kkristjan
huviline
Registreerunud 02.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,5TDi
|
postitati 14.06.07 08:59
|
|
|
Kliima probleemid
Kliimaga on selline probleem, et vahepeal laseb temperatuuri ja ventika pöördeid reguleerida ja vahepeal toksi neid nuppe palju tahad aga seade ei
reageeri. Kliima helbekese nupp ka vajutades sisse ei jäänud. Lasin ühes remonditöökojas asja üle vaadata ja sealt öeldi, et torud on kõik korras ja
külmaainet peaks ka piisavalt. Vahetada võiks kliimamootori ja võibolla ka juhtploki. Samas said nad kliima seal korraks ka tööle, kuid praegu on nii,
et vahepeal jääb helbekese nupp sisse ja vahepeal mitte. Kas probleem ei või olla lihtsalt selles, et kuskil mingisugused kontaktid ei anna ühendust?
|
|
|
Eints
klubiliige
Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-
|
postitati 14.06.07 09:42
|
|
|
tüüpiline viga on juhtploki külmjooted
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
|
|
|
|
kkristjan
huviline
Registreerunud 02.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,5TDi
|
postitati 14.06.07 10:45
|
|
|
Äkki oskab keegi soovitada mõnda asjalikku firmat kes jagab asja ja viitsiks asjaga tegeleda?
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 15.06.07 08:46
|
|
|
Vanemaid kliimablokke olen teinud ja on hakanud tööle, vaja on peenikese otsaga jootekolbi ja luupi 
|
|
|
|
Andrjuha
huviline
Registreerunud 10.02.05
Asukoht: Parnu, Tallinn, Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8, D11
|
postitati 02.07.07 08:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
Vanemaid kliimablokke olen teinud ja on hakanud tööle, vaja on peenikese otsaga jootekolbi ja luupi |
Mul on sama probleem, et mõnikorda kliima üldse ei tee midagi, kui ma vajutan alumised nuppud.
Olen kord seda lahti kiskunud aga midagi katkist ei leidnud...
Kus ja mis kontaktid tuleb kontrollida ja joota???
|
|
|
Andrjuha
huviline
Registreerunud 10.02.05
Asukoht: Parnu, Tallinn, Sindi
Kasutaja on eemal
Auto: Audi V8, D11
|
postitati 02.07.07 08:42
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kkristjan
Kliimaga on selline probleem, et vahepeal laseb temperatuuri ja ventika pöördeid reguleerida ja vahepeal toksi neid nuppe palju tahad aga seade ei
reageeri. Kliima helbekese nupp ka vajutades sisse ei jäänud. Lasin ühes remonditöökojas asja üle vaadata ja sealt öeldi, et torud on kõik korras ja
külmaainet peaks ka piisavalt. Vahetada võiks kliimamootori ja võibolla ka juhtploki. Samas said nad kliima seal korraks ka tööle, kuid praegu on nii,
et vahepeal jääb helbekese nupp sisse ja vahepeal mitte. Kas probleem ei või olla lihtsalt selles, et kuskil mingisugused kontaktid ei anna ühendust?
|
Kas sa lahendasid oma probleemi, ja kuidas???
|
|
|
kkristjan
huviline
Registreerunud 02.04.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 2,5TDi
|
postitati 12.07.07 08:55
|
|
|
Ei ole lahendanud, samas praegu töötab enam-vähem normilt. Viga peaks olema kindlasti kas külmjoodetes või kontaktid tuleks lihtsalt ära puhastada.
Praegu probleem pigem selles, et ventikas puhub ainult jahedat õhku. Sooja ei taha üldse anda, ka siis kui kliima Hi-peale lülitada ja pole vahet kas
helbeke on sees või väljas
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 12.07.07 10:26
|
|
|
Kui kliima ploki lahti võtate siis on seal veel peenikeste juhtmetega pistik, see tuleb lahti võtta.Siis must "emane" ja vaadake nende peenikeste
nõelte tagust.Luubi all on kõige paremini näha millised on vigaste joodetega,need tuleb üle joota.Üks A6 sai hiljaaegu sellest veast jälle vabaks.
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 16.07.07 21:12
|
|
|
mida veel teha?
audi on auto 
|
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
postitati 18.07.07 19:11
|
|
|
keegi ei tea rohkem mida teha? :S
audi on auto 
|
|
|
|
audimiis
huviline
Registreerunud 05.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi S4 2.2t
|
postitati 20.07.07 10:16
|
|
|
Mul vastupidi...Nimelt puhub vahete-vahel ainult kuuma õhku sõltumata temperatuuri reguleerimisest. Vahel jälle kõik normis, kuid kui vea välja lööb
jälle, siis hakkab juhipoolsel pedaalide juures mingi relee moodi asi plõksuma ja sama aegselt kõrvalistuja poolsel mingi klapp, kus peaks asuma
ventilaator.
Kas võib viga relees olla või ühenduses?
|
|
|
jyri172
huviline
Registreerunud 15.11.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 1,8t man c5
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 23.07.07 12:03
|
|
|
Mul sama probleem A4 kliimaga.
Enne probleemi tekkimist puhus sooja ikka väga hästi ja temp läheb ilusasti 90 peale.
Nüüd aga panen kliimast HI peale aga tuleb ikka väga nõrgalt sooja.
Autopartneris pesti jahutussüsteem läbi + uus termostaat ja jahutusvedelik aga kasu pole midagi.
Autopartneris üritati ka kliimasse VAG-COM-iga sisse saada aga ei saanud, muu diagnost töötas ja sai ilusti sisse.
Samas on ka selline "probleem" ma ei tea kas peabki nii olema, et kui temp paigas ja vent man-i peal, siis kliima ise paneb ventika pöördeid
juurde.
Samas kui külma panna puhuma siis klapid liiguvad ilusasti ja jahedat hakkab ka tulema ja muidugi kui kont sisse lülitada, siis tuleb täiega külma.
Help wanted.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 23.07.07 19:30
|
|
|
Kui kliima on pandud man-i peale siis ventika pöörded automaatselt muuta ei tohiks.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 23.07.07 20:02
|
|
|
Aga kui ikkagi muutuvad (pulgad tulevad ise juurde.
Proovin homme kohe selle klappide manuaalse elektriga liigutamise ära, et ehk siis klapp ei liigu lõpuni ja ei liigu soojendusradikast sooja võtma.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 24.07.07 17:50
|
|
|
Niisiis sai liigutatud neid klappe ja kõik liiguvad väga ilusasti.
Aga sooja, kui sellist ei kõssugi.
Kaldun arvama, et Autopartneris tehtud läbipesu oli kehvalt teostatud, sest kuniks termostaat hoiab veeringlust väikse ringi peal ja pööretega
mängida, siis tuleb kuuldavale selline krabin, imelik hääl, samas kui suur ring hakkab, nii kaob hääl ära (vedelik ei käi läbi hästi läbi
soojendusradika?).
Samas kas seda ventika pöörete juurdepanemist ei võiks põhjustada mõni andur?
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 24.07.07 18:18
|
|
|
Ega pole tegemist kehva õhutusega, kui pöörete lisamisega sooja tootmine muutub?
|
|
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 25.07.07 10:05
|
|
|
Eip, seda ei ole.
Ei tule gaasi andes sooja juurde.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
wimms
huviline
Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Allroad C7-FL 3.0 BiTDI, Allroad C5 4.2, A4 B8 2.7TDI, A6 C4 2.6
|
|
jaakk
huviline
Registreerunud 23.07.07
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Bmw 525i -2007, sedaan
|
postitati 30.07.07 11:57
|
|
|
Sain enda soojenduse probleemi ca 200 kr-iga korda.
1) 2 liitrine söögiäädikas 30%-ne (pole enne näinudki sellist asja)
2) 2 meetrit läbipaistvat kummivoolikut 20mm -ne
3) lehtrite komplekt
4) 2 klambrit
5) liitrine punane dosool (kuna eelnevalt sai see juba vahetatud.
Ilma selle läbipaistva voolikuta oleks asi ikka oluliselt kehvem olnud (maru hea on vaadata palju kraami sees+ seda ka, et ei taha ju vett ja igast
äädika jms pläma kapoti alla lasta.
Voolikud oleks võinud isegi pikemad olla.
Vajalikud töövahendid:
suruvesi, suruõhk, kruvikeeraga, näpitsad.
Veepumba küljest lõdvik lahti, lasksin umbes 1,5 liitrit dosooli välja.
salongiradikal 2 voolikut lahti, kahemeetrine voolik 2-ks jupiks, klambritega salongiradika külge, suruõhuga üleliigne dosool välja. seejärel lehtriga
lahjendatud (50:50) äädikas sisse. tunnike ootamist, seejärel suruvesi järgi ja veega läbi pesu, seejärel suruõhuga õlejäänud vesi + ropult roostesodi
jms. Protsessi korrata veel.
Lõdvikud tagasi, dosool sisse ja võtit.
1 minuti pärast hakkas sooja juba tulema salongi ja kriips kõrvuni. Õhutasin korra ja kõik.
Ehk oskab sellele müstikale ka vastust anda, mis mul kliimablokk endale ise ventika pöördeid juurde paneb vastavalt auto soojenemisele kuigi vent on
MAN-i peal.
Audi kohta aga niipalju, et nendega sõidavad maalt pärit inimesed, eriti Tartust ja sealt kandist pärit. Ma ei tea, mis fenomen see on, aga
põlistallinlased audisid ei osta.
|
|
|
|
aivo_
huviline
Registreerunud 01.04.06
Asukoht: Laulasmaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant
|
postitati 30.07.07 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaakk
Ehk oskab sellele müstikale ka vastust anda, mis mul kliimablokk endale ise ventika pöördeid juurde paneb vastavalt auto soojenemisele kuigi vent on
MAN-i peal. |
Kas see ventika teema ei peakski siis nii olema, et ka man asendis pöördeid regullib. Ma saan asjast aru nii, et manuaalselt saad sa ainult õhu
jaotust reguleerida. Kuna kliima püüab sul siiski hoida ette antud tempi sealt vasemast aknast. Selle temperatuuri tagamisega liigutatakse sooja õhu
klappi ja samal ajal tõstetakse ventilaatori pöördeid. Pole muidugi kindel. Peab proovima enda auto peal järgi.
Edit 22.27: Käisin proovisin järgi. Asi töötab nii, et kui paned näiteks õhu puhuma jalgadele siis tuleb kiri man aga ventilaatori pöördeid regullib
ikka ise. Kui nüüd paned ventilaatori näpuga paika siis ta selle kohapeale kuhu panid peab ka pidama jääma. Mulle küll algselt tundus, et ventilaator
ei tahtnud kuuletuda aga kui selle päris kinni lülitasin ja seejärel näpuga käima panin siis hakkas tööle ilma röördeid reguleerimata. S.t. polnud
vahet kas panid temperatuuri LO või HI peale ventilaator käis ikka selle kiirusega mis käsitsi pandud.
Kõik mis on raha eest saadud on odavalt saadud...
|
|
|
|
lrnny22
huviline
Registreerunud 06.07.03
Asukoht: tallinn/assaku
Kasutaja on eemal
Auto: Audi coupe B4 2,6 V6
|
postitati 17.08.10 12:06
|
|
|
Tõstataks teemat natukene.
Ilmnesid samad probleemid mis teema algatajal.
Et vahest ei anna reguleerida ei kiirust ega ka temperatuuri ja muid toiminguid.
Mingi aja möödudes kui ette jäänud temperatuur on saavutatud hakkavad asjad tööle.
Mis arvate kas samuti juhtplokis külmjooted või jampsib mingi siseandur?
Autoks 80 coupe 93a V6
|
|
|