Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 11.06.07 07:56
|
|
|
A6 ei jää seisma
Toodi siis nokkimiseks üks A6. Probleem on selles, et auto ei jää seisma. Võtad võtme eest ära, käib südamerahuga edasi. Tegu on C5-ga. Esimene mõte
oli, et süüteluku põhi. See on aga uus ja viga seal ei ole. Süüde ei lähe välja ka siis, kui süüteluku pistik lahti tõmmata. Samas nagu süüde päris
sees ei oleks. Nt suunad ja kojamees ei tööta enne, kui võtmest on süüde sisse keeratud. Küll aga säravad kellad jms salongi tuled. Kellade arvates
põlevad ka välistuled, sest taustavalgus töötab. Äkki keegi oskab arvata, mida võiks näppida. Lisaimmot ega alarmi ei ole. Proovisin ka ära tõmmata
ühe relee, mis ühendab 30 ja X "liini". Sellest igatahes mingit kasu ei olnud. PS! Autol on veel üks vahva feature. Nimelt on see uppunud. 
12.301@181km/h
|
|
|
|
forsin
huviline
Registreerunud 01.07.04
Asukoht: Audirstad(no)/Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S6T, S6TD, Golf TDi 200hp, Multivan
|
postitati 11.06.07 07:59
|
|
|
keegi tark on toonud armatuuri valgus juhtme kuhugi süüte juhtme külge
otsi kohti kus on suude ja armatuuri valgus kõrvuti , näiteks ABS lülitis ja ni edasi
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 11.06.07 08:23
|
|
|
Imelik on see, et see viga tuli nö aegamõõda. Alguses oli ok. Siis hakkas jumpsima ja nüüd täitsa katki.
12.301@181km/h
|
|
|
|
andero
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinna lähedal
Kasutaja on eemal
Auto: audi a6 3.0 TDI Quattro
|
postitati 11.06.07 08:27
|
|
|
Kellade valgustus töötabki c5 koos mootoriga. Nuppude/lülitite valgustus hakkab alles tulede lülitit keerates tööle.
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 11.06.07 10:50
|
|
|
Millegipärast on nr 15 ahelas vool sees. Isegi, kui süüteluku pistik lahti on. Ping all on süüteluku pistikus 30 30 ja 15. 30 on akuga otse ühenduses.
Aga miks on 15 pinge all.
12.301@181km/h
|
|
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 11.06.07 10:56
|
|
|
Kuskil on "sõber" lühis, katsu leida, suht keeruline ilmselt, või on keegi juhtmeid "otse" ühendanud ehk, samas vähetõenäoline.
Kaku korra ajukaas maha, kuivata ära, vaata jooterajad üle.
Head pusimist
Veakoode?
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
|
JanariA4
huviline
Registreerunud 02.05.06
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia RS III
|
postitati 11.06.07 12:33
|
|
|
Ei ole elektrik,aga uppumise järel hakkavadki sellised jamad järk järgult.Korrosioon-selle asja nimi!
Olen kuulnud,et selline ettevõtmine on liiga-liiga hull!Aga edu!
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 13.06.07 11:41
|
|
|
Viga käes. Tegu on siis juhipoolsesse el akna mootorisse mineva juhtmega.

12.301@181km/h
|
|
|
|
Taavi
klubiliige
Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: UrS4
|
postitati 13.06.07 14:42
|
|
|
Muidugi ma ei oska õelda, mis selle põhjustas.
12.301@181km/h
|
|
|
|