Tsitaat: | Algselt postitas: b4mees
autoks b4 85kw 94a.Soovitati puhastada tühikäiguregulaatorit aga kuidas on mulle arusaamatu ja millega.Tulemuse mitte saavutamisel uus osta.Probleem
iseenesest selline et kui temp üle 60 kraadi ei käivitu. |
Näiteks karburaatori puhastamise vahendiga. On selline rõhu all löga, maksab 55 eek, aurustub jubekiiresti, lõhnab nagu nitrolahusti.
Aga üldiselt tundub soovitus "vaheta tühikäiguregulaatorit" enam-vähem samaväärsena kui soovitus "vaheta küünlaid" - sellest võib abi olla, kuid
võib ka mitte.
Tühikäiguregulaator on üks klapp, mida juhitakse elektromagnetiga. Tühikäigul, kui segusiiber on kinni, saab mootor õhku läbi selle klapi, kusjuures
klapp laseb vähemalt minu 94a 85kW masinal ka suletud olekus piisavalt õhku läbi, et mootor käivituks iga ilmaga ja tühikäik on stabiilne. Kui ECU
leiab, et õhku on vähe, siis ta avab seda klappi rohkem. Toimub see kõik siis minuteada ainult tühikäigul.
Seega ei tundu sinu häda puhul tühikäiguregulaatori viga tõenäoline, kuid puhastada maksab teda sellegipoolest...
Samas tundub, et 94 aastast alates on 85kW mootori peal varasematega võrreldes teistsugune tühikäiguregulaator. Põhimõte on sama, kuid elektripistik
on teistsugune. Seda pead sa lammarist uue regulaatori otsimisel arvestama ning on tõenäoline, et sa ei leia sobivat.
Et see on aga uuest peast üpris kallis detail (midagi 4000 eegu kanti), siis tuleks mumeelest ikkagi üritada enne poodi minekut veenduda, et just see
detail on katki.
Tsitaat: | Algselt postitas: b4mees
Kas oskab keegi seletada kui temp 90 kraadi ja kiirendada võtab kõlisema nagu kasutaks bensiin ai 76-te. |
Detonatsioon? Süüde vale? See võib olla ka käivitumist takistavaks teguriks...
Samas, kui vead avalduvad seoses mootori temperatuuriga, siis võib ju kahtlustada ka temperatuuriandurit.
Ühesõnaga kõige parem, mis sa teha saad, on lasta teha oma autole korralik diagnostika.
|
|