Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: A80 b4 quattro tagapidurid ei võta. (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 2316)
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 12.04.07 15:44 Tsiteeri
A80 b4 quattro tagapidurid ei võta.



Autoks siis pealkirjas nimetatud masin. Probleem selles, et käisin ülevaatusel ja seal ei näidanud tagumiste pidurite olemasolu praktiliselt üldse. Ostsin siis uued klotsid ja panin külge, keerasin kolvi sisse, karestasin klotsid. Pidureid sai ka täna õhutatud aga ikkagi mitte kui midagi, ainult käsipidur hakkas paremini võtma (kruusa peal plokki). Kas tagumist piduri tugevust võib mõjutada ka lahtiühendatud tagumine ABS andur ? Kui autost lülitist Abs sisse või välja lülitan siis pidurdades midagi ei muutu, ikka tagumised kehvemad (ei plokeeru). ABS toimib vaid esimese pidurduseni siis lööb tule põlema ja ABS lülitub välja(loogiline kui anduril juhet küljes pole, sest abs andur õhtal ja plaanis lähiajal välja vahetada).
Kas võib viga olla ka piduri peasilindris?
Autol tagasilla peal piduri regulaatorit pole, kuna tegemist quattroga.

Kiired vastused oleks toredad, sest homme ülevaatuse aeg ja äkki jõuan siis täna midagi veel teha nende krdi piduritega :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
undu
huviline



Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Outback´13, Gaz 2410

postitati 12.04.07 16:42 Tsiteeri


äkki on support kinni jäänud? uuri, ehk on kattekummid pragunenud, siis ootab ees supportide lahtikiskumine.
Teine asi: ketastel on oma kulumise tolerants - kui ketas on liiga õhukeseks kulunud, siis ei aita miski muu kui uued kettad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 12.04.07 17:18 Tsiteeri


Minu suksul on sama mure, ja tegemist ka quattroga. kruusa peal ka plokki ei võta(rääkimata asfaldist), isegi siis kui abs´i välja võtad. piduri surveregulaatorit jah tagasillal ei ole. siis kysimus kus see asub??? või jagab survet abs regulaator???

ketta ja klotsi vahetust mitte pakkuda, kuna need on mõlemad vahetatud ja sõitnud ka, no ma arvan et mingi 20000km. käsipidur võtab hästi, kruusal kohe luha, asfaldil ei ole proovinud. liugurid ja kolvid täiesti töötavad ja roostevabad.

niiet igasugune info teretulnud!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
j2mis
huviline

Avatar


Registreerunud 07.01.07
Asukoht: Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: C5, B5, Zafira A

postitati 13.04.07 04:24 Tsiteeri


Mul jah kettad suht õhukeseks kulunud. Ilmselt ootabki ees siis nende vahetus. Supportite kohta niipalju, et supportid mõlemad liiguvad ilusti. Huvitaks ennastki kus on tagasilla pidurisurve regulaator?!?!?!??! (kui üldse on sellisel masinal olemas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ACE16V
huviline

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Järveküla
Kasutaja on eemal

Auto: Audi80AvantQuattro / DUCATI_M900

postitati 13.04.07 06:07 Tsiteeri


Surve regulaator B4 Q-l asub kohe ABS-i juures eraldi. Selline ümmargune silindriline detail, mida ei oska kohe kahtlustadagi. Nimetatakse seda millegipärast vastusurve regulaatoriks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 13.04.07 06:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Mul jah kettad suht õhukeseks kulunud. Ilmselt ootabki ees siis nende vahetus. Supportite kohta niipalju, et supportid mõlemad liiguvad ilusti. Huvitaks ennastki kus on tagasilla pidurisurve regulaator?!?!?!??! (kui üldse on sellisel masinal olemas).

Vahet pole kui õhuke on sul ketas, kui panid uued klotsid siis seda vähem see olukorda mõjutab. Tagasupportide silindri töökäik on piisavalt suur, et suht õhukese kettaga klotside metallpõhjad kah "klotsina lõpuni kasutada" (ühel naisterahva autol sai vahetatud, kui pool aastat oli krõbin kuskil tagaotsas pidurdamisel). Tagapiduritel mängib suurt rolli ka õli vanus kogu süsteemis (lihtne asi, aga üldjuhul ei viitsita seda vahetada ja tulistatakse aastaid vahetamata). Enda ühel projektikal sai õlivahetusega ja pidurite "effektiivsust" ülevaatusel 25-30% paremaks, kuna õli oli sees ilmselt CCCP ajast :cool:


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 13:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: j2mis
Mul jah kettad suht õhukeseks kulunud. Ilmselt ootabki ees siis nende vahetus. Supportite kohta niipalju, et supportid mõlemad liiguvad ilusti. Huvitaks ennastki kus on tagasilla pidurisurve regulaator?!?!?!??! (kui üldse on sellisel masinal olemas).

Vahet pole kui õhuke on sul ketas, kui panid uued klotsid siis seda vähem see olukorda mõjutab. Tagasupportide silindri töökäik on piisavalt suur, et suht õhukese kettaga klotside metallpõhjad kah "klotsina lõpuni kasutada" (ühel naisterahva autol sai vahetatud, kui pool aastat oli krõbin kuskil tagaotsas pidurdamisel). Tagapiduritel mängib suurt rolli ka õli vanus kogu süsteemis (lihtne asi, aga üldjuhul ei viitsita seda vahetada ja tulistatakse aastaid vahetamata). Enda ühel projektikal sai õlivahetusega ja pidurite "effektiivsust" ülevaatusel 25-30% paremaks, kuna õli oli sees ilmselt CCCP ajast :cool:



niiet siis õlivahetusse. äkki oskate natuke kirjeldada seda protsessi. et kuidas kas võtab voolikud lahti ja laseb susteemi tyhjaks ja siis pumpab kolbi uue õli või kuidas, ja kindlasti mis õli soovitate, kirjade järgi peaks sees olema dot4 kui ma ei eksi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ACE16V
Surve regulaator B4 Q-l asub kohe ABS-i juures eraldi. Selline ümmargune silindriline detail, mida ei oska kohe kahtlustadagi. Nimetatakse seda millegipärast vastusurve regulaatoriks.


kas seda annab kuidagi reguleerida ka?? seda ma tean et kui annab siis väga ettevaatlikult muidu pidi libedaga leppa minema :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 13.04.07 14:39 Tsiteeri


Kunagi varem on ka keegi siin tahtnud süsteemi tühjaks lasta. See on viimane lollus. Koguaeg kallad uut peale ja alt lased joosta. Kui puhast vedelikku hakkab tulema, lähed järgmise ratta juurde.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 14:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kunagi varem on ka keegi siin tahtnud süsteemi tühjaks lasta. See on viimane lollus. Koguaeg kallad uut peale ja alt lased joosta. Kui puhast vedelikku hakkab tulema, lähed järgmise ratta juurde.


no aga kui on samasugune vedelik sees siis ju ei saa aru kui puhast hakkab tulema või siiske:o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 13.04.07 14:46 Tsiteeri


Kui aru ei saa vahest, siis pole vedelikus asi. Vana vedelik läheb mustaks.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 13.04.07 14:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Kui aru ei saa vahest, siis pole vedelikus asi. Vana vedelik läheb mustaks.


no kui sygisel kettad ja klotsid ää vahetasin siis lasin ka yhe kolvi lahti et näha mis olukorras see on ja õli olu jummala kuldne, niiet järeldame seda et siis ei ole õli viga??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Taavi
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.11.04
Asukoht: Kuressaare/Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: UrS4

postitati 13.04.07 15:03 Tsiteeri


Mina ei järelda midagi. Vahetaksin ära siiski. lase ca 200ml iga ratta juurest välja ja vähemalt on kindel, et uus õli süsteemis.


12.301@181km/h
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 20.04.07 13:06 Tsiteeri


äkki keegi siis teab kuidas seda regulaatorit reguleerida saab???;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 21.04.07 14:57 Tsiteeri


minu meelest seda regulkat ei saa kuidagi järgi aidata, aga seal on selline asi, et esiteks võib see regulka koolnud olla ja teiseks selline asi, et see va pitturi peasilinder võib ka tekitada seda jama et tagumistele survet peale ei tule. mu autol kusjuures on probleem vastupidine, et esimesed ei oma survet ja kui pidurdada sis tagumised kipuvad punaseks minema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 21.04.07 15:10 Tsiteeri


einuh mingi surve ikka tagumistele jõuab kuna kettad niiväga roostes ei ole. aga kuidas seda regulkat kontrollida???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Snowhite
huviline



Registreerunud 12.06.06
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: C5 S6

postitati 12.05.07 13:21 Tsiteeri


kle sa oled korda saanud oma jampsi??
või mis situatsioon on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Muhemees
huviline



Registreerunud 15.06.05
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Quattro 2.5 Tdi Tiptronic

postitati 12.05.07 17:27 Tsiteeri


ei ole nii väga asjasse syvenenud, auto viimasel ajal pidevalt naise käes ka ja ei antagi mulle asu seda regullida:D kuid mullalgi nyyd peaks masin koduseks jääma, siis asun asjakallale, mul seal teisigi probleeme.:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 38.5% - SQL: 61.5%]