Et täpselt seletada kuidas see HFM lugeja töötab kuluks siin foorumis mitu lehekülge.Põhimõte on ise peaaegu sama mis kuumtraadiga .Kuumutatakse kilet
mille all on täielik kosmose elektroonika kindla pingega,ütleme ntx 5 volti.Liikuv õhk jahutab selle kile maha ja väljundpinge jääb meil kuskil 1-5
volti olenevalt mootori koormusest,õhu liikumiskiirusest jne.
Eelis kuumtraadi ees on kiirem reageerimine ja täpsus,miinuseks jälle vastupidavus tolmule,õlile.
Piisab pisikesest õlitilgast ntx sinna kilele ja see venib ühe koha pealt natuke välja ning signaal on hetkega vigane.Samuti on see asi tuksis kui ntx
näpuga seda asja torgite,pind saab rasvaseks ja varsti see asi enam ei tööta.
Mersul ntx on sisselülitatud süüte korral õhulugeja väljundpinge täpselt 1,00V.Kui see on meil nüüd ntx 1,03V siis on auto uimane ja enam ei liigu
normilt.Kui pinge on juba 1,05V ja rohkem,tekivad probleemid käivitusega jne.
Eluiga nendel õhulugejatel on ca 5 aastat.Pestavate filtrtega olenevalt pesijast 2 aastat kuni 3 päeva(ise nähtud).
|
|