerunud 23.10.04
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1.9 TDI '01

postitati 13.05.08 18:33 Tsiteeri


Mul on hoopis teistsugune probleem. Nimelt kutuse seier kerib ennast aja jooksul ülespoole. Nimelt oli pärast eelmise aasta kelladeploki parandust kütuse seier veidi valesti pandud. Nüüd ma ei ole kindel, kas ta sellest ajast peale liigub.
Igatahes 2 nädalat tagasi panin arvuti külge ja võtsin kellade ploku lahti. Arvutist lasin kelladel keskasendi võtta ja siis regullisin kütuseseieri omale kohale. Testisin veel paar korda, et kas näidik jookseb ilusti ja panin kellad tagasi kokku.
Kahe nädala jooksul on seier nihkunud 10 liitri võrra täispaagi suunas ja tõenäoliselt jätkab liikumist.
Oskab keegi mingit asjaliku nõu anda?


Kõige paremad Volkswagenid on AUDID!!!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Harry_R
huviline



Registreerunud 07.12.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 13.05.08 18:45 Tsiteeri


kui vaakum on paagis,siis korki maha keerates peaks tulema sealt ju korralikult susinat.


Audi 90 typ85 2.0 --> Audi coupe typ89 2.3 --> Audi A4 avant B5 2.4 V6 --> Audi 90 typ85 2.0 --> Audi A4 avant B5 1.8TQ --> Audi A4 avant B8 2.0 TDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 22.07.08 09:57 Tsiteeri


mul siis ka a4 ja mure hoopis selline et kütusenäidik jääb umbes kolmveerand paagi peal pidama ja enam alla poole ei kuku.
kui paagi täis paned siis seier ilusti põhjas, arvan ise,et andur paagi kiilub kinni. Sest isegi peale 900 km läbimist ei ole allapoole kukkunud. Oskab äkki keegi targem seletada kas saab käepäraste vahenditega remontida ja kust otsast üldse ligineda?


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
ott1
klubiliige



Registreerunud 31.05.06
Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 3.0 TDi 2012a.quattro automaat

postitati 28.08.08 13:46 Tsiteeri


ei tea siis keegi midagi??:o


algaja audihoolik
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
koliat
huviline

Avatar


Registreerunud 30.07.07
Kasutaja on eemal

Auto: a4 1,9TDI

postitati 04.10.08 07:16 Tsiteeri


kiskusin paagi anduri küllest ära ja avastasin et , hoopis manomeetri seier on paigast ära

on siin keegi kellasid lahti võtnud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
olc
huviline



Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 04.10.08 07:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: koliat
kiskusin paagi anduri küllest ära ja avastasin et , hoopis manomeetri seier on paigast ära

on siin keegi kellasid lahti võtnud

kellad käivad lihtsalt maha, olen seal pirne vahetanud, muud seal nagu teha ei olegi. 2 kuuskant polti lahti ja juba tulebki välja


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tfu
huviline

Avatar


Registreerunud 27.10.10
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant 2.5TDI 2003, VW Vento 1.8 1994

postitati 25.11.10 19:09 Tsiteeri


Autoks 2003a. a4 avant 2.5tdi, küsimus kas sellel autol läheb kütuse tuli põlema kui küte lõppema hakkab ja palju siis veel reservis on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 26.11.10 08:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tfu
Autoks 2003a. a4 avant 2.5tdi, küsimus kas sellel autol läheb kütuse tuli põlema kui küte lõppema hakkab ja palju siis veel reservis on?


Kompuutri ekraanil süttib ilus suur kollane pilt, kui küte lõpukorral. Kui kõik paigas, peaks siis veel u. 8-10 l. paagis olema.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide õli, seadistused, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 25.3.1 + 17a. kogemust). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 24.9% - SQL: 75.1%]