jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
postitati 10.04.07 13:57
|
|
|
Kõlarid, võimendid, automakk.
Endal oli kunagi S4-ga jama, oli viga tagaaknal asuvates kõlarites, tehase originaalid ning võimendi on ehitatud kõlari külge, sai veits juhtmeid
valesti ühendatud maki paigaldusel st pidev toide tagakõlaritele peale.
lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
|
|
|
|
Raunts25
huviline
Registreerunud 10.04.07
Asukoht: järva-jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant 2.4 2000a.
|
postitati 10.04.07 13:58
|
|
|
mul ei ole võimu ega midagi sellist.auto on old juba aasta ja ennem sellist jama ei ole old.
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 10.04.07 15:27
|
|
|
Ergutusjuhtmes võib vool olla ainult sisselülitatud süüte korral!
Kui laadimistuli ei põle siis on probleem ikkagi tõenäoliselt generaatoris või läbi põlenud pirnis.
Aku tühjenemist võib põhjustada vigane dioodplokk,mida kontrollida suht keeruline.Laadimine ja kõik on seejuures olemas.
|
|
|
|
Raunts25
huviline
Registreerunud 10.04.07
Asukoht: järva-jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant 2.4 2000a.
|
postitati 10.04.07 17:34
|
|
|
genekas kontrollis käinud,see korras.kas armatuuris pirni läbi põlemine seda mõjutab, kas võib probleem olla süütelukupõhjas
|
|
|
rainerhq
huviline
Registreerunud 28.09.05
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 Avant
|
postitati 10.04.07 18:49
|
|
|
A6 oli ukseluku soojendus pidevalt peal ja tõmbas aku tühjaks
|
|
|
Raunts25
huviline
Registreerunud 10.04.07
Asukoht: järva-jaani
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A6 avant 2.4 2000a.
|
postitati 12.04.07 12:26
|
|
|
asi sai siis korda viga oli siis süütelukupõhjas mis oli läbi
|
|
|
KarlKlamber
huviline
Registreerunud 05.12.06
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.07 13:40
|
|
|
Probleem mõneti sarnane eelnevale, kuigi autoks 4.2 V8.
Ühel heal päeval generaator enam ei laadinud. Armatuuris all süttis laadimistuli ja seda koos ABS tulega (neil vist ühine toide?). Viga esialgu mujalt
ei osanud otsida kui harjadest: mõeldud tehtud, uued harjad peale koos tabletiga - kasu mittemidagi. Vanad harjad olid väljanägemiselt ka veel täitsa
pädevad.
Kui genekal kate maas oli sai veel mõõdetud ergutusvoolu ja tulemus oli päris huvitav. Kui tester peale panna siis näitas u 0.30V ja näit kasvas
stabiilselt kuni 0.80V. Edasi väga ei tahtnud tõusta.
Mõtlesin katsetada nii, et panna ergutusele otse + peale, ega see midagi tuksi ei keera?
Peakahtlusalune võib olla siin süütelukk?
Kusjuures enne laadimise ärakadumist oli selline jama küll, et seistes tõmbas aku pikapeale tühjaks. Alarmire˛iimis sai ka voolu mõõdetud, mingi 0.50A
oli..
Kõikvõimalikud lahendused oodatud.
foto ja disainiguru.
|
|
|
|
olc
huviline
Registreerunud 02.06.06
Asukoht: Põlva/Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.05.07 16:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: KarlKlamber
ka voolu mõõdetud, mingi 0.50A oli..
Kõikvõimalikud lahendused oodatud. |
0.5A on ikka kole suur tarbimine, 10x väiksem peaks olema. kaitsmete väljakiskumise teel ei tule "varas" välja?
|
|
|