Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 200 20v abi vilgukoodi tõlkimisel? (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 2555)
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 07.07.07 17:35 Tsiteeri
200 20v abi vilgukoodi tõlkimisel?



tegin siis täna oma autole väikese vilgukoodi kontrolli ja ilmnesid järgmised vead:


4343 (Blink Fault Code), 01247 VAG1551/2 Fault Code Number
Carbon Canister Solenoid, Evaporative Canister Purge Valve (N80),
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open?
Symptom: Poor response in part of load range, fuel odors, idle speed or quality may be affected


4411 (Blink Fault Code), 01249 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 1, (N30)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls


4412, (Blink Fault Code) 01250 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 2, (N31)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls


4413, (Blink Fault Code) 01251 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 3, (N32)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls


4414, (Blink Fault Code) 01252 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 4, (N33)
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls



4421, (Blink Fault Code) 01253 VAG1551/2 Fault Code Number
Fuel Injector for Cylinder 5,
Open or short circuit, +12V supply circuit breaker or fuse open
Symptom: Engine runs rough or stalls



4431, (Blink Fault Code) 01257 VAG1551/2 Fault Code Number
Idle Stabilizer Valve solenoid, (N71)
Open or short circuit, check circuit breaker or fuse for +12V supply
Symptom: Engine speed out of range, Engine might die when cold, Engine runs rough or has flat spot,
Note: When in limp home Mode, idle speed is between 1100 and 1200 RPM



4442, (Blink Fault Code) 01262 VAG1551/2 Fault Code Number
Waste Gate Frequency Valve, (N75)
Open or short circuit, sticking valve, malfunctioning valve
Symptom: Boost pressure too high or too low, Severe misfiring during full throttle due to high boost



kuna omal on keelega sellised teatud raskused,siis äkki keegi teadjam viitsiks ära tõlkida mis asjad siis nüüd kõik õhtal on:)

ette tänades Reimo


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.07 18:48 Tsiteeri


4343 aktiivsöefiltri andur - küsi abi Ice-lt, ta alles tegeles sellega

järgmised viis väidavad et pihustid ei toimeta(lühis, juhe katki, ei saa voolu või katise õhtal)

4431 tühikäigustabilisaator ei toimeta

n75 klapp jurab, kas õhtal või ei saa voolu/impulssi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 07.07.07 19:34 Tsiteeri


pihustid ei toimeta?kas see on võimalik kui auto töötab iseenesest norm ja segu on ka normaalne(rikas)
ja mis asi on see n75 klapp?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 07.07.07 19:39 Tsiteeri


kustuta veakoodid ära ja proovi uuesti

n75 on üks kolme otsaga klapp, mis on ühendatud wg, õhuvõtu ja survepoolega. füüsiliselt asub turbo ja stange vahel umbes


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 08.07.07 10:43 Tsiteeri


veakoodide kustutamine käib siis nii et ajult juhe tagant ära mingiks 15 min?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MartinCS
huviline

Avatar


Registreerunud 28.03.06
Asukoht: Jõgeva/Härjanurme/Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S4 BiT 232kW Oettinger + esivanema A6 C6 3,0TDI Q 171kW '07

postitati 08.07.07 11:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
veakoodide kustutamine käib siis nii et ajult juhe tagant ära mingiks 15 min?


AKU juhe maha 15 min. ja sellest piisab. Siis kustub enamus (võibolla ka kõik) veakoode ära. Kuid osasid veakoode saab ainult arvutiga kustutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 08.07.07 18:42 Tsiteeri


no nii
aju nullitud ja kohe tegin ka uue kontrolli.mitte midagi ei muutunud:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.07 19:36 Tsiteeri


soovitaks kaabli ja arvutiga vigu lugeda, olen kindel et ühtegi neist ei oleks VAG COMiga ja vigu kustutada saad ka arvutiga.
selle N75 kohta täpsustaks, et on eestikeelsena siis heitklapi (wastegate) juhtklapp, solenoid.

kas oli ka mingi põhjus, miks vigasid hakkasid lugema?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 08.07.07 19:58 Tsiteeri


otsest põhjust just ei olnud.lihtsalt proovi mõttes tegin lugedes eelnevalt sinu õpetust:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.07 20:07 Tsiteeri


ma kunagi mässasin sellega tõesti, katsetasin erinevate autodega (ka Audi 80 ja 90ga)... kusagilt mulle meenub, et kord loetleti sama rivi vigu üles, nagu sa siia kirja panid ja arvuti ei näidanud tglt midagi. Proovisin ka teist aju, ilma üldse autot vahepeal käivitamata (ei olnud võimalik, et oleks saanud need vead sisse lugeda) ja sama asi tuli välja... Igaljuhul, soovitaks küll see mõnisada krooni leida ja endalegi VAG-COM kaabel soetada, annab siiski kindla ja selge ülevaate. Paraku küll 3B mootoril ei ole veel see vigade ja diagnoosimise ulatus nii ulatuslik kui juba elektronsüütega mootoritel, kuid abiks ikka vahest.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 08.07.07 20:14 Tsiteeri


siit siis nüüd küsimus.selle mõnisada krooni leiame,aga kust saaks seda kaablit?ja kas selle kaabliga on kaasas ka mingi prog või asi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tarts
huviline



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 08.07.07 20:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: digimarket
siit siis nüüd küsimus.selle mõnisada krooni leiame,aga kust saaks seda kaablit?ja kas selle kaabliga on kaasas ka mingi prog või asi.


kaablid saad nt http://www.tehnonet.ee/index.php?c=vag2
softi saad jaosvarana alla laadida.

siin foorumis ka raivs nimeline tegeleb nende müügiga, 1 müügiteema nt http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=35283#pid228114


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 23.08.09 20:38 Tsiteeri


Lugu siis järgmine. Boostides ja rahulikult kulgedes ei tähelda autol ühtegi probleemi. Aga kui tavasõidus liiga aeglaselt käiku vahetada või sidur alla ja käik välja mõne ristini veereda, siis kukuvad pöörded mingi 200-ni ja enamus kordadest sureb auto välja.
Läksin siis tuttava diagnostiku juurde, et asjale selgust saada, aga tema oma kaabliga ühendust ei saanud. Et mingitgi aimu asjast saada, tegin ise kodus vilgukoodi lugemise. Imelik on asja juures see, et andis mulle kõik täpselt samad koodid, mis mul on kirjas esimeses postis. Auto ise on aga vahepeal saanud omale elektron süüte ja AAN-i aju.
Oskab keegi ehk midagi tarka soovitada mida vaadata? Kas ise paigaldatud AAN ajule üldse saab arvutiga ligi? Ja kui saab, siis kes oleks nõus asja vähe uurima? Hea kui võimalikult Põltsamaa lähedal, aga kui muud varjanti pole, siis tuleb järelikult mujale tulla;)

Ja seda ka veel, et siis, kui oma esimese posti selles teemas tegin ja need veakoodid siia kirjutasin, ei surnud mootor sedasi välja ja ka muid jamasid ei olnud. Olid ainult vead ajus:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
outlaw
klubiliige

Avatar


Registreerunud 05.01.06
Asukoht: üle Eesti, põhiliselt Tallinn, Põltsamaa, Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S2, A4-jad, A6-ed, 80 comp x2, sõber 200-ga, C6A6, D3 A8, Q7

postitati 24.08.09 07:24 Tsiteeri


Sellel autol kindlasti 3b-st aan-iks saamine ei sega vigade lugemist kaabliga ;)
Bypass (on metallist forge) tuleks üle vaadata kas liigub korralikult.
Toimiva kaabli leiame ja pistame ka järgi ära muretse sõber :D


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]