syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 28.06.07 06:54
|
|
|
S6 2.2t räige turbo vilin õues
Nimelt siis jubedalt kostub välja turbo häält? Eriti kui kitsal tänaval sõidad siis on ikka väga julm. Kindlasti on vaja ära vahetada kolektori tihen
mis seda võib teha.
Ja ei tea kas on normaalne et pikka aega pole nullinud keskmist kütusekulu ja viimasek näitajaks oli 18.5 see on ikka tiba palju? Lekkest oleneb ju ka
kindlasti palju? nii kui see vilin kui ka kütusekulu?
tänud
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.07 07:50
|
|
|
Turbokad, te PEATE omale muretsema selle:

Sellega on väga hea kontrolliga süsteemi pidamist. Lasin omale just mõned teha. Kontrollimine võtab mõne minuti aega..
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 28.06.07 08:08
|
|
|
see on meil juba siin tegemisel
|
|
|
|
oleeev
huviline
Registreerunud 23.05.03
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: 2x audi S4tq,VW passat2,8 syncro
|
postitati 28.06.07 20:40
|
|
|
See on juba ammu meil siin olemas.
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 30.06.07 20:45
|
|
|
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada
pime ette vms?
|
|
|
|
erki.t
huviline
Registreerunud 06.07.06
Asukoht: Tallinn / Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Got burger? (Jeep)
|
postitati 01.07.07 15:36
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada
pime ette vms? |
kuna silindrite ruumala on siiski mingite piiridega, siis ju sisselaske klappide kaudu on peale pikka ootamist siiski lootust, et silinder täitub
rõhuga ja lisaks, et mootor nii hõre ei ole, et see surve jalga laseks sealt?
ehk lihtsamalt - kuna sisse ja väljalaske klapid pole avatud samas silindris korraga, siis ei ole tegelikult paaris avatud klapis ju probleemi.
|
|
|
Teemo
klubiliige
Registreerunud 15.10.05
Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Kasutaja on eemal
Auto: Audi Quattro
|
postitati 01.07.07 18:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada
pime ette vms? |
kuna silindrite ruumala on siiski mingite piiridega, siis ju sisselaske klappide kaudu on peale pikka ootamist siiski lootust, et silinder täitub
rõhuga ja lisaks, et mootor nii hõre ei ole, et see surve jalga laseks sealt?
ehk lihtsamalt - kuna sisse ja väljalaske klapid pole avatud samas silindris korraga, siis ei ole tegelikult paaris avatud klapis ju probleemi.
|
Oot-oot. Aga teatud seisus on ju mõlemad natuke lahti. Vastasel korral ei oleks ju ülekattest juttugi. Hetk kus väljalase ei ole veel sulgunud ning
sisselase juba avaneb...
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 02.07.07 06:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Teemo
Tsitaat: | Algselt postitas: erki.t
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
aga kuidas sellega on et sisselaske klapid kõik survestamise hetkel kinni oleksid? või teine variant on siis seguklapi küljest lõdvik lahti ühendada
pime ette vms? |
kuna silindrite ruumala on siiski mingite piiridega, siis ju sisselaske klappide kaudu on peale pikka ootamist siiski lootust, et silinder täitub
rõhuga ja lisaks, et mootor nii hõre ei ole, et see surve jalga laseks sealt?
ehk lihtsamalt - kuna sisse ja väljalaske klapid pole avatud samas silindris korraga, siis ei ole tegelikult paaris avatud klapis ju probleemi.
|
Oot-oot. Aga teatud seisus on ju mõlemad natuke lahti. Vastasel korral ei oleks ju ülekattest juttugi. Hetk kus väljalase ei ole veel sulgunud ning
sisselase juba avaneb... |
siis olekski varint ju enne gaasi siibrit pime ette panna?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.07 07:25
|
|
|
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi.
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 02.07.07 07:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi. |
siibrit ära ei riku nii kui sinna 3-4 bari taha lükata?
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.07 14:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi. |
siibrit ära ei riku nii kui sinna 3-4 bari taha lükata? | Mida halba see teha saab?
torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 02.07.07 16:19
|
|
|
Mis on keerulist?
Võta lahti turbost tulev surve volla, võta lahti sisselaskekollektorisse minev surve volla, võta viimane lahti kolle otsast kohe. Pane ükskõik,
kummale poole pime ette ning lase teisest ostast 2 bar sisse, vaata, kas kukub rõhk, kuula, vaata lekkekohta.
Paraku ei tea, mis olekus on klapid, siis silindrit ei saaks kasutada nn pimedana ühest otsast siiski - seal on niiehknaa rõhuleke mingisugune. On
olemas klappideülekate, nii ASS-is kui ka ÜSS-is.
Saab pidevalt, iga 144 kraadi tagant, alates 1 sil 0-st kasutada silindrit nn pimedana, kuid rõhk on kõikidele silindritele konstant, siis lekib
niiehknaa mõni silinder, see on vältimatu, katsetamaks torustiku lekkeid. Eelnevalt kirjeldades saad survestada igat silindrit individuaalselt
küünlaavast, kontrollimaks silindite hermeetilisust.
99% pakun coolerisse minevat lõõtslõdvikut, 1% turbost tulev surve volla ning by-pass.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 02.07.07 20:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
siis olekski varint ju enne gaasi siibrit pime ette panna? | pakun et teine pime tuleb panna ~20 mm tühikäigu pöörd mootori voolikule,
(kõrval haru enne kaasi pedaali pööra )
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 03.07.07 06:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Siiber on ise juba takistus. Võtke tuulutus lahti ja laske rõhk sisse, nii lihtne see ongi. |
siibrit ära ei riku nii kui sinna 3-4 bari taha lükata? | Mida halba see teha saab? |
selge eks siis katsetame. tänud
|
|
|
|
syo
huviline
Registreerunud 03.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 3,0 Q 2006
|
postitati 03.07.07 06:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jõuvanker
Mis on keerulist?
Võta lahti turbost tulev surve volla, võta lahti sisselaskekollektorisse minev surve volla, võta viimane lahti kolle otsast kohe. Pane ükskõik,
kummale poole pime ette ning lase teisest ostast 2 bar sisse, vaata, kas kukub rõhk, kuula, vaata lekkekohta.
Paraku ei tea, mis olekus on klapid, siis silindrit ei saaks kasutada nn pimedana ühest otsast siiski - seal on niiehknaa rõhuleke mingisugune. On
olemas klappideülekate, nii ASS-is kui ka ÜSS-is.
Saab pidevalt, iga 144 kraadi tagant, alates 1 sil 0-st kasutada silindrit nn pimedana, kuid rõhk on kõikidele silindritele konstant, siis lekib
niiehknaa mõni silinder, see on vältimatu, katsetamaks torustiku lekkeid. Eelnevalt kirjeldades saad survestada igat silindrit individuaalselt
küünlaavast, kontrollimaks silindite hermeetilisust.
99% pakun coolerisse minevat lõõtslõdvikut, 1% turbost tulev surve volla ning by-pass. |
tänud. kui jubla valma siis panen ka pildid.
|
|
|
|