Deprecated: Implicit conversion from float 257016.00000000003 to int loses precision in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 181
Eesti Audi Klubi foorum - Kliima probleemid
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kliima probleemid (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 2601)
kkristjan
huviline



Registreerunud 02.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5TDi

postitati 14.06.07 08:59 Tsiteeri
Kliima probleemid



Kliimaga on selline probleem, et vahepeal laseb temperatuuri ja ventika pöördeid reguleerida ja vahepeal toksi neid nuppe palju tahad aga seade ei reageeri. Kliima helbekese nupp ka vajutades sisse ei jäänud. Lasin ühes remonditöökojas asja üle vaadata ja sealt öeldi, et torud on kõik korras ja külmaainet peaks ka piisavalt. Vahetada võiks kliimamootori ja võibolla ka juhtploki. Samas said nad kliima seal korraks ka tööle, kuid praegu on nii, et vahepeal jääb helbekese nupp sisse ja vahepeal mitte. Kas probleem ei või olla lihtsalt selles, et kuskil mingisugused kontaktid ei anna ühendust?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 14.06.07 09:42 Tsiteeri


tüüpiline viga on juhtploki külmjooted;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kkristjan
huviline



Registreerunud 02.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5TDi

postitati 14.06.07 10:45 Tsiteeri


Äkki oskab keegi soovitada mõnda asjalikku firmat kes jagab asja ja viitsiks asjaga tegeleda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 15.06.07 08:46 Tsiteeri


Vanemaid kliimablokke olen teinud ja on hakanud tööle, vaja on peenikese otsaga jootekolbi ja luupi ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Andrjuha
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.05
Asukoht: Parnu, Tallinn, Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8, D11

postitati 02.07.07 08:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
Vanemaid kliimablokke olen teinud ja on hakanud tööle, vaja on peenikese otsaga jootekolbi ja luupi ;)



Mul on sama probleem, et mõnikorda kliima üldse ei tee midagi, kui ma vajutan alumised nuppud.
Olen kord seda lahti kiskunud aga midagi katkist ei leidnud...

Kus ja mis kontaktid tuleb kontrollida ja joota???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Andrjuha
huviline

Avatar


Registreerunud 10.02.05
Asukoht: Parnu, Tallinn, Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi V8, D11

postitati 02.07.07 08:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kkristjan
Kliimaga on selline probleem, et vahepeal laseb temperatuuri ja ventika pöördeid reguleerida ja vahepeal toksi neid nuppe palju tahad aga seade ei reageeri. Kliima helbekese nupp ka vajutades sisse ei jäänud. Lasin ühes remonditöökojas asja üle vaadata ja sealt öeldi, et torud on kõik korras ja külmaainet peaks ka piisavalt. Vahetada võiks kliimamootori ja võibolla ka juhtploki. Samas said nad kliima seal korraks ka tööle, kuid praegu on nii, et vahepeal jääb helbekese nupp sisse ja vahepeal mitte. Kas probleem ei või olla lihtsalt selles, et kuskil mingisugused kontaktid ei anna ühendust?


Kas sa lahendasid oma probleemi, ja kuidas???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kkristjan
huviline



Registreerunud 02.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 2,5TDi

postitati 12.07.07 08:55 Tsiteeri


Ei ole lahendanud, samas praegu töötab enam-vähem normilt. Viga peaks olema kindlasti kas külmjoodetes või kontaktid tuleks lihtsalt ära puhastada. Praegu probleem pigem selles, et ventikas puhub ainult jahedat õhku. Sooja ei taha üldse anda, ka siis kui kliima Hi-peale lülitada ja pole vahet kas helbeke on sees või väljas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 12.07.07 10:03 Tsiteeri


Praegu probleem pigem selles, et ventikas puhub ainult jahedat õhku. Sooja ei taha üldse anda, ka siis kui kliima Hi-peale lülitada ja pole vahet kas helbeke on sees või väljas


ma ei hakka uut trrmat tegema mul muide sama asi pane hi või pane low ikka tuleb külma õhku :D


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 12.07.07 10:26 Tsiteeri


Kui kliima ploki lahti võtate siis on seal veel peenikeste juhtmetega pistik, see tuleb lahti võtta.Siis must "emane" ja vaadake nende peenikeste nõelte tagust.Luubi all on kõige paremini näha millised on vigaste joodetega,need tuleb üle joota.Üks A6 sai hiljaaegu sellest veast jälle vabaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.07.07 18:51 Tsiteeri


mina proovisin jootsin üle ikka sama jama :P


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 16.07.07 21:12 Tsiteeri


mida veel teha?


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 18.07.07 19:11 Tsiteeri


keegi ei tea rohkem mida teha? :S


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
audimiis
huviline



Registreerunud 05.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 2.2t

postitati 20.07.07 10:16 Tsiteeri


Mul vastupidi...Nimelt puhub vahete-vahel ainult kuuma õhku sõltumata temperatuuri reguleerimisest. Vahel jälle kõik normis, kuid kui vea välja lööb jälle, siis hakkab juhipoolsel pedaalide juures mingi relee moodi asi plõksuma ja sama aegselt kõrvalistuja poolsel mingi klapp, kus peaks asuma ventilaator.
Kas võib viga relees olla või ühenduses?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jyri172
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: audi a6 1,8t man c5

postitati 20.07.07 12:59 Tsiteeri


mina sain enda brobleemist jagu võtsin kliima ploki eest antsin klappidele 12 volti nii mitu korda edasi tagasi ja tööle ta hakkas ;)


audi on auto :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 23.07.07 12:03 Tsiteeri


Mul sama probleem A4 kliimaga.
Enne probleemi tekkimist puhus sooja ikka väga hästi ja temp läheb ilusasti 90 peale.
Nüüd aga panen kliimast HI peale aga tuleb ikka väga nõrgalt sooja.
Autopartneris pesti jahutussüsteem läbi + uus termostaat ja jahutusvedelik aga kasu pole midagi.
Autopartneris üritati ka kliimasse VAG-COM-iga sisse saada aga ei saanud, muu diagnost töötas ja sai ilusti sisse.
Samas on ka selline "probleem" ma ei tea kas peabki nii olema, et kui temp paigas ja vent man-i peal, siis kliima ise paneb ventika pöördeid juurde.
Samas kui külma panna puhuma siis klapid liiguvad ilusasti ja jahedat hakkab ka tulema ja muidugi kui kont sisse lülitada, siis tuleb täiega külma.
Help wanted.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 23.07.07 19:30 Tsiteeri


Kui kliima on pandud man-i peale siis ventika pöörded automaatselt muuta ei tohiks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 23.07.07 20:02 Tsiteeri


Aga kui ikkagi muutuvad (pulgad tulevad ise juurde.
Proovin homme kohe selle klappide manuaalse elektriga liigutamise ära, et ehk siis klapp ei liigu lõpuni ja ei liigu soojendusradikast sooja võtma.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 24.07.07 17:50 Tsiteeri


Niisiis sai liigutatud neid klappe ja kõik liiguvad väga ilusasti.
Aga sooja, kui sellist ei kõssugi.
Kaldun arvama, et Autopartneris tehtud läbipesu oli kehvalt teostatud, sest kuniks termostaat hoiab veeringlust väikse ringi peal ja pööretega mängida, siis tuleb kuuldavale selline krabin, imelik hääl, samas kui suur ring hakkab, nii kaob hääl ära (vedelik ei käi läbi hästi läbi soojendusradika?).

Samas kas seda ventika pöörete juurdepanemist ei võiks põhjustada mõni andur?


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 24.07.07 18:18 Tsiteeri


Ega pole tegemist kehva õhutusega, kui pöörete lisamisega sooja tootmine muutub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 25.07.07 10:05 Tsiteeri


Eip, seda ei ole.
Ei tule gaasi andes sooja juurde.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wimms
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6

postitati 27.07.07 06:59 Tsiteeri


Ei tee paha enne lammutamist uurida kliima veakoode

http://www.eveshamsquash.co.uk/audi/climate.html
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml
http://forums.audiworld.com/a6100/msgs/31818.phtml


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jaakk
huviline

Avatar


Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Bmw 525i -2007, sedaan

postitati 30.07.07 11:57 Tsiteeri


Sain enda soojenduse probleemi ca 200 kr-iga korda.
1) 2 liitrine söögiäädikas 30%-ne (pole enne näinudki sellist asja)
2) 2 meetrit läbipaistvat kummivoolikut 20mm -ne
3) lehtrite komplekt
4) 2 klambrit
5) liitrine punane dosool (kuna eelnevalt sai see juba vahetatud.

Ilma selle läbipaistva voolikuta oleks asi ikka oluliselt kehvem olnud (maru hea on vaadata palju kraami sees+ seda ka, et ei taha ju vett ja igast äädika jms pläma kapoti alla lasta.
Voolikud oleks võinud isegi pikemad olla.


Vajalikud töövahendid:
suruvesi, suruõhk, kruvikeeraga, näpitsad.

Veepumba küljest lõdvik lahti, lasksin umbes 1,5 liitrit dosooli välja.
salongiradikal 2 voolikut lahti, kahemeetrine voolik 2-ks jupiks, klambritega salongiradika külge, suruõhuga üleliigne dosool välja. seejärel lehtriga lahjendatud (50:50) äädikas sisse. tunnike ootamist, seejärel suruvesi järgi ja veega läbi pesu, seejärel suruõhuga õlejäänud vesi + ropult roostesodi jms. Protsessi korrata veel.
Lõdvikud tagasi, dosool sisse ja võtit.
1 minuti pärast hakkas sooja juba tulema salongi ja kriips kõrvuni. Õhutasin korra ja kõik.

Ehk oskab sellele müstikale ka vastust anda, mis mul kliimablokk endale ise ventika pöördeid juurde paneb vastavalt auto soojenemisele kuigi vent on MAN-i peal.


Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga põlistallinlased audisid ei osta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
aivo_
huviline



Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 avant

postitati 30.07.07 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jaakk
Ehk oskab sellele müstikale ka vastust anda, mis mul kliimablokk endale ise ventika pöördeid juurde paneb vastavalt auto soojenemisele kuigi vent on MAN-i peal.

Kas see ventika teema ei peakski siis nii olema, et ka man asendis pöördeid regullib. Ma saan asjast aru nii, et manuaalselt saad sa ainult õhu jaotust reguleerida. Kuna kliima püüab sul siiski hoida ette antud tempi sealt vasemast aknast. Selle temperatuuri tagamisega liigutatakse sooja õhu klappi ja samal ajal tõstetakse ventilaatori pöördeid. Pole muidugi kindel. Peab proovima enda auto peal järgi.

Edit 22.27: Käisin proovisin järgi. Asi töötab nii, et kui paned näiteks õhu puhuma jalgadele siis tuleb kiri man aga ventilaatori pöördeid regullib ikka ise. Kui nüüd paned ventilaatori näpuga paika siis ta selle kohapeale kuhu panid peab ka pidama jääma. Mulle küll algselt tundus, et ventilaator ei tahtnud kuuletuda aga kui selle päris kinni lülitasin ja seejärel näpuga käima panin siis hakkas tööle ilma röördeid reguleerimata. S.t. polnud vahet kas panid temperatuuri LO või HI peale ventilaator käis ikka selle kiirusega mis käsitsi pandud.


Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
lrnny22
huviline

Avatar


Registreerunud 06.07.03
Asukoht: tallinn/assaku
Kasutaja on eemal

Auto: Audi coupe B4 2,6 V6

postitati 17.08.10 12:06 Tsiteeri


Tõstataks teemat natukene.
Ilmnesid samad probleemid mis teema algatajal.
Et vahest ei anna reguleerida ei kiirust ega ka temperatuuri ja muid toiminguid.
Mingi aja möödudes kui ette jäänud temperatuur on saavutatud hakkavad asjad tööle.
Mis arvate kas samuti juhtplokis külmjooted või jampsib mingi siseandur?

Autoks 80 coupe 93a V6


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.0% - SQL: 62.0%]