Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Tagavedu S2 (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4565)
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.07 11:17 Tsiteeri
Tagavedu S2



RWD Audi S2
Paigalt start
Paigalt start ilma differentsiaali lukuta
Hetkel veel metallimeeste kätetööna valmimas käigukast 50:50 veojõuskeemiga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jõuvanker
klubiliige

Avatar


Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW

postitati 02.04.07 11:26 Tsiteeri


Maru värk:D

Edit:
Tugeva jõu korral peaks OMC-l 300km/h alla ära tuhisema.
Mõtlesin ise miski aeg esivedu teha S4-st, kuid ei leidnud/viitsinud V6 2.8 kasti ribadeks lasta:P


lapsepõlvest alates meeldinud 20VT R5
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
digimarket
huviline

Avatar


Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d

postitati 02.04.07 11:27 Tsiteeri


milleks see veel vajalik on:)

lahe igatajes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kps
moderaator

Avatar


Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: 5x4x4

postitati 02.04.07 12:08 Tsiteeri


Laupäeval juhtusin sellisesse kanti, kust sa sitikas mööda vihisesid :) Teatud kiiruse juures läks ringi, siis juba sain aru, et midagi oli siin nüüd nihu (nelikvedusega ikka nii naljalt sellist asja ei juhtu) :D


Hea auto on palju autosid...
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 02.04.07 14:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rax
Hetkel veel metallimeeste kätetööna valmimas käigukast 50:50 veojõuskeemiga.

Äkki selgitad seda lauset veidi rohkem (lukk, LSD või mis mõttes)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audi90q
huviline

Avatar


Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Lustivere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi90 turbo quattro 86a ja vw golf 3

postitati 02.04.07 14:35 Tsiteeri


:DKergem oleks bmw osta. Aga päris lahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
margus
huviline

Avatar


Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.07 15:02 Tsiteeri


See ei olegi nüüd nii väga nimelt nii tehtud, et "lahe" oleks. Ehk omanik viitsib ise mingi hetk pajatada sellest.
Aga iseenesest tundub tõesti "teistmoodi" kogemus või mis :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Rax
klubiliige



Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 02.04.07 16:48 Tsiteeri


Audi tootjad vist ei näinud ette, millist jõudu peab selle auto käigukast (ka torsen) hakkama vastu pidama. Hetkel alternatiivina kasutusel tagavedu, kuna originaal torsen otsustas hammasratastest loobuda. Uuendusena kaotan torseni täiesti ära, mille asemele tuleb 50:50 jaotus ette/taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Joel
meeskond

Avatar


Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio

postitati 02.04.07 17:08 Tsiteeri


No seda ma just mõtlengi, et mis mõttes 50:50 ette/taha? Torsen (01E kastis) on ka 50:50 normaalolukorras, vana tüübi lahtise (manuaalse lukuga) difriga 016-tüüpi käigukast on samuti 50:50 veojõujaotusega. Selleks, et manuaalse lukuga kasti S2'le installida ei ole ju mingit erilist sepatööd vaja teha (sellega olen isegi Kuubikuga tagaveolisena sõitnud, keskdiffer lukus, kui esimene veovõll purunes). Või mis harukordset 50:50 süsteemi Sa aretad?

Küsin üldse mitte nokkimisest, vaid täiesti isiklikust huvist - Kuubiku 016-tüüpi manuaalse lukuga kast on jääl ideaalne, aga libedal asfaldil laseb avatud differ esirattad libisema (lukuga ju tänaval ei sõida). Torsen jälle pole jääl nii hea. Ehk on Sul valmimas midagi ahvatlevat...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.4% - SQL: 68.6%]