Servast ära äestatud jagaja kaas
Ühesõnaga vahetasin süütejuhtmeid ning jagaja kaant (2.0l 85kW ABK). Viimase vahetuseks tundub visuaalselt vaadates tõiselt põhjust olevat...
Hiljem vana kaant tähelepanelikult vaadates, märkasin, et kaane ühe seina sisse oleks nagu vagu küntud.

Ilmselt on selleks kündjaks jagaja rootor. Olles veidi aega uus kaas peal sõitnud, paistab, et äestamine toimub endiselt. Siit mõned küsimused
kogenumatele:
1) Mis põhjusel võiks selline asi toimuda? Kas see tähendab jagaja vahetust?
2) Kas rootori vahetus võiks aidata ning kuidas rootor kätte saada - niisama tõmmates nagu ei tahtnud tulla.
3) Kas ja kui palju tohib see rootorit ringi ajav mehhanism loksuda ja logiseda? Hetkel saab rootorit sedasi natukene edasi-tagasi logistada.
Lisainfoks nõndapalju, et põhjus, miks ma seda kaant üldse uurima hakkasin, on see, et mootor teeb gaasi lahti lastes sellise tuntava jõnksu - nagu
jätaks 1 korra vahele. Kuskilt mujalt kui süütest ei osanud enam viga otsida, sest ühtegi veakoodi ei tule. Ilmselt peab süüte süüdlaseks pidamine
paika, sest uue kaanega on see jõnks harvemini, kuid samamoodi olemas. Seega võib kaane äestamine ja jõnksutamine omavahel seotud olla...
|
|