Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  ..  13  14  15
Autor:
Pealkiri: Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused. (Vastuseid: 362 | Vaatamisi: 114595)
andrec
huviline



Registreerunud 07.10.06
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 B6 R30 VR6 turbo

postitati 13.06.18 18:05 Tsiteeri


120 000 peaks tavaline hooldus olema ju. Kui manuaal kast ka veel. Rihm sellel 210 000 alles. Parandage mind, kui eksin.


12,72@178,14km/h @S4 // 241km/h @ S4 OMC
http://differ.ee https://www.youtube.com/andresleever
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 13.06.18 18:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
120 000 peaks tavaline hooldus olema ju. Kui manuaal kast ka veel. Rihm sellel 210 000 alles. Parandage mind, kui eksin.


Tõenäoliselt küll.
Ei taha küll ülekohtune olla aga mulle tundub kui on soov 2015a Audi õlivahetus koos filtritega liisingusse võtta siis elatakse selgelt üle oma võimete.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 13.06.18 19:36 Tsiteeri


Ei ole ülekohtune, natukene külma dušši kulub antud juhul ära küll.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Amadeus
klubiliige

Avatar


Registreerunud 08.10.02
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C7q

postitati 13.06.18 20:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kerts93
Otsin siin isegi, kus teha oma 2015 A4 Avant B9 TDI-le 120 000-e hooldus Tallinna kandis järgmine kuu.

Flameko on kutsuv kuna vähemalt nende kodulehe järgi, saab maksta järelmaksuga. Kardan, et hoolduse summa tuleb piisavalt suur, et ühe jupiga jääb karmiks. On kellelegi kogmusi, on mõni viisakas koht veel, kes on nõus töö eest tasu jupiti võtma või õnnestuks selline asi isegi Audi Tallinn esinduses? Kuna auto pole Eesti pinnal ja minu käes veel kontrollis käinud eelistaksin vähemalt esimenegi kord sinna viia.


Hoolduse poolelt omab piisavalt pädevust Tallinna klaasmaja. Järelmaksuga saab aidata iga suvaline pottsepp kuskil magalagaraazis.
Mina leian, et sellise üle mõistuse kalli hoolduskuluga sõiduk tuleks viivitamatult võõrandada ja soetada mõni taskukohasem masin. Üldiselt Audi roolis võiks istuda kodanik, kes suudab ilma panga- ja tarbimislaenuta hooldused ära teha. Seepärast klaasmaja vastavat teenust ei pakugi. Üks võimalus on silm kokku pigistada ja järgmine LL välp 30k sinna otsa põrutada - valikuid tuleb teha :)

Võta alustuseks hinnapakkumine. See nn. 120tuh suurhooldus ei tohiks heaperemehelikult hoitud masina puhul üle poole kilo väga maksta.


Wer im sommer schon am winter denkt, der sicherlich ein quattro lenkt!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kerts93
huviline



Registreerunud 12.02.12
Kasutaja on eemal


postitati 13.06.18 20:01 Tsiteeri


Ärge nüüd kohe kurjustage. Lihtsalt pole kunagi nii uut autot omanud, ei kujuta ettegi, mis hinnad on, tahtsin uurida vajadusel variante. Pole ka ühtegi tuttavat, kellel oleks uuem Audi olnud ja mind hirmutati hindadega 1000+ tavahooldus jne + ma olin aru saanud, et 120 000 on suurem hooldus, sain valesti aru järelikult. Tänud info eest, kes seda andsid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 24.09.21 12:33 Tsiteeri


Tere

Käisin eile 23.09 Tallinna klaasmajas ostueelsel kontrollil (ostja) ning telefonitsi sai lepitud kokku 15:00 + mulle võimaldati auto alla vaatama minna.

Päev, mis ei unune kunagi!

Olgu siin mainitud, et Audi Tartu on KÕVASTI parem, kuid Audi Tallinn ning hetkel on kindel tunne, et ebapädevad inimesed töötavad seal.

1. Auto sai viidud ca 14:50 sinna, öeldud, et tõin auto kontrolli (Teenindaja seepeale "Aga miks Te seda teha tahate?") Miks peab teenindaja uurima, miks ma ostueelset kontrolli tellin? Kas nende enda teenuse nimi juba ei viita sellele?!
2. Auto omanikuga sai õues räägitud siis ca 50 minutit, KLAASMAJA ESIUKSE juures, kus olid ka kaamerad, seega kaameratelt saab TÄPSED ajad võetud. Auto SEISIS terve see 50 minutit parklas, keegi ei kontrollinud.
3. Läksin sisse ja 15:50 nägin istudes, et auto on sees.
4. Teenindaja, kes lubas ka, et pääsen auto alla mulises ja mulises klientidega, kellele rõõmsalt hõigati "Tsau" ning kõik teised kliendid olid jumala poogen. Siin tuleb öelda, et ka teised teenindajad tõusid püsti ja nina püsti kõndisid ringi ja minema, kuigi kliendid seisid ja ootasid, et keegi teenindaks!
5. Kui kell oli juba 17 läbi, tõusin püsti, kui teenindaja järjekordne sõber oma sõbrannaga lahkusid ning teenindaja kärmelt ütles "Lähen vaatan, mis seis on".
6. Teenindaja tuli tagasi ning ütles "Ega siin midagi head öelda ei ole, pidurid kukuvad kohe ära ning summuti klambrid on ka läbi ning kukuvad kohe ära, see auto ei ole see, milleks seda räägiti" STOP - Kes rääkis, MILLAL rääkis? Mina ei lausunud sellest autost SÕNAKESTKI!
7. Hiljem, kui auto oli tulnud proovisõidult tagasi, tuli paber ning teenindaja ütles, et nende piduritega saab tegelikult veel 20-30 TUHAT sõita ning siis tuleks mõelda kas vahetada ka kettad!!!! STOP - KUHU JÄID NÜÜD NEED "KOHE MAHA KUKKUVAD PIDURID"????
8. Sain ka auto ajaloo, digitaalse. Viimasel oli märgitud suurem läbisõit, kui autol hetkel. Andsin omanikule teada ning tema juba omakorda Audisse - TULI VÄLJA, ET NENDE VIGA! AUDI ESINDUS TEMBELDAS MÜÜJA AUTO KERIJAKS! Kuidas nüüd aus inimene oma NIME puhtaks teeb? Nende süsteemis on JU TEINE NUMBER KIRJAS!!!!

Üldmulje oli selline "Kui Sa väljas seisvat R8-t, E-Troni või mõnda alates S seeriat ei osta, siis pole Sa mitte keegi ning Sinuga ei tegeleta".

Reaalne ESMANE kogemus ning väga ebapädevad inimesed. Olgu öeldud, et autoga olin paar päeva enne iseseisvalt tutvunud ning proovisõidul oleksid need PIDURID pidanud JUBA kukkuma ning mina ka SURNUD!

Mõtlen veel, kuidas sellest kõigile teistele teada anda - Kas läbi ajalehe/Tarbijakaitse (Tarbijakaitse, sest teenus on olnud puudulik, pool ajast auto seisis ning kulutati OSTJA ja MÜÜJA AEGA - KES SELLE KINNI MAKSAB)

Kindlasti on paljudel veel sarnaseid kogemusi olnud, aga paljud ei neelavad selle alla. Mina aga seda ei tee, sest niivõrd suur esindus ei saa lubada endale sellist jama!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.09.21 14:55 Tsiteeri


Äkki prooviks sel teemal enne kellegi teisega seal majas rääkida teenindaja asemel?


https://images.spritmonitor.de/1472718.png
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Typhome
huviline



Registreerunud 12.12.13
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A4 Avant quattro 2.0TDI 125kW '10

postitati 24.09.21 15:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Äkki prooviks sel teemal enne kellegi teisega seal majas rääkida teenindaja asemel?

Kasutaja 80quattro töötavat Audi Tallinna esinduses, eks ta viskab pilgu peale siin teemas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 24.09.21 16:03 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Äkki prooviks sel teemal enne kellegi teisega seal majas rääkida teenindaja asemel?

Kasutaja 80quattro töötavat Audi Tallinna esinduses, eks ta viskab pilgu peale siin teemas.


Toomas tegeleb siiski varuosade poolega ja arvatavasti ei kutsu ettevõtte töötajaid korrale oma tööd tegema nagu peab.
Ma lähen näit. homme Kuressaarde, kus üks sealses esinduses hoolduses käinud ja omaniku teadmata ülekirjutatud 230kw ei tööta enam üldse nagu peab. Tagasiteed ka pole.. Nii päris ei saa ja kõigile teadmiseks, suur kiri armatuurile, TARKVARA EI NÄPI. Kui seda just muul põhjusel tegema ei pea.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 24.09.21 17:29 Tsiteeri


@mkb

Kirjutasin ka neile, juhatajale, üldlisti!

Vastati ainult, et see on normaalne - tööaeg lihtsalt venis ning 2h lähebki aega. Ei saa aru, kuidas Mòlleris sama teenus 1H ning ka seal on 110 punkti kontroll! Enda auto viisin sinna, sest Ostja seda tahtis - jumal, kui hea teenindus seal oli!

Küll aga ei vastatud minule, miks valetatakse, miks teenindajad sedasi käitusid!

Hinnakiri uuendamata kah, kodulehel 150, maksin 158 ja arvasid, et suren ära 8€ pärast! Palusin neil selle heategevuseks annetada, sest mina tegin neile heategevust, teenisid lihtsalt ning raiskasid aega.

Fakt on see, et tegu ebapädevate inimestega, vähemalt need kellega mina puutusin kokku!

Kui julgetakse öelda, kuidas pidurid kukuvad koos summutiga ära, siis lasknud auto alla minna vaatama! Minul ei lubatud ning öeldi, et pole midagi vaadata!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 24.09.21 22:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Hutman
jumal, kui hea teenindus seal oli!


Revalis on kõige parem teenindus, sest seal ei müüda kaubikuid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 25.09.21 04:20 Tsiteeri


Sattus mulle üks 127000 sõitnud ja ainult Eesti esinduses hooldatud ja Eesti ajalooga 16a. Passat. Ülemiste Moller soovis seda omale. Paluti ostueelsesse tuua hommikul 10.00. Terve päev kulus, kell 16.45 öeldi, et auto on väga katki, kuskilt õline ja tuhanded lähevad. Pakuti odavat hinda. Tegin neile selgeks, et mulle pole vaja sellist [roppus] ajada, võin neid ise harida. Hakati uurima kohe, mis õuel vedeleval 230kw Allroadil viga võiks olla, jõnksutab jne. No mida vi....u. Saatsin pikalt. Kahe päeva pärast ostis Pärnu Moller auto nii, et isegi ei tuldud vaatama ja hind jäi minu öelda. Raha oli enne arvel, kui auto neile jõudsin viia, siis ka ei vaadatud. Igaüks teeb nüüd ise järeldused, kas ma viin veel oma jala sinna majja või soovitan kellelgi sealt midagi osta?


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Hutman
huviline



Registreerunud 19.07.17
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7.5 BiTDI 16"

postitati 03.10.21 14:34 Tsiteeri


End3l, miks postituse muutnud oled? Oled Revali töötaja ja said noomida? Lisaks oled tsiteerinud sellise osa minu jutust, mis tekitab arusaama nagu ma fännaks Tallinna jama! Korrasta oma tsiteerimine!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  ..  13  14  15
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 20.8% - SQL: 79.2%]