Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Temp kõrge! (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 1879)
tamps1
huviline



Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.07 13:05 Tsiteeri
Temp kõrge!



Tervist targad inimesed!

Autoks on Audi a4 2001a 1,9tdi 85kw
Mure selline: sõidan maanteel ja mootori tempi näitab näidik olevad kuskil 92C. Jään ummikusse ja temperatuur vaikselt tõuseb kuskil 100 piirimaile. Ma ei tea, kas jääb sinna pidama või mitte. Lükkasin kliima välja ja näen, et temp hakkab tasapisi jälle langema. Kusjuures, ega see kliima sel hetkel enam jahedat ei puhunud, kui temp tõusis 100 lähedale. Viisin auto freooni kontrolli ja töömees räägib:"Lisaventikas ei tööta, kui auto käivitab!" Mina jälle ei tea, kas see peabki kohe töötama, või äkki hoopis siis kui temp tõuseb 100 lähedale, et siis nagu hakkabki tööle.

Ehk oskab nüüd keegi mulle midagi asjalikku öelda. Öelda, kuidas tegelikult asjad on, et ma ei peaks enam igasugu lollusi mõtlema!

Aitäh

Panin sama teema algul ka mootori alla, aga ilmselt käib see tegelikult siia alafoorumisse!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 10.07.07 14:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tamps1
lähedale. Viisin auto freooni kontrolli ja töömees räägib:"Lisaventikas ei tööta, kui auto käivitab!" Mina jälle ei tea, kas see peabki kohe töötama, või äkki hoopis siis kui temp tõuseb 100 lähedale, et siis nagu hakkabki tööle.

No kui kliima on külma tegemise asendis, siis võiks mingisugune ventilaator seal kuskil radikate juures käivituda, sest kui ikka sooja õhku kliima radiaatori juurest minema ei puhuta, siis ei saa ka kliima salongi külma teha, aetagu seda gaasi seal süsteemis ringi kuipalju tahes... Ilmselt kasutatakse sama ventilaatorit osaliselt ka mootori jahutusradika jahutamiseks...

Seega, kui külmategemise asendis mitte ükski ventikas ei käi, on midagi seal pahasti tõesti. Kontrolli algatuseks naljaviluks näiteks kaitsemid...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tamps1
huviline



Registreerunud 10.06.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.07.07 15:39 Tsiteeri


kontrollin!
Nalja peab ju saama;);)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 11.07.07 10:32 Tsiteeri


Asjalood peaks siis olema nii kui ventilaatoreid(elektrilisi) on kaks siis kliimakompressori töötamisel lülituvad tööle mõlemad. Kui on üks ventilaator termosiduriga ja teine elektriline siis kliimakompressori töötamisel lülitatakse el.vent lisaks juba töötavale termosiduriga ventilaatorile. El.ventilaatorite töö on kahe astmeline kui mootor kuumeneb teatud temperatuurist üles poole lülitatakse ventilaatorid teisele kiirusele ehk siis kõrgematele pööretele.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Droik
huviline

Avatar


Registreerunud 31.08.07
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1,9Tdi

postitati 31.08.07 09:07 Tsiteeri


Otsisin kyll mõnda saranast teemat, aga paraku ei leidnud, seega kirjutan siia.

Probleem siis järgnev, et auto käis hoolduses - vahetatud sai hammasrihm, veepump. Peale hooldusest kätte saamist on tekkinud, aga üks tõsine probleem, pidevalt kaob jahutusvedeliku potškast vedeliku, ei saagi aru, kuhu kaob, tuleb pidevalt juurde valada, ennist sellist probleemi polnud. Pealegi pidin sõitma ligi 4 000 km peale selle probleemi ilmumist ning selle aja jooksul olen lisanud ikka tubli mitu liitrit jahutusvedeliku. Ei saagi milles aru, ehk oskab mõni teadjam inimene aidata :S

Temperatuur on koguaeg korras, ei tõuse üle 90-91 Celsuse. Väike muutus on selles, et suure kuumaga töötas esmakordselt ka ventikas, seda pole aga ennem olnud, isegi suvekuude jooksul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.9% - SQL: 74.1%]