Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Kust leida sellist kliima juhtplokki? (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 1865)
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 08.06.07 22:03 Tsiteeri
Kust leida sellist kliima juhtplokki?



http://img517.imageshack.us/img517/4025/7347038zr1.jpg
Pilt ei ole minu autost ja mitte just parima kvaliteediga, aga ehk ajab asja ära.
Selline tunne, et kliima plokk "kalab", võimalik ka, et hoopis aju, aga seda ei tea praegu täpselt. Selliseid Audisid, kus sellise juhtplokiga kliimasüsteem oleks just väga palju ei ole. Auto24-s lappasin mitu lehte 100-sid läbi enne kui ühe sellise plokiga pildi leidsin. Äkki keegi on kusagil lammutuses näinud mõnda autot, kus selline kliima juhtplokk oleks või on kellelgi omal pakkuda...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 08.06.07 22:38 Tsiteeri


Vähe on neid sellepärast, et tegu pole audi originaalkliimaga, vaid mingi aftermarket tootega.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 09.06.07 01:22 Tsiteeri


Nii ta on jah, hiljuti sain teada, et ei ole tegu originaalkliimaga. Samas väheke loodan, et äkki keegi kusagil (romulas näiteks) juhtub sellist süsteemi nägema ja saab infot anda. Kui juba sarnane süsteem leiduks, millelt juppe võtta saaks, siis võtaks arvatavasti ühe sooja-külma õhu klappi liigutava mootori ka.
Ütleme nii, et kelle info aitab mul sellise kliimaga auto leida, kust neid juppe saaksin (et vähemalt juhtplokk ja see mootor oleks olemas ja töökorras), siis oleks tal mõned Jaanipäeva õlled kohe olemas.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kuno666
huviline

Avatar


Registreerunud 15.07.06
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: 2xV8 & 1x 2,2 20v.

postitati 09.06.07 11:25 Tsiteeri


kui teaks kuhu mu eelmine audi viidi siis oleks lihtne kuna mul oli sama kliima peal aga see läks oksjonil müüki ja ei tea kuhu kanti ta sattus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
aron20
huviline



Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW

postitati 10.06.07 18:31 Tsiteeri


Mul mingi sarnane on olemas ,lähen otsin!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 10.06.07 19:05 Tsiteeri


Oleks küll väga hea kui oleks selline.;) Kas lisaks sellele on äkki ka olemas reguleermootor, DIAVIA oma? Seni pole 100% kindel kumb neist siiski jamab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aron20
huviline



Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW

postitati 11.06.07 17:25 Tsiteeri


Kurat kui midagi vaja siis ei leia muidu igalpool jalus ,otsin homme veel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mario81
huviline

Avatar


Registreerunud 28.01.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.07 17:36 Tsiteeri


minu sajas ka selline ja vastavaid teemasi olen ka siin teinud aga olen käega löönud. keegi eriti sellest midagi ei tea ja vastus sellele et kas saan tavalise kolme nupuga keeratava süsteemi äkki paigutada jaatavat vastust pole tulnud.
nii et nii see jama minust sinna jääb ka järgmise omanikuni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.07 18:03 Tsiteeri


Ma esialgu veel loodan süsteemi nii tööle saada nagu ta peaks olema, kui tõesti ei ole võimalik, eks siis peab midagi muu aretama hakkama. On vist võimalik ka mõne romu pealt terve originaalsüsteem maha võtta ja peale panna, aga see on arvatavasti väga suur töö, just see elektripool.
Aron, loodan et leiad.;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jan-kos
huviline

Avatar


Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur

postitati 11.06.07 19:23 Tsiteeri


Mis kala tal on? Tavalised kliimaplokid olen seni tööle saanud, puht sportlikust huvist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 11.06.07 20:02 Tsiteeri


Igaks juhuks veel mainin, et ma ei ole 100% kindel, kas viga on just nimelt selles juhtplokis. Nali hakkas pihta nii, et iga kord kui süüte sisse keerasin (või vähemalt peale seda kui olin vahepeal mootori käivitanud ja uuesti seisma jätnud), siis hakkas see külma-sooja õhu klappi liigutav mootor urisema, urises u. 10-15 sekundit. Mootor oli ennast nö. üle kerinud, oli nii plaju kerinud ennast, et klapp oli ammu lõppasendis, aga mootor ikka oli edasi käinud ja siis oli see hoob võlli küljest lahti tulnud. Proovisin siis ka lahtise mootoriga, ilma klapi külge ühendamata. Kui panin temperatuuri ülesandeks mingi kõrgema temp-i, näiteks 28 C, siis hakkas tasapisi sooja poole liikuma, nüüd kui klõpsisin ülesannet külma poole, siis keris kõvasti sinnapoole. Kui isegi nüüd ainult sekundi jagu lasin tal sooja poole liikuda ja siis ülesande jälle külma panin, siis keris jälle tükk aega külma poole, kuigi ta oli juba niigi peaaegu seal. Nii ta siis üle keriski külma poole. Kuna täpselt samasugust DIAVIA mootori ei ole kusagilt leidnud, siis proovisin originaalkliima BOSCH-i mootoriga, muidu tundub üsna samasugune olema. Elektrimees väitis, et see kliimaplokk ei oska seda mootorit juhtida, et teise firma mootor. Korra oli ühele poole lõppu läinud ja siis enam tagasi ei olevat tulnud. Põhimõtteliselt on võimalik ka nii ühendada, et saab liigutada mõlemale poole, kuid ta ei lülitu lõppasendites välja, kerib ennast kinni. Ja kerima hakkab ennast siis kui klõpsin temp ülesande kas täiesti miinimumi või maksimumi, vahepealsete temperatuuridega nagu ei taha end liigutada. Niimoodi siis saan praegu, et kui külma tahan, siis panen mõneks ajaks "LO" peale ja kui kuulen, et mootor lõppu jõuab (jääb kinni), siis panen kohe paar kraadi sooja poole ülesande, kui "LO" pealt ülesande ära võtan, siis jääb seisma sinna kus oli. Aga jah, see on siis AUDI originaalkliima mootoriga, mis ei pruugigi võibolla selle süsteemiga ühilduda hästi. Pakuti ka varianti, et panna see mootor liikuma lihtsalt näiteks el.akna lülitiga, et siis käsitsi liigutan kuhu tahan. Tahaks võimaluse korral asja ikka nii tööle saada, nagu ta peaks olema.:(
Elektrimees arvas, et selle DIAVIA mootori potensiomeeter on rikkis, seepärast ei tunnegi lõppasendeid. Sõber, kes ka elektroonikat tunneb natuke, arvas, et ei ole mootori viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vx_105
Bännitud



Registreerunud 21.03.07
Kasutaja on eemal


postitati 17.06.07 13:26 Tsiteeri


Aron, ei leidnud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aron20
huviline



Registreerunud 10.06.05
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant 1,9 81kW

postitati 25.07.07 14:58 Tsiteeri


Leitud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]