Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Ukse reguleerimine (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 5582)
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 23.07.07 09:41 Tsiteeri
Ukse reguleerimine



Ehk auto on uks nagu alla vajunud. Lukustus mehhansm hõõrub ust kinni lüües vastu kinnitus "aasa".

Et kas A4 on seal mingi võimalus reguleerida ka või tuleb seibe lihtsalt alla panna hinge ja pleki vahele, et uks natuke püstisemaks saada.
Teine küsimus, et mis suuruses torx sinna hinge kruvide hakkab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
haiks
huviline

Avatar


Registreerunud 21.06.07
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: A6 2,8 quattro

postitati 23.07.07 10:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: smi
Ehk auto on uks nagu alla vajunud. Lukustus mehhansm hõõrub ust kinni lüües vastu kinnitus "aasa".

Et kas A4 on seal mingi võimalus reguleerida ka või tuleb seibe lihtsalt alla panna hinge ja pleki vahele, et uks natuke püstisemaks saada.
Teine küsimus, et mis suuruses torx sinna hinge kruvide hakkab?


Ust suht lihtne reguleerida kui vajunud. Tee uks natukene lahti võtta tungraud pane ukse äärealla muidugi puuklots ukse ja tungraua vahele ja tõsta ust üles poole. Kui ainult tõstmine ei aita siis on vaja natuke taga ukse august hüpata ukse pakku peal. Muidugi peale igat tõstmist katseta kuidas uks käib et saa liiga palju ei tõsta.
Minu vanal volkaril mõius päris hästi.
Suht segane jutt kuid loodan et said aru.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 23.07.07 12:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: haiks
Ust suht lihtne reguleerida kui vajunud. Tee uks natukene lahti võtta tungraud pane ukse äärealla muidugi puuklots ukse ja tungraua vahele ja tõsta ust üles poole. Kui ainult tõstmine ei aita siis on vaja natuke taga ukse august hüpata ukse pakku peal. Muidugi peale igat tõstmist katseta kuidas uks käib et saa liiga palju ei tõsta.
Minu vanal volkaril mõius päris hästi.
Suht segane jutt kuid loodan et said aru.

Kas sa mõtled seda kõike tõsiselt???? Loodetavasti ei olnud see siiski tõsiselt mõeldud aga vähemalt mina küll naljast aru ei saanud...

Samas B3/B4 kerede jaoks on ukse seadistamise juhend siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24405 Ehk käib teistel umbes samamoodi...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 24.07.07 08:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wookie

Samas B3/B4 kerede jaoks on ukse seadistamise juhend siin:
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24405 Ehk käib teistel umbes samamoodi...


Vaatsin seda juhendit juba ennem, aga A4 tundub asi natuke teine. Teoreetiliselt peaks vist ukse ja hnge vahele õhukese seibi panema ja ukse nurk tõusebki üles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 24.07.07 10:49 Tsiteeri


Kui avatud uksest kinni võtad ja seda tõsta üritad, kas siis on loksumine tugevalt tunda? Kui jah, siis mina pigem remondiks või vahetaks hinged ära, mitte ei üritaks seda kulumust seibidega kompenseerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
smi
huviline



Registreerunud 18.05.06
Asukoht: Tln
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,8 -95 92kw

postitati 24.07.07 10:58 Tsiteeri


No nii lootusetu ma ka pole.
Hinged on korras ja ei loksu. Ja uks pole ka midagi nii hullult ära vajunud, aga ma lihtsalt tahan, et uks ka ühe näpuga lükates kinni jääks. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 27.08.07 08:28 Tsiteeri


Mul sama probleem.
Uks ei loksu mitte 1 raas üles-alla lõngutades.
Autol on olnud esitiiva pauk ja arvatavasti ongi sellepärast uks võrreldes taguukse aknaäärega 2mm allpool.
Kas tõesti peab need TORX-id lahti keerama ja sealt lootma, et ülespoole saan 2mm?
ülemine uksehind 1 kruvi ja all 2 tk.
Sealt reguleerimine on ju suht jama, kuna ukse sisuliselt lased lahti hinge küljest (võib liikuda seal uksehinge avas see polt ju igasse asendisse, kuigi mul vaja ainult ülessepoole 2 mm).


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 30.08.07 10:10 Tsiteeri


Keegi pole sellise asjaga tegelenud?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
raunz
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.04
Asukoht: Tapa-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 1.8 B5 & A6 Avant 2.5TDI C5

postitati 30.08.07 11:10 Tsiteeri


Hmm, kui minul ei taha eriti kergesti parempoolne eesmine uks kinni jääda(tuleb ikka vähe kõvemini lüüa kui näiteks juhioma), vaid jääb vahel nn lukustus asendisse (kus ta on küll kinni, aga loksub), siis mul sama jama, et uks ära vajunud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audiboy
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.04
Asukoht: Laagri
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III vRS '16

postitati 30.08.07 11:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raunz
Hmm, kui minul ei taha eriti kergesti parempoolne eesmine uks kinni jääda(tuleb ikka vähe kõvemini lüüa kui näiteks juhioma), vaid jääb vahel nn lukustus asendisse (kus ta on küll kinni, aga loksub), siis mul sama jama, et uks ära vajunud?

Ukseraam ehk ülevalt liiga tihedalt vastu tihendeid. Proovi kõigepealt seda raami reguleerida.


How hard can it be? I mean, what could possibly go wrong? :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 30.08.07 13:35 Tsiteeri


No minu omal on juhipoolse esitiiva pihta paugu saanud, niiet sellest on uks 2mm allpool ja ei ole lõtku.
Selleks ei pea ma ju ukseraami regullima, uks ikka ise allpool.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
spark
huviline



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4 2001a.

postitati 30.08.07 18:35 Tsiteeri


kui uksed (esimesed) aga ingedest liiguvad natuke üles alla kas siis on mõtet seda http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24405 proovima hakata?
mul aga tagumiste ustega selline jama,et isegi õrna lükkamisega lähevad sellise pauguga kinni,et kõrval suisa valus kuulata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tegelane5
huviline

Avatar


Registreerunud 26.09.05
Asukoht: Harju Maakond
Kasutaja on eemal


postitati 01.09.07 08:21 Tsiteeri


A4 on sama moodi hingede süsteem kui b3/b4 jal?
Ise tegin nii- ülemise hinge kerepoolsed poldid lahti-õlaga tõstsin raami-samas keerasin siis korraks hinge kinni. Nüüd vaatab kuidas lukustus roika suhtes jäi, kui norm siis kõik poldid kõvasti kinni. Kontrolli ka kas alumise hinge tift liigub koos hinge pealmise poolega, kui ei siis tuleks hing välja vahetada.
Raami reguleerimist niisama proovida ei taha, polstritega möllust kopp ees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 29.09.08 16:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Kui avatud uksest kinni võtad ja seda tõsta üritad, kas siis on loksumine tugevalt tunda? Kui jah, siis mina pigem remondiks või vahetaks hinged ära, mitte ei üritaks seda kulumust seibidega kompenseerida.


Kuidas saab hingi remontida?

Mingi aeg vaatasin hingede hindu, ning pidin tagumikule potsatama - meeletud numbrid vaatasid vastu :)

Mõlemal esiuksel mõnus lõtk sees - eriti juhi omal


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 29.09.08 19:54 Tsiteeri


vana tihvt välja ,otsid sobiva mõõduga tugevamast materjalist ümarmaterjali (ntx mõne auto klapisäär).
Järgmise tegevusena hõõritsed augud uue tihvti järgi parajasse mõõtu (kaks äärmist tihkeks ja keskmine siis lobeistuks). Puurimine ei anna soovitud tulemust reeglina ,kuna pinnad jäävad karedad ja uus loks on varsti tagasi.
Üldiselt kui oled selle protsessi kõik läbi teinud ja kõik õieti ,siis saad aru et ega seda hingehinda nüüd päris ilmaasjata ka ei küsita :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
OnuJack
huviline



Registreerunud 10.12.07
Asukoht: (Tallinn, Kuressaare)
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 C5 Avant 2.5tdi Q 2002a

postitati 29.09.08 21:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
vana tihvt välja ,otsid sobiva mõõduga tugevamast materjalist ümarmaterjali (ntx mõne auto klapisäär).
Järgmise tegevusena hõõritsed augud uue tihvti järgi parajasse mõõtu (kaks äärmist tihkeks ja keskmine siis lobeistuks). Puurimine ei anna soovitud tulemust reeglina ,kuna pinnad jäävad karedad ja uus loks on varsti tagasi.
Üldiselt kui oled selle protsessi kõik läbi teinud ja kõik õieti ,siis saad aru et ega seda hingehinda nüüd päris ilmaasjata ka ei küsita :P


Saame näha :D

Vb olla mõni tark/osav treial vui metallitöö mees teeb valmis kui joonised viin ;)

Tänud soovituste eest


A circle is the perfect shape - imagine if you have 4 of these working together... ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.3% - SQL: 64.7%]