teist söna ei oska antud häälele panna. ja otsingus ka leidsin vastakaid tulemusi. et just suuremate lohkudel teel,kui ületan väiksel kiirusel on
salongi seda häält kuulda ,aga kust täpselt,ei tea mötlesin et vedrud ka
umbes sellist kräuksumist voivad teha suurema kalde peal,kus auto ratas kohati üsna koopas sees.täitsa ei teagi mis see nii teeb keegi voiks asjaliku nöu anda.samas ülevaatus niimoodi ilusti läbitud ja remondi
kohas ka miskit ei leitud
TanelJ
huviline
Registreerunud 28.08.06
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Probe 24V 2.5L V6 120kw '96a
postitati 18.05.07 13:44
amordipadjad, -laagrid äkki.
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
postitati 18.05.07 14:07
Ntx võib kriginat vabalt põhjustada amortide ja erinevate pukside vahel olev tolm. Samuti on täheldatud kriginat ntx siis kui auto seisupidur 100% ei
pea, nagu atot kõigutad v sisse istud - krigiseb.
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
postitati 19.05.07 05:21
see seisupiduri variant jääb ära,sest auto liigub ja siis kuulda häält.
janxs
huviline
Registreerunud 09.11.06
Asukoht: vändra vald
Kasutaja on eemal
Auto: audi 80 quattro 2,0. 101kw.
postitati 19.05.07 05:34
Kahtlustan samuti amodi tugilaagrit.
heihei
huviline
Registreerunud 01.02.06
Kasutaja on eemal
Auto: b6, 96kw bens.
postitati 19.05.07 10:48
aga kui amordid vahetati eelmine aasta,mingid laagrid küll uued pandi,kas siis uued ruttu lähevad läbi? muud laagreid sealkandis ju pole?
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.5% - SQL: 67.5%]