Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: tühikäiguregulaatori puhastamine (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 1656)
b4mees
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 85kw 94a

postitati 17.06.07 17:59 Tsiteeri
tühikäiguregulaatori puhastamine



autoks b4 85kw 94a.Soovitati puhastada tühikäiguregulaatorit aga kuidas on mulle arusaamatu ja millega.Tulemuse mitte saavutamisel uus osta.Probleem iseenesest selline et kui temp üle 60 kraadi ei käivitu.Kas oskab keegi seletada kui temp 90 kraadi ja kiirendada võtab kõlisema nagu kasutaks bensiin ai 76-te.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
ZGR
huviline



Registreerunud 07.05.07
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 17.06.07 18:07 Tsiteeri


endal ka kiirendamisel sama teema :( millest kyll??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 17.06.07 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: b4mees
autoks b4 85kw 94a.Soovitati puhastada tühikäiguregulaatorit aga kuidas on mulle arusaamatu ja millega.Tulemuse mitte saavutamisel uus osta.Probleem iseenesest selline et kui temp üle 60 kraadi ei käivitu.Kas oskab keegi seletada kui temp 90 kraadi ja kiirendada võtab kõlisema nagu kasutaks bensiin ai 76-te.

Mingi temp andur paneb segast või ei tööta üldse on üks variant, tühikäigumootor erinevatel temperatuuridel küll eriti rolli ei mängi. See et asi hakkab kilisema kolisema annab samuti vihjeid andurite suunas, kuna segu keeratakse "metsa".


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wookie
huviline



Registreerunud 21.02.07
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A80 B4 Quattro 2.6 '94, VW Passat 4Motion '01, Audi A6Q C7 '11

postitati 17.06.07 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: b4mees
autoks b4 85kw 94a.Soovitati puhastada tühikäiguregulaatorit aga kuidas on mulle arusaamatu ja millega.Tulemuse mitte saavutamisel uus osta.Probleem iseenesest selline et kui temp üle 60 kraadi ei käivitu.

Näiteks karburaatori puhastamise vahendiga. On selline rõhu all löga, maksab 55 eek, aurustub jubekiiresti, lõhnab nagu nitrolahusti.

Aga üldiselt tundub soovitus "vaheta tühikäiguregulaatorit" enam-vähem samaväärsena kui soovitus "vaheta küünlaid" - sellest võib abi olla, kuid võib ka mitte.

Tühikäiguregulaator on üks klapp, mida juhitakse elektromagnetiga. Tühikäigul, kui segusiiber on kinni, saab mootor õhku läbi selle klapi, kusjuures klapp laseb vähemalt minu 94a 85kW masinal ka suletud olekus piisavalt õhku läbi, et mootor käivituks iga ilmaga ja tühikäik on stabiilne. Kui ECU leiab, et õhku on vähe, siis ta avab seda klappi rohkem. Toimub see kõik siis minuteada ainult tühikäigul.

Seega ei tundu sinu häda puhul tühikäiguregulaatori viga tõenäoline, kuid puhastada maksab teda sellegipoolest...

Samas tundub, et 94 aastast alates on 85kW mootori peal varasematega võrreldes teistsugune tühikäiguregulaator. Põhimõte on sama, kuid elektripistik on teistsugune. Seda pead sa lammarist uue regulaatori otsimisel arvestama ning on tõenäoline, et sa ei leia sobivat.

Et see on aga uuest peast üpris kallis detail (midagi 4000 eegu kanti), siis tuleks mumeelest ikkagi üritada enne poodi minekut veenduda, et just see detail on katki.


Tsitaat:
Algselt postitas: b4mees
Kas oskab keegi seletada kui temp 90 kraadi ja kiirendada võtab kõlisema nagu kasutaks bensiin ai 76-te.


Detonatsioon? Süüde vale? See võib olla ka käivitumist takistavaks teguriks...
Samas, kui vead avalduvad seoses mootori temperatuuriga, siis võib ju kahtlustada ka temperatuuriandurit.

Ühesõnaga kõige parem, mis sa teha saad, on lasta teha oma autole korralik diagnostika.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
b4mees
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.07
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 85kw 94a

postitati 17.06.07 18:58 Tsiteeri


kas keegi teab lääne-virumaal mingit diagnosti või teadjamat meest,sellest jamast täitsa siiber


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
TanelJ
huviline



Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Probe 24V 2.5L V6 120kw '96a

postitati 18.06.07 05:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: b4mees
kas keegi teab lääne-virumaal mingit diagnosti või teadjamat meest,sellest jamast täitsa siiber


Rakveres, Jaama 21 saab teha diagnostikat. Olen ise seal mõned korrad käinud ja alati olen abi saanud. Mine uuri..

http://img76.imageshack.us/img76/360/jaama21yd7.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
heihei
huviline



Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal

Auto: b6, 96kw bens.

postitati 30.10.07 14:21 Tsiteeri


kuule mul sama jant,küll 66 kw mono mootor ,aga kah soojast peast ei käivitunud,mis viga oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 28.1% - SQL: 71.9%]