badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 09.04.07 14:53
|
|
|
Audi A4 2.8Q 142kW ja a4 1.8T 110kW (LUKKU)
Tervist audifännid!!!
Olen jälginud pikemat aega audi a4-sid ja silma on jäänud nüüd need audi 1.8 ja audi ja mõtlesin et uuriks mida
arvate...kumba rohkem soovitate jne... oodatud igasugune info...
ette tänud
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 05.08.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Outback´13, Gaz 2410
|
postitati 09.04.07 15:52
|
|
|
1,8T ju esiveoline - täit AUDI mõnu ei saa
Eks oleneb muidugi ka konkreetsete autode seisukorrast, aga eelista Quattrot.
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 09.04.07 17:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
1,8T ju esiveoline - täit AUDI mõnu ei saa
Eks oleneb muidugi ka konkreetsete autode seisukorrast, aga eelista Quattrot. |
Sa elad kuskil metsas, et 1,8T pole quattrona Sinu juurde veel jõudnud?
V6 vs. 1,8T on siin lahatud piisavalt. Proovi kasutada müstilist funktsiooni nimega `OTSI`
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 09.04.07 18:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: kiireaudi
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
1,8T ju esiveoline - täit AUDI mõnu ei saa
Eks oleneb muidugi ka konkreetsete autode seisukorrast, aga eelista Quattrot. |
Sa elad kuskil metsas, et 1,8T pole quattrona Sinu juurde veel jõudnud?
V6 vs. 1,8T on siin lahatud piisavalt. Proovi kasutada müstilist funktsiooni nimega `OTSI` |
Mina ei ela kusagil metsas... olen omanud 3 audit... 1 oli quattro... no nelikveo mõnu on muidugi vaieldamatu aga 1.8T Quattroid on väga väga vähe
liikvel... ma mõtlen müügi poolepealt... paljud aga soovitavad 1.8T
Vabandust et eespool natuke napisõnaliselt oma soovi avaldasin... aga äkki keegi teab selle 2.8 isendi kohta midagi... olnud mõnda aega juba müügis...
see 1.8T on olnud kõigest paar päeva...
Sai vist veidi segane jutt 
|
|
|
raivo
huviline
Registreerunud 15.11.02
Asukoht: Pealinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.04.07 18:59
|
|
|
Esimesele on veidi pornotuuningut tehtud. Õnneks saab originaaljupid aga tagasi panna, samas veidi teeks ettevaatlikuks küll säärase pilli ostmine.
Aga "perfoomentsi" poole pealt on nad vast enam vähem võrdsed. Potentsiaal on suurem 1.8T-l, küttekulu ilmselt väiksem.
2.8 eeliseks (kui nii võib öelda) on vast alguses veidi suurem vääne ja nelivedu, pornotuuningut on kah vähem tehtud. Selle 2.8 mootori miinuseks on
vist suhteliselt sagedane (või vähemalt korra peaks tegema) klapisääre vms tihendite vahetus. Muidu kipub õli sööma (tuttaval oli kunagi sama
probleem, passatil aga mootor ju sama).
Aga eks proovi mõlemaid ja siis otsusta, kui veoskeem ei ole määrav, siis ise otsustaks auto teh.seisukorra järgi.
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 10.04.07 05:00
|
|
|
Seda nüüd kll jah selle 1.8T tuuningu poole pealt... et suts nigatuuningu kanti... 2.8 tagasihoidlikum aga stiil täitsa olemas...
nu kohe ma nüüd ostma ka ei hakka, sest ega kiirustamine head ei too... väike kogemus olemas ka juba... aga ex see ostmine ikka väike lammas kotis
ostmine on... mingil määral... jäin alles jalameheks ja uurin nüüd pingsalt mis müügis ja mida keegi vastavate isendite kohta oskab öelda...
fakt on see et audi pisik on 100% minus juba olemas ja muud marki ei tunnista eriti... vähemalt hetkel...
olen vaadanud ka audi coupe s2 aga neid liigub väga vähe... ntx kas keegi oskab selle isendi kohta midagi öelda S2
Kohe ma nüüd ostma ei jookse ja uurin maad ja igaminut võib midagi head müüki tulla... tuleb ainult silmad lahti hoida... aga 1.8T poole pealt meeldib
see et kerge edasi aidata... lihtsate moodustega saab jõudu juurde aga Q täis võix ikkagi olla ning 2.8 see klapisääre tihendite vahetus ei tohiks ka midagi ülejõu olla... aga vga suurt rolli mängib ka minu
ostus auto interjöör ja lisad... enamus aja istun autos... et oleks hubane ja mugav 
aga tänud kes vastanud ja ootan ka teisi soovitusi
|
|
|
kiireaudi
klubiliige
Registreerunud 27.09.02
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Sline-10; Q7 4,2 TDI; Stang-68
|
postitati 10.04.07 05:24
|
|
|
Noh, ma ei tea, aga 2xA4 1,8 TQ+1xA6 1,8TQ on mul kohe-kohe Eestisse jõudmas...
S2 normaalse hinnaga enam ei saa. Alternatiiv ongi A4 tq v. S4/6 tq
11,823@191,5km/h
|
|
|
|
Maku
klubiliige
Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 10.04.07 05:58
|
|
|
No kui juba edasiaitamiseks nagunii läheb siis milleks sa ostad A4 tq ja hakkad seda edasi arendama? Nagunii sinna ca 240 kw aretamine läheb kallimaks
kui sel S2-l mis on ka sulle silma jäänud ja mis on juba edasi aidatud.
Kui sind ei häiri 2 ust ja ilus tibukollane värv, siis pole mõtet vaheetappi läbida selle a4-ga. See S2 vist ongi seni müümata vist ainult värvi
pärast Mingi nurga alt ja viljapõllu taustal võib isegi tegelikult "ilus"
öelda.
Konkreetse S2 kohta saad infot omanikult.
|
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 10.04.07 06:36
|
|
|
see kollane on väike miinus kll jahh... silmapaistev igas mõttes... tibukollane ja minek ... see antitiib on porno (puhtalt minu arvamus) aga kõik on eemaldatav ja müüdav... kuid S2 ostmine on selline
õnne asi... see auto on olnud võistluspill ja võib minna nii, et tuulutab rahakoti läbi... aga värvi poole pealt jah nii palju et S2 punane ja must on
ikka tipptase ja ka muidugi hõbedane ntx streetrace foorumis kasutaja nimega kasutajatunnus (tema s2 1991a.)... maitseküsmus :p
a4 on sellepärast väikese eelisega kuna naine pooldab a4 coupele 80% aga rahakott on minu käes mix veel a4 sest ex aasta mängib ka rolli... uuemtale on mugavus ja ohutus lisasid rohkem...
aga mis ma siin ikka vingun... küsisin teiekäest selle s2 kohta kuna teinekord müüja ajab ikka roosilist juttu... müüja eesmärk on autost lahti
saada...(eriti autoturud)... ja ega kõike müüja ostjale ei räägi... siis selle pärast uuringi mida teised teavad... eesti on väike ja audi foorum veel
väiksem 
ma oian silmad lahti kuulutuste kohapealt "kiireaudi" kui sul on need a4 heade lisadega siis on kõik võimalik...
aga oodatud ikka veel igasuguseid soovitusi jne otsingut olen lugenud
palju... aga 142kW kohta on mega vähe juttu, vanema mootori kohta 128kW kohta palju juttu... 1.8T kohapelat tean nii palju kui leian heade lisadega ja
sedaanina ja quattrona siis tuleb kindlasti kohapele minna...
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 10.04.07 11:33
|
|
|
pealkirjaga enam kokku ei lange aga on keegi käinud sellist isendit vaatamas S6
tänud
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 11.04.07 12:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badog
pealkirjaga enam kokku ei lange aga on keegi käinud sellist isendit vaatamas S6
tänud |
sõber käis seda eelmine aasta vaatamas....see juba pikemat aega müügis....pidi läbu olema...rehvid erinevalt kulund..liistud,sisu..õlileke..jne.
Aga vaata üle..äkki on korda tehtud...oma silm on kuningas.
|
|
|
vip001
huviline
Registreerunud 02.12.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: A5 TFSI Sportback Q
|
postitati 11.04.07 12:59
|
|
|
sõbrad panid nalja pärast joonele A6 C4 kerel 2.8 142kw esivedu vs. A4 B5 kere 1.8TQ 110kw.
Tulemuseks oli väga huvitav ja pingeline 400m:
A4 jäi staris nati magama..a6 aga hakkas hirmasti tossutama ja kui rattad maha sai siis oli a4 lõpuni terve 400m peal auto pikkuse võrra ees. Suht
tasavägine.....kuid jah...C4 raskem ka kui a4. Ja A4-l 4wd eelis.
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 11.04.07 18:02
|
|
|
kui nii pikka aega müügis, siis võib midagi viga olla küll jah aga eks oma silm ole kuningas jah... aga tnx info eest...
ma arvan ka seda et meie riigis 4,2 V8 suht raske müüa... inimesed otsivad mootoreid mis võimalikult väikese litraasiga ja et kütte kulu oleks ka
võimalikult minimaalne aga alati see keskmine mootor pole jällegi väga väiksema küttekuluga kui tiba suurem vms...
aga ex peab veel uurima ja lugema... ega päris täpselt ei teagi veel millist ja mida tahan... see on kll kindel et audi, aga milline... otsin ja kui
leian siis jälle küsin infot teadjamatelt
tänud
|
|
|
Box
huviline
Registreerunud 18.05.04
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.04.07 19:04
|
|
|
kui korraliku ja kiiret isendit tahad siis kiirekal neid 2 tk tulemas!
|
|
|
riffkin
huviline
Registreerunud 29.08.03
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: TT Quattro 225
|
postitati 11.04.07 19:09
|
|
|
Mõlemad variandid a4 -st vajaks hoolikat kaalumist. Selles vanuses autol on kindlasti juba mitmeid pisivigasid küljes ja olulisi remontegi juba tehtud
ja hea oleks uurida kas lisaks nendele tuunimistele ka midagi asjalikku vahetatud on.
Lisaks oleks sul endal vaja jõud arusaamale mida sa otsid:
1. autot mida edasi arendada, eelkõige siis mootorit? 2.8 seda ei tee, vähemalt mõistliku raha eest. Ja edasiarendamise osas valiksin juba selle s2-e
- saad läbi proovitud teadmised pealekauba.
2. autot millel oleks juba mingeid visuaalseid tuuninguid? Saad alati ju ise võtta korralk algmaterjali ja lisada oma soovi järgi.
3. Säästlikku sõiduvahendit? siis vaid 1.8. 2.8 ja s2 kindlalt janusemad.
4. Default seades on 2.8 kindlasti kiirem. Juhitavus on mõlemal väga hea (2.8 raskem esiots lisab rohkem alajuhitavust kuid samas on jälle võimsam
kurvist välja kiirendades)
5. Kas quattro polegi MUST HAVE ASI? Kui ei ole, siis pole eriti mõtet vast väga võimsamat mootorit või S vaadatagi.
Hooldust nõuavad nad sult kõik kuni paarkümmend kilo aastas
Isiklik kogemus nii 1.8t kui 2.8 a4-ga. Eelistasin 2.8 just madala jõumomendi poolelt ja tuunida ei plaaninudki.
2.8 põhiviga vast õlikulu, aga see on hooldatav + küttekulu linnas kuni 15l. Arvan et 2.8 mootori ressurss on suurem, kui pead valima suure
läbisõiduga masina. 1.8 holdamine vaevalt et palju odavam tuleb (vähem küll klappe, kuunlaid,piipe jmt kuid asemel nt turbo). Mõlemad minu arust
töökindlad mootorid ja seni väga kurdetud pole nende üle.
Muud asjad, mis läbi võivad minna võivad esineda mõlema mootori puhul (esisild, rattalaagrid, lambdad, õhukulumõtja, kat jne).
|
|
|
lukas
huviline
Registreerunud 29.07.04
Asukoht: Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: paar käru
|
postitati 11.04.07 19:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badog
kui nii pikka aega müügis, siis võib midagi viga olla küll jah aga eks oma silm ole kuningas jah... aga tnx info eest...
ma arvan ka seda et meie riigis 4,2 V8 suht raske müüa... inimesed otsivad mootoreid mis võimalikult väikese litraasiga ja et kütte kulu oleks ka
võimalikult minimaalne aga alati see keskmine mootor pole jällegi väga väiksema küttekuluga kui tiba suurem vms...
aga ex peab veel uurima ja lugema... ega päris täpselt ei teagi veel millist ja mida tahan... see on kll kindel et audi, aga milline... otsin ja kui
leian siis jälle küsin infot teadjamatelt
tänud |
niimoodi suvalt lahmides ja küsides ükskõik millise audi mudeli kohta saad ka samapalju erinevaid vastuseid. Proovi ikka selgeks saada mida sa täpselt
tahad? Sa ju ei osta nii või naa omale autot terveks eluks. Alati peab toimuma ikka mingi progress kas siis võimsuse või aastaarvu suhtes.
|
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 12.04.07 06:35
|
|
|
jap, kõik väga õige... aga see loll asi ongi hetkel et ei suuda päris selgex mõelda... ärge nüüd sõimama hakakke eelnevate audidega olen alati teadnud mida ja millist jne. ma tahan
olen mõelnud et uue auto ostaks mingi aastaks-kaheks ja väike soov on audi S proovida...
raha läheb auto peale nagunii... see on samakindel fakt kui et naine tuulutab mehe rahakotti... võib minna aastas vähe kulutusi ja võib minna samas ka
20-40k... ebaõnn on olemas 
aga ex ma püüa omale kuidagi kindlax teha mida ma tahan... kui leian sellise mis meeldib ja kõik on tibenstobens, olgu siis tavaline või S... siis
võib ostuks minna..
aga suured tänud info eest !!!
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 12.04.07 07:14
|
|
|
surfasin carrating.ee's ja leidsin sellise A4 LINK
traditsiooniline küsimus juba, aga teab keegi selle umbkaudset hinda või midagi selle auto kohta... on keegi vaatamas käinud või teab omanikku ? kahju
et sisupilte pole aga välimus on silmapaistev 
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 15.04.07 17:15
|
|
|
kas keegi ei ta siis tõesti selle A4 kohta mingit infot...
|
|
|
Starr
huviline
Registreerunud 07.02.05
Asukoht: Jõgeva-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Q7
|
postitati 15.04.07 20:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: badog
kas keegi ei ta siis tõesti selle A4 kohta mingit infot... |
mitmeid kordi olen tartu vahel seda isendit liiklemas näinud, a mulle ta väga ei meeldi, see tiib on väga üle pakutud.
|
|
|
badog
huviline
Registreerunud 18.04.05
Asukoht: Põltsamaa
Kasutaja on eemal
Auto: S6 C5 Avant 4,2 V8 250 kW
|
postitati 16.04.07 04:24
|
|
|
tiib on jama jahh... selle saab maha kakkuda...maha müüda 
|
|
|