Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Sööb õli nagu bensiini (Vastuseid: 36 | Vaatamisi: 7016)
Firehead
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe

postitati 09.12.03 16:49 Tsiteeri


Mul ka sama lugu, et audi sööb õli. Aga mingit suitsu peale veeauru küll ei tule. On siis üldse mõtet klapisääretihendeid vahetama hakata?


Dreams first, needs later
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mulk
klubiliige
ac aasta auto 2007/2009 võitja

Avatar


Registreerunud 11.11.03
Asukoht: Nummela/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: A8 D3 FL2, LR Disco 1, Iveco Daily 40C13V

postitati 09.12.03 17:28 Tsiteeri


kui külma mootoriga on heitgaasidel õli lõhn juures, ju siis on klapisääretihendid "väsinud"
kindlalt ei väida kuid odavamatel õlidel pidi olema "võime " lihtsalt silindriseintel ära põleda, sealt võib olla ka suurenenud õlikulu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 09.12.03 19:10 Tsiteeri


Kui õli sordist midagi oleneb siis pole midagi imestada ,et mul õli nii palju kulus.(võimalik et oli mingi odav mineraal õli sees.)muidu tunnduvad muud asjad korrasolevat.:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Firehead
huviline

Avatar


Registreerunud 08.07.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: S2 coupe

postitati 11.12.03 15:44 Tsiteeri


Hinnast siis niipalju, et klapisääretihendite ja nende teiste (klapikambrikaanetihendid või mis nad olidki..) vahetus läks mul maksma 1200.-
:(
Loodan, et investeering õigustab end ja õli enam ei kao, sest ülalpool mainitud jublakad olid tõepoolest üsna õhtal. Elame, näeme...


Dreams first, needs later
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 12.12.03 07:52 Tsiteeri


mida sa siis ära lasid vahetada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
TarvoL
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.03
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 12.12.03 13:48 Tsiteeri


Nagu jutust võib välja lugeda vahetas ta ära:
*klapisääretihendi
*klapikambrikaanetihendi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 12.12.03 14:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Audivend
Nagu jutust võib välja lugeda vahetas ta ära:
*klapisääretihendi
*klapikambrikaanetihendi


juttu oli ka nukvõlli simmerlingist, klapijuhtpuksidest ja kolvirõngastest !?!?!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alpine20
huviline



Registreerunud 12.10.03
Asukoht: Viljandi,tartu
Kasutaja on eemal

Auto: autota

postitati 20.12.03 15:10 Tsiteeri
to:luuser



Oli mul endal sellien probleem natuke aega tagasi,et auto hakkas õli võtma,lahenduseks vahetasin klapisääre tihendid ära kuna see pidavat olema üks tüüpvigateks audidel ja siiamaani pole enam nii palju õli rüüpand.Kui su audil on kat vahel siis su auto ei tossagi vaid ajab valget auru välja(kui muidugi kat korras on),mul auras jubedalt.Kui klapikambri kaane tihend on läbi siis peakskollektor olema õline,samuti ka mootor kui ka klapikambri kaan.Ma arvan et kui mootoril on ikka 9-10 atti survet siis pole küll mõtet kohe rõngaste kallale asuda,kergem oleks ikka enne sääred üle vaadata,mul läks nende vahetus 400- eeku,kuid rõngaste laks tuleb juba ikka paarituhande ringi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 08.03.04 21:01 Tsiteeri


Nii sai siis remondis käidud ja tiba pappi pritsitud.

Vahetatud siis;

klapisääre tihend
klapikambri kaane tihend
simmerlingid
mootori rihm
rihma pingutus rull
õli
õli filter
õhu filter
küünlad

KOKKU 2,4K

remondimees mainis et,eelnev omanik või omanikud pidid sõitma mingi erilise p**a õliga.Klapi kambrikaane all olev plekk oli ilgelt ligane.

Eks siis varsti selgu, kas kasu ka oli.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
madis16
huviline



Registreerunud 01.09.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 80 b4 Quattro

postitati 09.03.04 09:24 Tsiteeri


Mul kulus ka täis sünt õliga üsna palju. Vahetasin õli Valvoline +100 000 (täpset nime ei mäleta) vastu ja enam ei kao. Kevadel pean ilmselt sama asja ette võtma mis sinagi. Kus sa vahetamas käisid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
luuser
huviline



Registreerunud 06.12.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Jeep Grand Cherokee Limited 4,7 V8

postitati 09.03.04 21:21 Tsiteeri


Paavli tn.asub see remonditöökoda.

Tööga võib rahule jääda.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 11.03.04 20:07 Tsiteeri


Õli kadumisega on jama järgmine: klapisääretihendid- suits taga, sinine, mitte valge, küünlad saasta täis.
Moto hõre- suits sinine, õhupuhasti element õline, surve karteris. Normaalne surve on mingi 12-10. Tehas annab pritsungiga mootorile astmeks 15-17, kui õigesti mäletan.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 56.0% - SQL: 44.0%]