Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: salongi ventilaator (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3056)
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 18.07.07 09:51 Tsiteeri
salongi ventilaator



a80 salongi ventilaator töötab ainult siis, kui ma keeran puhuri põhja, aga 1., 2., 3. aste üldse ei tööta, milles viga võib olla ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rexmaster
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.05
Asukoht: Lõuna - Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 90 quattro `88

postitati 18.07.07 15:10 Tsiteeri


Ära põe karla, mul sama viga. Tegin ükskord pirukaid ja korra töötasid kõigis asendites ja hiljem jälle mitte essugi peale ülemise astme. Pakun ise, et ei saa kontakti kuskilt. Mul paaril sõbral oli veel sääne kamm.


Balambalaa ja hopsasaa!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HannesT
huviline



Registreerunud 21.01.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant

postitati 18.07.07 16:01 Tsiteeri


Asendid 1;2 ja 3 on läbi takistite. Kui takistid on läbi kärssanud, siis jääb alles ainult kõige kiirem variant. Takistid asuvad lüliti korpuse sees, seega on vaja uut/teist lülitit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 18.07.07 16:28 Tsiteeri


mul kruusatee peal oli salongi vent põrutades lahti tulnd ja peale seda see jama hakkas, peab korra siis juhtmed korralikult üle vaatama ja siis seda lülitit ise ka


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 18.07.07 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: puruvana
mul kruusatee peal oli salongi vent põrutades lahti tulnd ja peale seda see jama hakkas, peab korra siis juhtmed korralikult üle vaatama ja siis seda lülitit ise ka

Kui sul on see keeratav nelja astmega lülati, siis katsu ta sealt nähtavale saada.
B4'l ma suutsin selle niiviisi kätte saada, et ei pidanud keskkonsooli lahti tegema - vasakult kõrvalt õnnestus kätte saada - ilge pusimine aga lihtsam kui keskkonsooli lõhkuda.

Ära see lüliti sealt hästi ei käi aga kontaktpinnad on kättesaadaval - kontrolli, kas need ehk pole ära põlenud... Samuti kogu see nende kontaktide liigutamise süsteem - kas ikka toimib.
Ühtegi pilti kahjuks ei ole pakkuda.. aga noh eks sa ise näed, mis seal on, midagi väga keerukat ei ole. Ühesõnaga seal on sellised kontaktklemmid, mis siis iseenesest tahavad ühenduses olla aga selleks, et ventikat aeglasemalt puhuma panna, tõstetakse neid seda lülitit keerates järjest ükshaaval lahti, rakendades järjest suurema takistusega takisteid.
Iseenesest nõme süsteem, just see, et nad peavad ühendust andma oma enda elastsuse mõjul, mitte ei pressita neid lülitusmehhanismi kaudu kokku.

Minul oli üks nendest ühendustest kehv, läks kuumaks ja põletas selle plastmassi sisse, mis neid kontakte tõstab, kena augu, mistõttu lüliti enam ei liikunud - õnneks sai seda osava väänamisega parandada ilma asja päris lahti lammutamata.

A kui ikka lüliti päris kannis on (takistid maha kõrbenud), siis maksab kuskilt lammarist uus moodul hankida - mulle näis, et tervet moodulit (ventika lüliti ja need kaks soojasuunajate keeramise nuppu) on lihtsam vahetada kui seda lülitit sealt eraldi kätte saada. Poes müüakse uuena kah tervet moodulit, mingi 1500 raha :-)
Muidugi... võid ka takisteid ise vahetada, kuid arvesta, et see mootor on 250W (12V puhul teeb see mõnusad 20A täiskoormusel... jah, ta on 30A kaitsme all). Niiet ma ei kujuta ette, kus selliseid takisteid müüakse...

Muidugi on ka see võimalus, et see mootor on sul seal samahästi kui ära kulunud ja vähema kui täispinge korral ta lihtsalt ei suuda ringi käia... Ka see on üleelatud - minul suri see mootor umbes nii kahepäevase etteteatamisega... siis kui väljas oli -25 külma... tegi ikka tigedaks küll, peab tunnistama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ZGR
huviline



Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 18.07.07 16:55 Tsiteeri


vahetage reostaat ära too peetis või siis tinutuskolb kätte ja väike tinutus selle juures ja valma:S


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 28.07.07 07:41 Tsiteeri


mismoodi selle üldse kätte saab? Peab need trossid ka tagant päästma, et seda plokki üldse kätte saada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ZGR
huviline



Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 28.07.07 09:12 Tsiteeri


kindalaekas ära siis on kohe näha seda ventilaatorit. Vot see reostaat asetseb selle tipus st selle peal kuna ventilaator iseenesest ka jahutab reostaati ylekuumenemise eest. Kakud tolle lihtsalt maha, on mingite klambrite või kõrvadega, täpselt ei mäleta kinni. Võtad tolle maha siis korraga sul seal näha et mis sul seal ära suland on. KAs siis muretsed uue või tinutad uued yhendused.Kui otsustad kuskilt uue(kasutatud) kasuks siis peax mainima et B3 ja B4 on erinevad kinnituse poolest. Nad kyll toimivad teineteise asemel aga lihtsalt ei sa seda sinna nii paigutada kuidas vaja-ei jahuta teda piisavalt ära. P.s reostaat ikka kuumeneb tööd tehes väga kõvasti(mul sulatas isegi kindalaeka läbi, kuna oli B4 oma mille ma ei saanud installeerida puhuri otsa vaid ta niisama rippud juhtmete otsas laeka taga) Eriti kuumeneb kui kasutad 1-2 käiku. Aga jah jõudu tööle...:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 28.07.07 21:12 Tsiteeri


.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
puruvana
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.05
Asukoht: Kuressaare
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 b7

postitati 12.09.07 17:32 Tsiteeri


kas see näitab salongiventilaatori pistikutel Amprit või ei?
http://www.zone.ee/lant/P9120014.JPG?2 punaselt ring ümber tehtud. Ja kui need on erinevad kas siis võib panna teise http://www.zone.ee/lant/P9120003.JPG?2 (reostaadi?)taha(kas need on samad võimsuseselt ?)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 33.0% - SQL: 67.0%]