hornet
huviline
Registreerunud 29.10.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kahjuks enam mitte audi aga sakslane ikka.
|
postitati 21.12.03 11:38
|
|
|
Küünalde vahetus....
Vahetasin B4 2,3 NG mootoril küünlad, kuna vanad olid liiga kaua kasutuse olnud ja mootoril lõppes tõmme 4000 pöörde juures. Uued küünlad on Bosch
(kahjuks täpset marki ei mäleta). Nüüd tõmmet ikka kuni 5500 pöördeni välja aga tundub,et mootor üritab kakkuda alla 2000 pöörde puhul (enne seda
probleemi ei olnud) ja tõmbele tekkiks nagu vahel ikka n.ö. "auk" sisse. Kahtlustan ise küünlajuhtmeid (nende täpset vanust ei oska
öelda),sest kui raadio mängib nõrga signaaliga jaama siis on raadiost mingit sirinat kuulda). Mida soovitate? Tuleb vist ikka küünlajuhtmed välja
vahetada aga milliseid siis osta ja kui juba kas siis ka soovitavalt jagaja kaan korraga?
|
|
|
tarts
huviline
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.12.03 11:42
|
|
|
2.3 vabalthingav... tea, olen proovind ka 2.8 motoga, tead neil on tõmbepuudus juba tehasest....
 
|
|
|
rass
klubiliige
Registreerunud 25.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: 9-5, S80, Passat, Corsa, 2x R850R
|
postitati 21.12.03 11:46
|
|
|
mina soovitaks kontrollida bensiinipumpa sest sümptomid on sarnased
|
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 23.12.03 12:12
|
|
|
mul on täpselt samad sümptomid ja pole veel veale jälile jõudnud ,mootoriks mc121 kw .Olen pumba surve ära mõõtnud ,oli paigas,küünlajuhtmed uued
,filtrid kõik uued ,kui keegi on veaga kokku puutunud ja või teab lahendust siis oleks väga tänulik abi eest .
Quattro.
|
|
|
|
OnuTom
huviline
Registreerunud 21.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A4 1,9TDI
|
postitati 24.12.03 07:59
|
|
|
mis küünaldesse- juhtmetesse puutub, siis soovitaks piirduda sellise margiga nagu NGK ja küünalde puhul ka DENSO. Aga ise sain nö. "august"
lahti alles siis, kui sai peale uus tühikäigu mootor. Peale seda kadus ka "check engine" tule vilkumine kiirendamisel. Jagaja kaane ja
rootori vahetus on kah teretulnud mõte...
Ise tegin selle kohe peale auto soetamist.
|
|
|
Uss
klubiliige
Registreerunud 03.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: A7+S6 2.2t man.96a.+MB W221+Civic Type s
|
postitati 17.01.04 14:45
|
|
|
Tsitaat: | Esialgne postitaja hornet
Vahetasin B4 2,3 NG mootoril küünlad, kuna vanad olid liiga kaua kasutuse olnud ja mootoril lõppes tõmme 4000 pöörde juures. Uued küünlad on Bosch
(kahjuks täpset marki ei mäleta). Nüüd tõmmet ikka kuni 5500 pöördeni välja aga tundub,et mootor üritab kakkuda alla 2000 pöörde puhul (enne seda
probleemi ei olnud) ja tõmbele tekkiks nagu vahel ikka n.ö. "auk" sisse. Kahtlustan ise küünlajuhtmeid (nende täpset vanust ei oska
öelda),sest kui raadio mängib nõrga signaaliga jaama siis on raadiost mingit sirinat kuulda). Mida soovitate? Tuleb vist ikka küünlajuhtmed välja
vahetada aga milliseid siis osta ja kui juba kas siis ka soovitavalt jagaja kaan korraga? | ega ei ole viga ülesse leidnud?
Quattro.
|
|
|
|
Matti
huviline
Registreerunud 19.07.03
Kasutaja on eemal
Auto: 100 Avant
|
postitati 18.01.04 07:01
|
|
|
Küünalde ja juhtmete nõrgad kohad avalduvad madalatel pööretel kiirendades.Kas juhtmetel on plekktorud ikka peal?Mõni spetsialist võiks öelda,kas
neist peale kahju ka mingit kasu on.Väidetav raadiohäire-jutt?
|
|
|
genekas
huviline
Registreerunud 30.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: järgmist plaanimas
|
postitati 18.01.04 17:16
|
|
|
kui kindlate pöörete pealt tuleb auk sisse, tasub kindlasti küünlajuhtmed üle kontrollida. Tester pihku ja mõõda juhtmete ning piipude takistus üle.
Rootori takisti tasub ka kindlasti üle kontrollida (kui just eile uut peale pole pannud) 
|
|
|