Lehekülgi: 1 2 |
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 10.01.03 13:24
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
mul jah see nelja otsaga
to amadeus> kas see mis sa sajaga said sobib ka mulle? ei tahaks tuhandet raisata... |
Arvata on et sobib, keerasin samasuguse audi pealt maha seal. Oot aga miks tuhandeid vaja raisata, oled kindel et andur läbi?
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 10.01.03 15:10
|
|
|
ilmselt on läbi kyll. seal yhe klemmi juurest on kärsanud ja näidik kah ei näita.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 10.01.03 21:07
|
|
|
seda nelja klemmiga andurit pole kahjuks asendada millegi muu kui kolme klemmilisega,mis pidi olema tunduvalt töökindlam(ise oman seda juba 6 kuud ja
olen rahul üldiselt)
vahe on selles et nelja klemmiga on see junn täiselektrooniline seest,kolmesel on asi ikka vana ja hea bimetalli baasile üles ehitatud.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 10.01.03 22:04
|
|
|
aga yks juhe jääb siis yle ju. kuhu see pista?
kas see kolmene on odavam kah? ja kui siis kui palju?
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 11.01.03 08:28
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja martinjev
aga yks juhe jääb siis yle ju. kuhu see pista?
kas see kolmene on odavam kah? ja kui siis kui palju? |
see juhe mis üle jääb ongi süüdi nende andurite mahapõlemises,nüüd siis tehti niiöelda parandus sisse.
anduri hind on forsis 916.-
ja kood peaks olema 034919369C.
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 11.01.03 09:22
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja QUATTRO
see juhe mis üle jääb ongi süüdi nende andurite mahapõlemises,nüüd siis tehti niiöelda parandus sisse.
anduri hind on forsis 916.-
ja kood peaks olema 034919369C. |
krivaim, see ju kah päris kallis!
vaatan enne veel romulatest kah äkki seal on. koodi järgi saab vähemalt teada et ikka õige on. thnx.
|
|
|
Amadeus
klubiliige
Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: C7q
|
postitati 11.01.03 16:21
|
|
|
Quattro jutu peale meenub mulle kah, et sai omalgi kolme otsaga andur peale (sai kah alul imestatud et miks üks koss puudu on). Üks juhe mis vabaks
jääb on minuteada "+" klemm ehk siis selle 4 kossilise anduri toide (pead ei hakka andma), 3 jalgsele seda vaja pole.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.01.03 13:22
|
|
|
see mis vabaks jääb on tõesti +12V
vanadel neljaotsalistel oli klihtsalt nii et kui mootori mass kehva siis küpsetaski kohe ära selle.ja romulast otsida on seda suht raske,neid
kolmeseid sdeal pole eriti ja neljased on ilmselt kõik sama tümad kui see mis juba omal peal
|
|
|
|
martinjev
huviline
Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal
Auto: A4 1.8 aut. -95.a
|
postitati 12.01.03 21:23
|
|
|
kurivaim. siispeab ikka ilma tosooli tempi nägemata ringi kimama. tonni ma selle junni eest lah maksma ei akka, see on fakt
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 12.01.03 21:26
|
|
|
kui mootori remonti hakkad tegema siis anna teada,ma keevitan selle tonni ise sinna otsa
|
|
|
|
tarmo
klubiliige
Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.01.03 18:34
|
|
|
et kas on normaalne et vent koguaeg taga?
kaksasin juhtme tagant ja nüit siin koguaeg miski 70 kraadi peal umbes näit püsib?
|
|
|
|
mag
huviline
Registreerunud 20.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi 80(B3) 1.6
|
postitati 16.04.03 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja mag
Ei hakanud uut teemat tegema...
Probleem selline, et sõida palju tahad salong soojaks ei lähe... sooja õhku puhub küll aga see ei ole piisav, kui näit: soendusventika pöörded on max.
siis õhk mis tuleb salongi on õrnalt soe(eelmisel talvel oli lausa "tuline". Proovisin ka eest radika kinni katta, kuid tulemus oli sama(sõitsin ca. 100 km maanteed). Mootori temp'i ei näe kuna näidik juba
ammu pees!.
Võimalikud vead mis arvasin:
1. Termostaat - enne ei vaheta kui muud variandid kontrollitud
2. kas jahutusvedeliku ringis võib olla mingi filter mis võiks olla umbes, vedelik ei saa lihtsalt ringleda ja soe vedelik ei jõua soendusradikasse
hästi. PS:jahutusvedelik käib soendusradikast läbi - seega umbes see ei ole.
Avaldage arvamust palun...
BR
|
Vahepeal on ilmad soojemaks läinud ja lugu siis selline, et kohapeal kui mootor töötab või kui linnavahel esimese-teise käiguga ummikutes jukerdan
siis temp. läheb üle 90 ja vent. hakkab tööle, samas aga kui linnast välja saan ja maanteel kiman siis temp. langeb sinna 50-55 kanti ja siis
loomulikult ka salongisoojendusel õhk jahedam. Kui temp. 90 linnas siis ka salongisoojendus annab norm. sooja.
Kuigi talvekülmad tunduvad läbi olevat ja salongis sooja piisavalt, siis ega see jama enam ei häiri mind, kuid siiski probleem vist termostaadis?
Ja siit küsimus, kas (A80 b3 1,6) oleks võimalik vahetada ise seda termokat või on see keerulisem töö?
Ja kus see jubin üldse asub sel mootoril?
|
|
|
|
andres
huviline
Registreerunud 22.01.03
Asukoht: Tartumaa, Ülenurme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, 1,5 TSI, 110 Kw
|
postitati 16.04.03 07:31
|
|
|
Temp. kohapealt - vaheta termostaat välja, ei ole mõtet muud punnitada. Seistes liikuv õhk ei jahuta, läheb soojaks. Sõites loomulikult õhk jahutab
ning temp langeb. Pealegai, mootori töö temp. on ettenähtud 90, mitte 55-60 - kuivõrd selline madal temp. mootorit rohkem kulutab? - ei oska öelda.
|
|
|
Sonar
huviline
Registreerunud 05.02.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A80 2.0 83kW -90
|
postitati 06.05.03 05:37
|
|
|
kuumeneb üle
Ei hakanud samuti uut teemat tegema
A80 -90 2l
Probleem algas sellest, et mootor hakkas aina soojemaks minema kevade saabudes ning väikesel uurimisel selgus, et radika jahutusvendid ei hakka tööle.
Vahetasin radika küljes oleva 2 klemmiga anduri 3 klemmiga vastu (kahelist parajasti polnud poes, pidi sama olema) ning paistab, et asi töötab nüüd
ainult siis kui süüde väljas?!? Seistes foori taga ronis temp üle saja.
Kas see ventide süsteem ei peaks süütest üldse sõltumatu olema, et töötab vastavalt tempile igal juhul kas mootor töötab või seisab? Enne anduri
vahetust lühistasin lihtsalt pistiku kaks klemmi ära ja siis töötasid vendid ainult siis kui süüde sees, muidu mitte?!?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |