Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: S6 2.2t räige turbo vilin õues (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3251)
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 28.06.07 06:54 Tsiteeri
S6 2.2t räige turbo vilin õues



Nimelt siis jubedalt kostub välja turbo häält? Eriti kui kitsal tänaval sõidad siis on ikka väga julm. Kindlasti on vaja ära vahetada kolektori tihen mis seda võib teha.

Ja ei tea kas on normaalne et pikka aega pole nullinud keskmist kütusekulu ja viimasek näitajaks oli 18.5 see on ikka tiba palju? Lekkest oleneb ju ka kindlasti palju? nii kui see vilin kui ka kütusekulu?

tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 28.06.07 07:50 Tsiteeri


Turbokad, te PEATE omale muretsema selle:

http://84.50.81.66/albums/album03/Leak_tester1low.jpg

Sellega on väga hea kontrolliga süsteemi pidamist. Lasin omale just mõned teha. Kontrollimine võtab mõne minuti aega..


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 28.06.07 08:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Turbokad, te PEATE omale muretsema selle:

http://84.50.81.66/albums/album03/Leak_tester1low.jpg

Sellega on väga hea kontrolliga süsteemi pidamist. Lasin omale just mõned teha. Kontrollimine võtab mõne minuti aega..


see on meil juba siin tegemisel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
oleeev
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro

postitati 28.06.07 20:40 Tsiteeri


See on juba ammu meil siin olemas.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 30.06.07 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: oleeev
See on juba ammu meil siin olemas.:D


varsti on meil ka :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 30.06.07 20:45 Tsiteeri


aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada pime ette vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
erki.t
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Got burger? (Jeep)

postitati 01.07.07 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada pime ette vms?



kuna silindrite ruumala on siiski mingite piiridega, siis ju sisselaske klappide kaudu on peale pikka ootamist siiski lootust, et silinder täitub rõhuga ja lisaks, et mootor nii hõre ei ole, et see surve jalga laseks sealt?

ehk lihtsamalt - kuna sisse ja väljalaske klapid pole avatud samas silindris korraga, siis ei ole tegelikult paaris avatud klapis ju probleemi.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Teemo
klubiliige



Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Quattro

postitati 01.07.07 18:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada pime ette vms?



kuna silindrite ruumala on siiski mingite piiridega, siis ju sisselaske klappide kaudu on peale pikka ootamist siiski lootust, et silinder täitub rõhuga ja lisaks, et mootor nii hõre ei ole, et see surve jalga laseks sealt?

ehk lihtsamalt - kuna sisse ja väljalaske klapid pole avatud samas silindris korraga, siis ei ole tegelikult paaris avatud klapis ju probleemi.


Oot-oot. Aga teatud seisus on ju mõlemad natuke lahti. Vastasel korral ei oleks ju ülekattest juttugi. Hetk kus väljalase ei ole veel sulgunud ning sisselase juba avaneb...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 02.07.07 06:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Teemo
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada pime ette vms?



kuna silindrite ruumala on siiski mingite piiridega, siis ju sisselaske klappide kaudu on peale pikka ootamist siiski lootust, et silinder täitub rõhuga ja lisaks, et mootor nii hõre ei ole, et see surve jalga laseks sealt?

ehk lihtsamalt - kuna sisse ja väljalaske klapid pole avatud samas silindris korraga, siis ei ole tegelikult paaris avatud klapis ju probleemi.


Oot-oot. Aga teatud seisus on ju mõlemad natuke lahti. Vastasel korral ei oleks ju ülekattest juttugi. Hetk kus väljalase ei ole veel sulgunud ning sisselase juba avaneb...


siis olekski varint ju enne gaasi siibrit pime ette panna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.07 07:25 Tsiteeri


Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 02.07.07 07:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi.


siibrit ära ei riku nii kui sinna 3-4 bari taha lükata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 02.07.07 14:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi.


siibrit ära ei riku nii kui sinna 3-4 bari taha lükata?
Mida halba see teha saab?


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.07.07 16:19 Tsiteeri


Mis on keerulist?

Võta lahti turbost tulev surve volla, võta lahti sisselaskekollektorisse minev surve volla, võta viimane lahti kolle otsast kohe. Pane ükskõik, kummale poole pime ette ning lase teisest ostast 2 bar sisse, vaata, kas kukub rõhk, kuula, vaata lekkekohta.



Paraku ei tea, mis olekus on klapid, siis silindrit ei saaks kasutada nn pimedana ühest otsast siiski - seal on niiehknaa rõhuleke mingisugune. On olemas klappideülekate, nii ASS-is kui ka ÜSS-is.

Saab pidevalt, iga 144 kraadi tagant, alates 1 sil 0-st kasutada silindrit nn pimedana, kuid rõhk on kõikidele silindritele konstant, siis lekib niiehknaa mõni silinder, see on vältimatu, katsetamaks torustiku lekkeid. Eelnevalt kirjeldades saad survestada igat silindrit individuaalselt küünlaavast, kontrollimaks silindite hermeetilisust.

99% pakun coolerisse minevat lõõtslõdvikut, 1% turbost tulev surve volla ning by-pass.


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
forsin
huviline

Avatar


Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan

postitati 02.07.07 20:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: syo
siis olekski varint ju enne gaasi siibrit pime ette panna?
pakun et teine pime tuleb panna ~20 mm tühikäigu pöörd mootori voolikule, (kõrval haru enne kaasi pedaali pööra )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.07.07 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: syo
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi.


siibrit ära ei riku nii kui sinna 3-4 bari taha lükata?
Mida halba see teha saab?


selge eks siis katsetame. tänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
syo
huviline

Avatar


Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 3,0 Q 2006

postitati 03.07.07 06:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Mis on keerulist?

Võta lahti turbost tulev surve volla, võta lahti sisselaskekollektorisse minev surve volla, võta viimane lahti kolle otsast kohe. Pane ükskõik, kummale poole pime ette ning lase teisest ostast 2 bar sisse, vaata, kas kukub rõhk, kuula, vaata lekkekohta.



Paraku ei tea, mis olekus on klapid, siis silindrit ei saaks kasutada nn pimedana ühest otsast siiski - seal on niiehknaa rõhuleke mingisugune. On olemas klappideülekate, nii ASS-is kui ka ÜSS-is.

Saab pidevalt, iga 144 kraadi tagant, alates 1 sil 0-st kasutada silindrit nn pimedana, kuid rõhk on kõikidele silindritele konstant, siis lekib niiehknaa mõni silinder, see on vältimatu, katsetamaks torustiku lekkeid. Eelnevalt kirjeldades saad survestada igat silindrit individuaalselt küünlaavast, kontrollimaks silindite hermeetilisust.

99% pakun coolerisse minevat lõõtslõdvikut, 1% turbost tulev surve volla ning by-pass.


tänud. kui jubla valma siis panen ka pildid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 41.0% - SQL: 59.0%]