hgTafka
huviline
Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.07 10:56
|
|
|
auto ost 2.5td(85kw), 2.6/2.8E, 2.3E, 2.2T
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu
ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.
Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too
diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.
Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.
Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.
Ette tänades.
|
|
|
laurz
huviline
Registreerunud 30.12.05
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: b4TQ  E39
|
postitati 28.07.07 11:10
|
|
|
Loe foorumit ja saad kõigile oma küsimustele vastused
|
|
|
quattromees
huviline
Registreerunud 07.01.03
Asukoht: Suure - Jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 200 20V TQ, Audi UrS4 2,2TQ, Audi A4 2,8Q swap 4,2 V8Q, Audi 100 C4 2,3 aut., Peugeot Partner, VW Passat 1,9 TDi 2tk, Ford
|
postitati 28.07.07 11:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu
ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.
Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too
diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.
Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.
Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.
Ette tänades. |
Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena
2,8, ja viimasena 2,6.
2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek
peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt.
Kokku rohkem, kui 1100 hobust
|
|
|
|
Darkdog
huviline
Registreerunud 20.03.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6
|
postitati 28.07.07 11:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu
ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.
Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too
diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.
Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.
Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.
Ette tänades. |
Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena
2,8, ja viimasena 2,6.
2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek
peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt. |
Samad sõnad. Olen omanud ka 2,6 motot ja 4,2 motot, aga 2,2TQ on minuarust kõige muretum pidada võrreldes V mootoritega. (muidugi kui 2,2T tuunima
hakkad,siis läeb küll pappi ). Aga muidu nobe ja töökindel mootor.
Soovitan parem natuke rohkem maksta ja korralik isend vaadata. Läbiaetud isendiga on muret rohkem kui küll.

|
|
|
hgTafka
huviline
Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.07 15:04
|
|
|
Tore, et keegi viitsis vastata. Kas siis s4 varuosad - pidurid ja veermiku jupid ühtivad tavalise audi 100 omaga või on kallimad?
|
|
|
ferdinand
huviline
Registreerunud 17.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 400,401,969
|
|
hgTafka
huviline
Registreerunud 31.05.07
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.07.07 20:44
|
|
|
Sai seda juba pikemalt planeeritud ja raha ka kogutud. Nüüd tuleb lihtsalt natuke oodata. Kuna juba konkreetne huvi, siis küsisin kah, mida
asjatundjad arvavad 
|
|
|
|