Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
|
jõuvanker
klubiliige
Registreerunud 21.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: ´11a. A4 avant q. s-tronic 3.0TDI 176KW
|
|
digimarket
huviline
Registreerunud 16.01.07
Asukoht: Helsinki
Kasutaja on eemal
Auto: Audi A8 Quattro, BMW 530d
|
postitati 02.04.07 11:27
|
|
|
milleks see veel vajalik on
lahe igatajes.
|
|
|
|
kps
moderaator
Registreerunud 27.05.03
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: 5x4x4
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 02.04.07 14:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Rax
Hetkel veel metallimeeste kätetööna valmimas käigukast 50:50 veojõuskeemiga. |
Äkki selgitad seda lauset veidi rohkem (lukk, LSD või mis mõttes)?
|
|
|
|
audi90q
huviline
Registreerunud 20.01.07
Asukoht: Lustivere
Kasutaja on eemal
Auto: Audi90 turbo quattro 86a ja vw golf 3
|
postitati 02.04.07 14:35
|
|
|
Kergem oleks bmw osta. Aga päris lahe.
|
|
|
margus
huviline
Registreerunud 15.12.02
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.07 15:02
|
|
|
See ei olegi nüüd nii väga nimelt nii tehtud, et "lahe" oleks. Ehk omanik viitsib ise mingi hetk pajatada sellest.
Aga iseenesest tundub tõesti "teistmoodi" kogemus või mis
|
|
|
|
Rax
klubiliige
Registreerunud 04.06.03
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.07 16:48
|
|
|
Audi tootjad vist ei näinud ette, millist jõudu peab selle auto käigukast (ka torsen) hakkama vastu pidama. Hetkel alternatiivina kasutusel tagavedu,
kuna originaal torsen otsustas hammasratastest loobuda. Uuendusena kaotan torseni täiesti ära, mille asemele tuleb 50:50 jaotus ette/taha.
|
|
|
Joel
meeskond
Registreerunud 01.10.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Audi CQ Typ85, Porsche 911 Turbo, MB G63 AMG, MB ML 320, Volvo 940 SE, ZAZ 965 Cabrio
|
postitati 02.04.07 17:08
|
|
|
No seda ma just mõtlengi, et mis mõttes 50:50 ette/taha? Torsen (01E kastis) on ka 50:50 normaalolukorras, vana tüübi lahtise (manuaalse lukuga)
difriga 016-tüüpi käigukast on samuti 50:50 veojõujaotusega. Selleks, et manuaalse lukuga kasti S2'le installida ei ole ju mingit erilist sepatööd
vaja teha (sellega olen isegi Kuubikuga tagaveolisena sõitnud, keskdiffer lukus, kui esimene veovõll purunes). Või mis harukordset 50:50 süsteemi Sa
aretad?
Küsin üldse mitte nokkimisest, vaid täiesti isiklikust huvist - Kuubiku 016-tüüpi manuaalse lukuga kast on jääl ideaalne, aga libedal asfaldil laseb
avatud differ esirattad libisema (lukuga ju tänaval ei sõida). Torsen jälle pole jääl nii hea. Ehk on Sul valmimas midagi ahvatlevat...
|
|
|
|